Ellie Italia Skrevet 24. oktober 2023 #1 Del Skrevet 24. oktober 2023 Fyren er jo klin gæren. Var helt forferdelig å høre intervjuer med flere av de jentene han har forgrepet seg på Hørte at han har søkt om prøveløslatelse i 2024,jeg håper virkelig ikke det skjer. Stoler ikke på at han har innsett hva han har gjort. Selv om jeg både er høy og tidligere kickboxer så hadde jeg vært livredd for å være i samme rom som han. Og han kan jo dope ned damer og. Hva tror dere er grunnen til at noen blir sånn, totalt blottet for empati? Finnes det håp? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. oktober 2023 #2 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hva mener du, har han startet podcast fra fengselet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2023 Nutz skrev (33 minutter siden): Hva mener du, har han startet podcast fra fengselet? Nei, er en podcast som heter Serieovergriperen, laget av Svarttrost som er ute nå (på Spotify bl.a). Julio nektet å kommentere, men det er flere intervjuer med de jentene som har blitt utsatt for han. Syns det er helt sykt at politiet fikk inn mange voldtektsanmeldelser, også tok det flere år før det skjedde noe. En del av de ble også henlagt. Han må jo ha en diagnose. Og jeg er usikker på om han kan fikses på noen måte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Ludvig Skrevet 24. oktober 2023 #4 Del Skrevet 24. oktober 2023 Har hørt den, grusom mann😱 Og nesten like ille politiet som anbefalte å ikke anmelde sakene😢 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 24. oktober 2023 #5 Del Skrevet 24. oktober 2023 Han tvang en av jentene til å bade i glovarmt vann i badekar. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 24. oktober 2023 #6 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ellie Italia skrev (7 minutter siden): Han må jo ha en diagnose. ja han var jo god venn med thomas rocco hansen. så skulle tro han fikk tilgang på frivillige damer og ikke skulle trengt å dope ned noen for å få seg noe. må være vold han var ute etter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 24. oktober 2023 #7 Del Skrevet 24. oktober 2023 Han er antakelig ødelagt fra barndom og for resten av livet. og en obs obs; Måten han ‘rekrutterte’ damer på nachspiel var følgende; Han tok damer på lårene og de som ikke tok vekk hånden forsto han at han kunne gå videre med. De som tok vekk hånden turte han ikke ta med hjem, da de visste å ta vare på sine egne grenser. Han så vel ok ut og var sikkert litt sjarmerende ut og var litt kjent? Jeg gremmes så veldig. Jeg har vært en sånn ‘grenseløs’ som har følt meg smigrer når menn har flørtet med meg på byen og testet ‘ta på låret’-metoden. Fy… jeg er glad jeg aldri møtte han.. har nok traumer av andre som visste hva de gjorde (f eks utdannede psykologer og psykiatere som også visste om denne ‘metoden’. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ænema skrev (På 24.10.2023 den 22.59): ja han var jo god venn med thomas rocco hansen. så skulle tro han fikk tilgang på frivillige damer og ikke skulle trengt å dope ned noen for å få seg noe. må være vold han var ute etter. Huff det er bare så ufattelig at noen kan være så grusomme! Jeg håper virkelig ikke at han slipper ut i 2024. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 28. oktober 2023 #9 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det er vel en kombinasjon av PF og tiltrekning mot bdsm. Får man ikke tenning av å dominere andre vil man heller ikke voldta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 28. oktober 2023 Majer skrev (2 minutter siden): Det er vel en kombinasjon av PF og tiltrekning mot bdsm. Får man ikke tenning av å dominere andre vil man heller ikke voldta. Sånne folk burde jo ikke gå løs. Hva skjer om han blir sluppet ut nå i 2024 og fortsetter overgrepene? Politiet var ikke akkurat superkjappe med å arrestere han. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 28. oktober 2023 #11 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ellie Italia skrev (1 minutt siden): Sånne folk burde jo ikke gå løs. Hva skjer om han blir sluppet ut nå i 2024 og fortsetter overgrepene? Politiet var ikke akkurat superkjappe med å arrestere han. De vil vel være litt kjappere neste gang og rettsaken vil nok gå kjappere, men det kan absolutt skje ja. Det er vel det som er problemet i Norge. Nesten alle som begår alvorlig kriminalitet har tidligere begått mild kriminalitet. Gjentagelsesfaren er dessuten ofte stor. Så må man bruke en haug av ressurser på disse menneskene sånn at man ikke har ressurser til å forebygge overgrep som gjøres av andre mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 28. oktober 2023 #12 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ellie Italia skrev (2 minutter siden): Sånne folk burde jo ikke gå løs. Hva skjer om han blir sluppet ut nå i 2024 og fortsetter overgrepene? Politiet var ikke akkurat superkjappe med å arrestere han. Han slipper ikke ut. Han har en forvaringsdom på lik linje med ABB. Han søker fordi han har rett til det, akkurat slik som ABB holder på. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 28. oktober 2023 #13 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har hørt den. Ble helt uvel over de grusomhetene han drev med. Så mange liv han har ødelagt på sin vei. Han ble vel adoptert til Norge som ca femåring? Kan ikke skjønne annet enn at han må ha opplevd grusomme ting selv som svært liten for å bli så totalt ødelagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 28. oktober 2023 #14 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Majer skrev (10 minutter siden): Det er vel en kombinasjon av PF og tiltrekning mot bdsm. Får man ikke tenning av å dominere andre vil man heller ikke voldta. Du vet åpenbart ikke hva BDSM er. BDSM handler om samtykkende voksne som utøver bl.a voldelige handlinger mot hverandre. Uten samtykke er det bare vold. Jeg er for dødsstraff, det er det jeg tenker etter å ha hørt podcasten. Noen mennesker er bare for ødelagte. Endret 28. oktober 2023 av Blåttvann 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 28. oktober 2023 #15 Del Skrevet 28. oktober 2023 Stor sjans for at han blir sluppet ut når det er snakk om neste prøveløslatelse om 5 år. Han trenger kun å oppføre seg pent i fengsel og jatte med psykologer at han har forandret sitt syn på hvordan han brukte kvinner. Så vil fengselsmyndigheter innstille på prøveløslatelse. Og da er det veldig sjelden retten går mot fengselsmyndighetenes anbefalinger. Dette ser du skjer i veldig mange prøveløslatelsessaker. Da det norske systemet fokuserer mer på rehabilitering. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 28. oktober 2023 #16 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ellie Italia skrev (På 24.10.2023 den 22.49): Syns det er helt sykt at politiet fikk inn mange voldtektsanmeldelser, også tok det flere år før det skjedde noe. En del av de ble også henlagt. Dette provoserer meg veldig! Politiet hadde ressurser til å opprette en straffesak mot Gjert Ingebrigsten etter en aviskronikk skrevet av kjendis sønnene, men å ta flere voldtektsanmeldelser mot Julio Kopseng på alvor, det sto det verre til med. Hvorfor Julio Kopseng har blitt som han har blitt, er etter min mening totalt uinteressant. Samfunnet må beskyttes mot sånne. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 28. oktober 2023 #17 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Ellie Italia skrev (På 24.10.2023 den 22.11): Fyren er jo klin gæren. Var helt forferdelig å høre intervjuer med flere av de jentene han har forgrepet seg på Hørte at han har søkt om prøveløslatelse i 2024,jeg håper virkelig ikke det skjer. Stoler ikke på at han har innsett hva han har gjort. Selv om jeg både er høy og tidligere kickboxer så hadde jeg vært livredd for å være i samme rom som han. Og han kan jo dope ned damer og. Hva tror dere er grunnen til at noen blir sånn, totalt blottet for empati? Finnes det håp? Nei, men har lest intervju av tidligere samboer og handlinger mot andre, blant annet mødre som ble dopet ned og voldtatt mens barna deres var i leiligheten. Helt groteskt hvilken redsel og frykt han har utsatt ofrene for mens han har tatt seg til rette og utført grov vold og overgrep 🤬 Dette er en ekstremt farlig sosiopat uten empati for andre mennesker, måtte han adri noensinne plante sine bein utenfor murene! Mulig jeg skal høre podcasten hvis jeg makter. Endret 28. oktober 2023 av K_mb 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 28. oktober 2023 #18 Del Skrevet 28. oktober 2023 Om de rette folkene kjenner han igjen utenfor murene er det ikke sikkert han er i stand til å gå på de nærmeste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 28. oktober 2023 #19 Del Skrevet 28. oktober 2023 paprikaskrue skrev (1 time siden): Om de rette folkene kjenner han igjen utenfor murene er det ikke sikkert han er i stand til å gå på de nærmeste månedene. Hvis noen gidder å ta han og ofre egen frihet for det så håper jeg han slipper ut snart... Men tviler dessverre. Sånne folk koster samfunnet enorme summer. Og for hva... I podcasten sier de at flere av kvinnene er uføretrygdet også. Fy faen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 28. oktober 2023 #20 Del Skrevet 28. oktober 2023 Dere tror vel ikke på alvor at han slipper ut på prøveløslatelse nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå