AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Litt rar tittel men de siste dagene så har jeg hatt en del kløe i hodebunn, helst midten på hodet i hårlinja fra toppen av hode og bak. Skjønner ikke hva det er da sannsynligheten for lus er minimal, er bare jeg som klør. Snart runder jeg 40 og har merket at hormonene er litt i ulage. Har fortsatt regelmessig mens men mer symptomer før mens og til eggløsning. Ble en lang avhandling her men noen som har vært borti det samme? Kan jo og være vind og vær? Eller at jeg plutselig reagerer på shampoo? Tips og råd takk Anonymkode: b62bc...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Stress? Shampoen? Irritasjon? Jeg pleier å klø av de grunnene. Anonymkode: a7d1b...879
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Tørr hodebunn? Anonymkode: e4f5c...a19
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 Kan være noe du har spist. Matintoleranser som du ikke har merket før. Anonymkode: 72dbb...113
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har "plutselig" fått sensitiv hodebunn og har vært nødt til å bytte shampoo og balsam til define for sensitiv hodebunn (hvit flaske blå etikett). Fungerer veldig bra. Anonymkode: 6cff6...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå