Gå til innhold

Er det flere som synes det er morsomt med gamle sinte folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er bare irriterende,  folk må oppføre seg selv om de er gamle, problemet med å snakke rett fra levra til en hver tid er at det blir så dumt om du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (16 timer siden):

Nei, det er bare irriterende,  folk må oppføre seg selv om de er gamle, problemet med å snakke rett fra levra til en hver tid er at det blir så dumt om du tar feil.

Synes du ikke at dette er morsomt?

Anonymkode: 439cc...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er veldig morsomme hadde en gang en gammel sint nabo som kjørte en gammeldags Opel Kadett fant en hundeposte og la den på panseret hans utenfor butikken så lekte vi titten på hjørnet eller hva det heter han ble sinna da også :) når pappa var liten leide de ett hus hvor husverten bodde i første etasje han dunket i taket med kosteskaftet hver gang de gikk på gulvet i annen etasje :ler::fnise:

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/24/2023 at 6:51 PM, AnonymBruker said:

Jeg syns det. Gamle tullinger som tror de er noe bare fordi de har levd lenge😂😂😂

Anonymkode: 598a0...11f

Jeg synes ikke akkurat at de yngre bedreviterne er noe særlig bedre heller jeg da.

Anonymkode: 1cc17...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes ikke akkurat at de yngre bedreviterne er noe særlig bedre heller jeg da.

Anonymkode: 1cc17...902

Det kan være.

Anonymkode: 598a0...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes generelt ikke at sinte folk er morsomme, men underholdene kan det være så lenge sinnet ikke er rettet mot meg😅

Anonymkode: e0526...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...