Gå til innhold

Kul i brystet :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff jeg er såå redd nå! Oppdaget i forrige uke en kul i brystet da jeg dusjet... I de siste dagene har brystet blitt skikkelig hovent og ømt.. Jeg er sikker på jeg har brystkreft! Skal ringe å bestille legetime i morgen, tror dere jeg må vente lenge før jeg får time? Jeg er bare 23 år men har gått på p piller siden jeg var 16 så er sikker på at det er kreft jeg har,, typisk my luck liksom.. Hjelp! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet (endret)

Slapp av, du har ikke kreft, det er enten en opphoping av fett eller talg.

Endret av Very Victoria
Skrevet
Uff jeg er såå redd nå! Oppdaget i forrige uke en kul i brystet da jeg dusjet... I de siste dagene har brystet blitt skikkelig hovent og ømt.. Jeg er sikker på jeg har brystkreft! Skal ringe å bestille legetime i morgen, tror dere jeg må vente lenge før jeg får time? Jeg er bare 23 år men har gått på p piller siden jeg var 16 så er sikker på at det er kreft jeg har,, typisk my luck liksom.. Hjelp! :grine:

I de aller fleste tilfeller kan kulen forklares med noe helt annet enn kreft! Men kom deg til legen for underssøkelse uansett. Har selv kjent den frykten, men heldigvis var det bare en reaksjon på p-pillene jeg brukte da. Lykke til :klem:

Skrevet

Siden det gjør så vondt, og du har hovnet opp tipper jeg det ikke er kreft, heller kjertel eller noe i den retninge. Skal nok gå bra :klem:

Skrevet

Jeg var bombesikker på at jeg hadde fått kreft for et par år siden, det var en kul i brystet mitt. Den var vond og det gjorde vondt bare jeg kom borti puppen. Skikkelig ømt! Fikk raskt time hos legen, mammografi var det verre med. Fikk 3 måneders ventetid, det er hårreisende lenge. Ringte et annet sykehus, og der var det 3 uker, tross alt bedre. Var på mammografi og det ble tatt celleprøve. Så tok det 1 uke å få svar, en lang uke skal jeg love deg! Det viste seg heldigvis å bare være en hoven brystkjertel.

Lurer du på noe er det bare å registrere deg/logge deg inn og sende meg en PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...