Gå til innhold

Har du noen gang vært utro?

Har du noen gang vært utro?  

113 stemmer

1. 1. Har du vært utro?

• Ja, en gang
      13
    • Ja, to-fem ganger
      22
    • Ja, fem-ti ganger
      4
    • Mistet tellinga
      16
    • Nei
      58

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sex er ikke bare å være utro, men også, kysse og være intim på den måten vi er bare med kjæresten/kona/mannen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
solflekken skrev (3 minutter siden):

Sex er ikke bare å være utro, men også, kysse og være intim på den måten vi er bare med kjæresten/kona/mannen

Helt sant
-Glenda.

• Hjerte 2
Skrevet
Glenda27 skrev (Akkurat nå):

Helt sant
-Glenda.

Mange som ikke vet det, det er en skummel verden 😢

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, når jeg var 16 år som hevn da min kjæreste var utro mot meg først.

Kjempe skuffa over mitt eget valg den gangen. 

Anonymkode: 2c809...829

• Hjerte 1
Skrevet
solflekken skrev (1 minutt siden):

Mange som ikke vet det, det er en skummel verden 😢

Ja... Kjæresten min mente at det å kysse kollegaen sin på julebord IKKE var å være utro. Ble helt knust...

• Hjerte 4
Skrevet

Ja... Kjæresten min mente at det å kysse kollegaen sin på julebord IKKE var å være utro. Ble helt knust...

Nei, det er helt forferdelig. han fortjener ikke en vakker kvinne som deg

• Liker 1
Skrevet

Nei, så bedriten person er jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er helt forferdelig. han fortjener ikke en vakker kvinne som deg

Det tenkte jeg også. Jeg er vanligvis ikke så selvsikker, men når han fortalte det kjente jeg for første gang at jeg virkelig var verdt noe. Og så forlot jeg han. Det var det beste valget av mitt liv! Nå er jeg godt gift med 2 helt FLOTTE barn. 

Skrevet
Glenda27 skrev (2 minutter siden):

Det tenkte jeg også. Jeg er vanligvis ikke så selvsikker, men når han fortalte det kjente jeg for første gang at jeg virkelig var verdt noe. Og så forlot jeg han. Det var det beste valget av mitt liv! Nå er jeg godt gift med 2 helt FLOTTE barn. 

Er du gift med to barn hæ?

• Liker 2
Skrevet
solflekken skrev (Akkurat nå):

Er du gift med to barn hæ?

Nei det ville da aldri falt meg inn. Nå tuller du fælt😂 Godt gift med mannen av mitt liv, da. Vi har faktisk fornavn på samme bokstav, nesten som vi er sjelevenner, eller hva? Glenda og Geir Ove:) 

Skrevet

Nei det ville da aldri falt meg inn. Nå tuller du fælt😂 Godt gift med mannen av mitt liv, da. Vi har faktisk fornavn på samme bokstav, nesten som vi er sjelevenner, eller hva? Glenda og Geir Ove:) 

GLENDA!!! hva gjør du på kvinneguiden? har du en ex jeg ikke vet om ;(. håper vi får avklart i dette når du kommer hjem fra jobb, Per og Jasmine venter spendt på hva du skal lage til middag idag. lov you

Skrevet (endret)
Glenda27 skrev (3 minutter siden):

Jeg bare tuller 😛. Geir Ove høres ut som en kjekk mann når han er gift med deg. Jeg har hørt et par rykter om at menn med dobbelt navn skiller seg aldri

Endret av solflekken
skrivefeil ​😅​
Skrevet
Geir-Ove21 skrev (Akkurat nå):

GLENDA!!! hva gjør du på kvinneguiden? har du en ex jeg ikke vet om ;(. håper vi får avklart i dette når du kommer hjem fra jobb, Per og Jasmine venter spendt på hva du skal lage til middag idag. lov you

Kleeeeint........ Forklarer alt når vi kommer hjem! Blir lapskaus med flatbrød til middag. Mor kommer på besøk. Elsker deg også

Skrevet

Jeg bare tuller 😛. Geir Ove høres ut som en kjekk mann når han er gift med deg. Jeg har hørt et par rykter om at menn med dobbelt mann skiller seg aldri

Det får vi håpe!!!

Skrevet

Kleeeeint........ Forklarer alt når vi kommer hjem! Blir lapskaus med flatbrød til middag. Mor kommer på besøk. Elsker deg også

gleder meg til lapskausen vennen ❤️ ikke særlig mor sitt besøk, hadde tenkt å hatt litt action når vi får sendt ungene på trening men jaja. ikke alltid en får hva man vil ha 💔elsker deg masse, snakkes hjemme

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Dog vet jeg at livet har mange krumspring på lager, så jeg skal ikke være en av dem som sier «Jeg kunne aaaaaaaaldri vært utro»..for det vet man strengt talg ikke.
Jeg tror alle er i stand til å være utro under de rette omstendigheter. 
Men jeg håper jeg aldri kommer til å sette meg selv og min mann i en slik posisjon.

• Liker 1
Skrevet
Glenda27 skrev (9 minutter siden):

Det får vi håpe!!!

Lykke til 

Skrevet

Jeg har ikke vært utro men jeg har bidratt til at en gift mann var utro. Trodde aldri det skulle skje, men det skjedde altså. Beviser at alle kan være utro med de rette forutsetningene desverre for han er en person jeg ikke trodde noe slikt om i det hele tatt (jeg forførte han ikke bare så det er sagt)

Anonymkode: bfbe5...0d5

Skrevet
solflekken skrev (4 timer siden):

DET kommer vel helt an på hva de involverte har blitt enige om. 
Ja, jeg har vært utro en gang. 

Jeg kysser og koser på folk nå, uten å være utro. Hvordan? Jeg er i et poly forhold, hvor rammene er annerledes en det du beskriver 😃 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...