Gå til innhold

Squirtet plutselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg onanerte i dag med vibrator, og da sprutet det mye ut akkurat rundt orgasmepunktet. 

Jeg mistenker det er det som kalles "squirt" men ikke opplevd dette tidligere! Jeg er 31 år, og kan dette plutselig komme nå? 

Jeg følte det var ordentlig "sprut" og jeg avbrøt orgasmen da jeg ble litt satt ut og redd. Det luktet til urin, men ikke veldig stramt. Det var en god mengde og det sprutet ut med fart på en måte. Noen andre som plutselig har fått en opplevelse med squirt etter 15 år med seksuell erfaring? Ble egentlig litt redd for at det er noe galt!

Anonymkode: 7d279...781

• Hjerte 1
Skrevet

Kult. Føltes orgasmen bedre enn vanlig. Kraftigere?

Anonymkode: f6034...672

Skrevet

Jeg begynner å nærme meg 30 nå (10+ år som seksuelt aktiv) og opplevde det for første gang for noen uker siden, så det er absolutt mulig! Er nok ingenting galt med oss

Anonymkode: e9062...456

• Liker 2
Skrevet

Slapp av og nyt👍💦 Det er helt normalt at det plutselig skjer. Men ikke sikkert det skjer igjen. Med mindre du går inn for det, og det samme på ny med vibratoren.

Anonymkode: b381f...d91

• Liker 1
Skrevet

Jeg debuterte seksuelt da jeg var fjorten og etter over 10 år med samme partner, i en alder av 29 år, squirtet jeg for første gang. Nå har vi litt kontroll på hva som trigger og det kan være veldig digg! Lukter ikke urin og er blankt med hint av hvitt. Mannen sier det ikke smaker noe, men kan være hint av søtt. 

Anonymkode: 8c90e...079

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg onanerte i dag med vibrator, og da sprutet det mye ut akkurat rundt orgasmepunktet. 

Jeg mistenker det er det som kalles "squirt" men ikke opplevd dette tidligere! Jeg er 31 år, og kan dette plutselig komme nå? 

Jeg følte det var ordentlig "sprut" og jeg avbrøt orgasmen da jeg ble litt satt ut og redd. Det luktet til urin, men ikke veldig stramt. Det var en god mengde og det sprutet ut med fart på en måte. Noen andre som plutselig har fått en opplevelse med squirt etter 15 år med seksuell erfaring? Ble egentlig litt redd for at det er noe galt!

Anonymkode: 7d279...781

Avbrøt du orgasmen, i alle dager… Hva mener du her? Det luktet til urin, Hv

Skrevet

Gjorde du noe spesielt med vibratoren? 

Anonymkode: 0bde6...049

Skrevet

For å squirte av å stimulere klitoris, er alt avhengig av når du slapper, av når du trekker samme og når "presser". 

Så, du kan gjennskape det igjen. Tenk litt over hva som var litt anderledes for deg, i dag. Hva skjedde med pust, magemuskler avslappning osv. 

(Har rettogslett med orgasmeteknikk og gjøre.) ☺️

Anonymkode: 94d9b...f47

Skrevet

Jeg er 48 og oppdaget at jeg "kan" squirte for 3-4 år siden. Så alt er nok mulig med rett stimuli.

Anonymkode: 38e43...706

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kult. Føltes orgasmen bedre enn vanlig. Kraftigere?

Anonymkode: f6034...672

Mine orgasmer føles ikke noe annerledes når jeg squirter som når jeg ikke squirter. Eneste forskjellen er at det føles som om jeg må tisse veldig, så blir det veldig vått.

Tror det er ganske vanlig å føle seg tissetrengt, da det er en del press opp mot blæra liksom. I hvertfall når jeg stimuleres ved området/gpunkt.

Anonymkode: 1b7c3...1f5

Skrevet (endret)

Jeg tok kurset til Hunk Hands (finner videoene på nett og, IG, PH, Xnxx der han gjør de) for ca 7år siden, og det var veldig lærerikt. Kurs hvordan tilfredstille kvinner uten pikken. Videoene på nett der er ikke beskrivende for selve kurset, som går i bolker. Anatomi osv.. 

Han er egentlig en creepy dude som var elendig i senga, og kona var utro, skilte seg fra han, nå er han sexinstruktør for menn, og squirtingsøkende kvinner kommer til han😆 og han selger kurs til menn. 

Kurset for menn er bra det, det gir kunnskap, visste mye, men han lærer bort mye nytt. 

Alle kjærester har jeg klart å få til å squirte. Kun med hånden.. 

Endret av Sander33
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For å squirte av å stimulere klitoris, er alt avhengig av når du slapper, av når du trekker samme og når "presser". 

Så, du kan gjennskape det igjen. Tenk litt over hva som var litt anderledes for deg, i dag. Hva skjedde med pust, magemuskler avslappning osv. 

(Har rettogslett med orgasmeteknikk og gjøre.) ☺️

Jeg squirter kun om mannen tar fingrene inn i vagina og treffer et spesielt punkt. Er 35 og fikk det for første gang etter 30årene jeg også. 

Anonymkode: c1169...38a

Gjest Mr. Ron
Skrevet

Fruen liker å squirte som en del av en forløsning etter noen krevende dager/uker der hun har behov for at hele kroppen utlades. Hun må være i rette modus for at dette skal skje dvs avslappet og nok krefter til å gjennomføre (så nå har vi ikke hatt den type orgasme siden sommerferien).

Forløsningen skjer ved at jeg fingerer henne med ulike teknikker på G-området, gjerne etter en lang massasje (men også uten). Utløsningen kan gjerne pågå lenge, med gjentatte orgasmer. Det er gjerne henne som da driver det fram ved å si «mer, mer». Etter g-punkt/squirte orgasmene er ferdige må hun også ha penetrering og dype orgasmer. Dette sier hun er fordi de de virker så forskjellig. Den ene er frigjørende og den andre emosjonelt. Det tok oss litt tid å lære oss dette (ca 25 år), men det er greit å ha nye ting å lære underveis i et langt ekteskap  ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg squirter kun om mannen tar fingrene inn i vagina og treffer et spesielt punkt. Er 35 og fikk det for første gang etter 30årene jeg også. 

Anonymkode: c1169...38a

Ja, og den kommer av å stimulere "ett punkt" og er sådan ikke en direkte orgasmeteknikk. 

Det jeg mener er at jeg jeg har ingen kontroll over squirt fra stimulering inne i vagina. Men, jeg  kan kontrollere om jeg sqirter av stimulering av klitoris 😅 

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Så deilig! Jeg blir helt mo dersom damen squirter… det er skikkelig deilig.

Skrevet

Aldri helt skjønt hvor denne mannlige fascinasjonen for Squirting kommer fra😅

Hardt nok trykk og stimuli på riktig område, så squirter jeg. Til dels mye også.

Det er jo ikke en orgasme liksom. Ja, det skjer ofte rett før, under, eller rett etter en orgasme, men Squirting i seg selv er jo ikke noe digg. Kjennes knapt. Er liksom et «trykk», følelse av å være tissetrengt, så squirter jeg.

Det øker ikke nytelsen på noen måte. Det blir bare veldig vått. Aldri skjønt hvorfor så mange menn er så giret på det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Aldri helt skjønt hvor denne mannlige fascinasjonen for Squirting kommer fra😅

Hardt nok trykk og stimuli på riktig område, så squirter jeg. Til dels mye også.

Det er jo ikke en orgasme liksom. Ja, det skjer ofte rett før, under, eller rett etter en orgasme, men Squirting i seg selv er jo ikke noe digg. Kjennes knapt. Er liksom et «trykk», følelse av å være tissetrengt, så squirter jeg.

Det øker ikke nytelsen på noen måte. Det blir bare veldig vått. Aldri skjønt hvorfor så mange menn er så giret på det.

For noen kvinner, inklusive meg selv, så kommer squirter utelukkende samtidig med orgasme i tillegg til at jeg kan fortsette å squirte etter orgasmen. Det er også mye nytelse i squirtingen for min del ☺️

Anonymkode: 8c90e...079

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer! Etter 18 år fikk mannen min meg til å squirte. Det var første gang for meg, som har vært seksuelt aktiv siden jeg var 14 år og onanert jevnlig siden 12. 

Væsken er lukt og fargefri og setter ikke flekker på laken. Det gir meg ikke noen nytelse i seg selv, men mannen min blir veldig tent. Noe søl er det jo, men pytt pytt. Vi gjør det ikke hver gang vi har sex, det vil ikke han heller, men i ny og ne. 

Siste opplevelse var da jeg stod over han i 69. Da squirtet jeg heftig kun ved klitorisberøring (rask frem og tilbake bevegelse med flat hånd). Han fikk seg en real dusj i ansiktet han som lå nederst...

Anonymkode: 468eb...c3e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...