AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #21 Skrevet 26. oktober 2023 Men kan du ikke bare vippe opp rista og rense det du får tak i? Anonymkode: a8b73...a17
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #22 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg bruker mudin i dusjen. MEN alltid rense manuelt først. Jeg tar opp, og fjerner alt av alt jeg får tak i av hår og fett. Og etter det, så bruker jeg mudin. Leste på en rørlegger side at det nesten er anbefalt å bruke det regelmessig som en forebyggende behandling. Anonymkode: 2ea6c...2ec
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #23 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker mudin i dusjen. MEN alltid rense manuelt først. Jeg tar opp, og fjerner alt av alt jeg får tak i av hår og fett. Og etter det, så bruker jeg mudin. Leste på en rørlegger side at det nesten er anbefalt å bruke det regelmessig som en forebyggende behandling. Anonymkode: 2ea6c...2ec Glemte å si at jeg bruker et skrujern for å få opp rista, for ellers har jeg ikke sjanse i havet 😅 eier ikke styrke. Anonymkode: 2ea6c...2ec
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #24 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Glemte å si at jeg bruker et skrujern for å få opp rista, for ellers har jeg ikke sjanse i havet 😅 eier ikke styrke. Anonymkode: 2ea6c...2ec Rista vipper jeg lett opp, problemet er den saken som skal skrues mot klokka😣Verker ennå i begge hendene etter å ha prøvd de siste dagene🫣Har prøvd ulike remedier for å «banke» det løst. Anonymkode: a8f07...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå