Gå til innhold

Din første mens


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du og hvor mye veide du da du fikk din første mens?

Jeg var 14,5 år og veide ca. 45 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 12 år, husker ikke vekta mi (var ikke opptatt av den da jeg var 12).

Skrevet

Jeg og var 12, men aner ikke hvor mye jeg veide....men var relativt lett..

Skrevet

Jeg var 11, husker ikke vekta men jeg var ganske mager.

Skrevet

Nesten 17.

Og vet ikke hva jeg veide, men det var vel en plass rundt 40-45? Vet jeg passerte 50 etter at jeg var 20 år i alle fall.

Sen, og mager.

Skrevet

Jeg var 13 og aner ikke hvor mye jeg veide, men jeg var slank i allefall.

Skrevet

Jeg var 13 og husker ikke hva jeg veide. Jeg var ganske stor (hoey) for alderen, men hverken spesielt tung eller radmager.

Skrevet
11.. Og var veldig tynn.. Under 40 kg.

Når jeg var 11 var jeg under 30 (ja, for jeg var 29 kilo i 6. klasse) Men du kan jo være vesentlig høyere enn meg da, jeg er bare "normal" i lenden.

Skrevet (endret)
Når jeg var 11 var jeg under 30 (ja, for jeg var 29 kilo i 6. klasse) Men du kan jo være vesentlig høyere enn meg da, jeg er bare "normal" i lenden.

Ja, jeg aner ikke hvor mye jeg veide.. Men mente å skrive langt under 40 kg.. Og jeg er overhodet ikke høy. Er 163 nå.. Mener å huske at jeg veide 25 kilo veldig lenge, nå veier jeg 49-51 kg..

Endret av Milah
Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg var elleve, og 165cm høy, husker ikke hvor mye jeg veide.

Skrevet

Jeg var vel ca.13 år, husker ikke helt vekten, men tror det var mellom 40-50 kg.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg var 12 år. Tror jeg veide litt over 40 kg og var 156 høy.

Skrevet

Rett før jeg ble 13 tror jeg.. har ikke peiling på vekta, men var veldig tynn!

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg var 12. Tror jeg kan ha veid rundt 50 kg.

Skrevet

Eh, nå må jeg telle på fingrene her, husket faktisk ikke om jeg var 11 eller 12! :ler: Men datoen husker jeg (14. juli 1996!), så da var jeg 12. Aner ikke hva jeg veide... Husker at jeg veide ca 50 kg på ungdomsskolen, så kanskje rundt 45 da jeg fikk mensen?

Skrevet

Eg va 13 eg hadde bursdag 27 og fekk den 30 januar-97Va tynn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...