AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Rundt 50 kr. Anonymkode: b4b3f...c10
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Hjemmespikket dildo Anonymkode: 2e54b...08b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Noe artig fra normal , evt handmaske pakket inn i en stor gave, en liten julepynt, en liten pose smågodt, noe spennende krydder.det kan jo egentlig være hva som helst Anonymkode: 251e1...ce5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Hvis det er til voksne og det ikke skal være alt for høytidelig, kjøper jeg gjerne noe stort eller tungt og «kjedelig» som WC-rens, hermetikk, strøsalt, muld til potteplanter... Anonymkode: 02d68...ad7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det er til voksne og det ikke skal være alt for høytidelig, kjøper jeg gjerne noe stort eller tungt og «kjedelig» som WC-rens, hermetikk, strøsalt, muld til potteplanter... Anonymkode: 02d68...ad7 Det er til voksne (julebord på jobb) Anonymkode: b4b3f...c10
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er til voksne (julebord på jobb) Anonymkode: b4b3f...c10 Har du deltatt før og vet du hva «tradisjonen» er, eller kan du spørre en kollega? På eks-jobben min, hvor jeg sist deltok i pakkelek, var det en underforstått del av leken at man forsøkte å få den pakke man kommer med til å være den mest interessante, den folk kjempet om å vinne. Når det så til sist ble avslørt at det folk trodde kanskje var en flaske vin, faktisk var WC-rens, «vant» man indirekte pakkeleken. Men hvis det er en helt annen situasjon for deg, og det forventes «ordenlige» gaver, er WC-rens og krukkejord nok off the table. Men du må spesifisere. Anonymkode: 02d68...ad7
Arkana Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 Sjokolade, flaxjulekalender, et pent krus, god kaffe/te, duftlys, håndkrem, en uttrekkbar kløpinne, IQ-puslespill, reflekssele, julesokker, kakaobombe/varm sjokolade på pinne, marsipangris, en pose brente mandler....
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #9 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du deltatt før og vet du hva «tradisjonen» er, eller kan du spørre en kollega? På eks-jobben min, hvor jeg sist deltok i pakkelek, var det en underforstått del av leken at man forsøkte å få den pakke man kommer med til å være den mest interessante, den folk kjempet om å vinne. Når det så til sist ble avslørt at det folk trodde kanskje var en flaske vin, faktisk var WC-rens, «vant» man indirekte pakkeleken. Men hvis det er en helt annen situasjon for deg, og det forventes «ordenlige» gaver, er WC-rens og krukkejord nok off the table. Men du må spesifisere. Anonymkode: 02d68...ad7 Nei, dette er mitt første julebord, i denne jobben. Anonymkode: b4b3f...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå