Gå til innhold

Bryllupsreise Praha

Fremhevede innlegg

Gjest Snart brud!
Skrevet

Heisann!

Er det noen der ute som har vært i Praha og som har bodd på et fint hotell som kan anbefales for en bryllupsreise??? Vi har lyst til å ha god standard, men trenger ikke å være kjempeluksuriøst.

Er så mye ute på nettet, blir helt forvirra jeg.... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bruke Hilton Hotel i Praha. Fant det på hotell.no. Hotellet er stort, og det ser ut til at det er god standard.

Gjest Snart brud
Skrevet
Vi skal bruke Hilton Hotel i Praha. Fant det på hotell.no. Hotellet er stort, og det ser ut til at det er god standard.

Skrevet

Takk for tipset! Ser veldig flott ut da! Men jeg tror vi må finne noe billigere.....tenkte på ca. 1.000 kr. natta.

Skrevet
Takk for tipset! Ser veldig flott ut da! Men jeg tror vi må finne noe billigere.....tenkte på ca. 1.000 kr. natta.

Vi betaler ikke mer enn 1100 kroner natta, så det er ikke så ille!

Skrevet

Å! Kanskje jeg så feil da....! Når jeg søkte på hotell.no fra 28. mai- 31. mai fikk jeg opp ca. 6.000,- tror jeg! Jeg får sjekke en gang til

Skrevet

Kan anbefale hotel Astoria i Rybná 10.

Riktignok er det tre år siden vi var der (bryllupsreise, ja), men det var kjempefint!

Tror det var ferdig bygget i 2001.

Sjekk http://www.hotelastoria.cz

Forøvrig må jeg få si at Praha er et godt valg for bryllupsreise! Romantisk og masse å se på.

Skrevet
Å! Kanskje jeg så feil da....! Når jeg søkte på hotell.no fra 28. mai- 31. mai fikk jeg opp ca. 6.000,- tror jeg! Jeg får sjekke en gang til

Kan være at det er pga høysesong? Leste at mai var en populær måned. Vi reiser i juni/juli, skulle jo tro at det også var høysesong, men kanskje ikke...

Skrevet

Jeg har bodd på Hilton i Praha.

Utrolig fint hotell, med en utrolig frokostbuffet. :overrasket:

Det er dyrt i baren o.l. på hotellet, men ikke verre enn at man overlever (når man er vant med norske priser). Men det er kort vei til både McDonalds og små, lokale barer.

Hotellet ligget et lite stykke utenfor sentrum. Ca 20 minutter å gå langs elven. Men det står alltid egen Hilton-taxier utenfor døra.

Anbefales!

Skrevet

Vi var i Praha før jul og bodde på Hotel Josef i det jødiske kvarteret - hotellet er et litt mer særpreget designhotell. Veldig fint og veldig bra frokostbuffet, selv om jeg har opplevd større.

Vi gikk til alt vi ønsket å oppleve - og hvis jeg er så heldig og kommer til Praha igjen, skal jeg definitivt bo der igjen :).

Skrevet

Bodde på hotel Elysee som ligger midt på Vaclav-plassen. Dvs midt i sentrum og 3 min gåtur til gamlebyen. Kjempefornøyde, store nyoppussede rom og grei standard. Tror vi betalte rundt 800 kr natta. Bestillte gjennom Ving.

God tur :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Takk for alle tips! Nå har vi bestilt hotell, og det ble Hotell Bellagio i det jødiske kvartalet i gamlebyen! Gleder meg som en unge :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...