Gå til innhold

Kan jeg sende melding til psykologen om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos psykologen i dag, etter de andre timene jeg har hatt pleier hun å sette opp ny time, eller spørre når jeg vil ha. Nå gjorde hun ikke det. 

Jeg går dit pga jeg er lett deprimert, sliter med dårlig selvfølelse osv.. 

Føler ikke jeg er bedre, så kunne tenkt meg noen timer til.

Men ble litt usikker når hun ikke sa noe. Mener hun da at jeg ikke trenger flere timer? At hun ikke får gjort mer? Har nr hennes, men kan jeg sende melding om hun tenker jeg skal ha flere timer? Ble litt usikker av hele greia..

Anonymkode: e7aad...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send melding å bestill ny time. Hun har nok bare glemt det. 

Anonymkode: b6333...eab

• Liker 2
Skrevet

Du får jo informasjon om når terapien skal avsluttes, så hun har nok bare glemt det. Send melding og etterspør ny time. Ikke spør om hun tror du trenger flere timer. 

Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

Du får jo informasjon om når terapien skal avsluttes, så hun har nok bare glemt det. Send melding og etterspør ny time. Ikke spør om hun tror du trenger flere timer. 

Hun har ikke sagt noe om det. Føler litt til nå så snakker vi om ting, og hun gir råd, men ikke om hvor lenge vi skal holde på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har ikke sagt noe om det. Føler litt til nå så snakker vi om ting, og hun gir råd, men ikke om hvor lenge vi skal holde på.

Nei, men det er jo fordi du ikke nærmer deg avslutning ennå. Du vil bli forberedt på avslutning når det nærmer seg. 

Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (17 minutter siden):

Nei, men det er jo fordi du ikke nærmer deg avslutning ennå. Du vil bli forberedt på avslutning når det nærmer seg. 

Åja, da skjønner jeg. Har aldri vært hos psykolog før, så usikker på hvordan det fungerer. Men da skal jeg bare bestille ny time:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...