kitekatt Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Her kan dere se de, nederst på siden. Lurtre på flere andre, men jeg har nå endret innlegget. Nå lurer jeg på den til høyre til begge jentene (3 & 6 år) eller den til høyre til hun eldste og venstre til minste. Hva tror dere? Endret 30. januar 2006 av kitekatt
Gjest Piper Skrevet 26. januar 2006 #3 Skrevet 26. januar 2006 Jeg likte den i midten best, for det var den mine brudepiker hadde
kitekatt Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2006 Jeg likte den i midten best, for det var den mine brudepiker hadde ← Å? Hvordan var kvaliteten? Og stod skjørtet veldig sånn ut som på bildet? Kunne jeg fått se bilde av en av brudepikene dine i den?
Gjest Piper Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Den var veldig fin på, og de var nydelige i den. Kvaliteten var bra. Skal se om jeg får lagt inn et bilde litt senere i dag
Gjest gjest 0 Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Jeg likte best den til høre jeg da...
Frøken Labb Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Jeg hadde valgt den til høyre. Både tøff og søt på en gang! Passet også best til kjolen din Endret 26. januar 2006 av heldigemeg
Gjest Liten Tapir Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Jeg syntes den til høyre passet best sammen med din kjole.
kitekatt Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2006 Jeg syntes den til høyre passet best sammen med din kjole. ← Lurer litt på den, ja...eneste er at den organzaen som er på skjørtet er BLANK...men jeg mailet selger og spurte om man kan få den matt. Også kanskje pelle av underskjørtet som gjør at den står sånn ut?
Marililja Skrevet 26. januar 2006 #10 Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke om jeg synes noen passet helt til kjolen din (kanskje litt vanskelig å finne noe som matcher helt...), men jeg synes absolutt den til venstre var den fineste. Likte ikke de to andre pga "skjørtene".
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #11 Skrevet 26. januar 2006 Jeg syns det kommer an på hvor gamle brudepikene dine er. Dess yngre de er, jo mer til høyre, for å si det sånn......
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #12 Skrevet 26. januar 2006 Jeg likte det til venstre best, pga skjørtet
Gjest gjest 0 Skrevet 26. januar 2006 #13 Skrevet 26. januar 2006 Jeg syns det kommer an på hvor gamle brudepikene dine er. Dess yngre de er, jo mer til høyre, for å si det sånn...... ← enig Men jeg liker godt store skjørt da..
Arkana Skrevet 26. januar 2006 #14 Skrevet 26. januar 2006 Jeg likte den til venstre best, fordi det enkle er det beste etter min mening. De to andre ble litt for merkelige for min del. Forøvrig en nydelig brudekjole du har valgt.
Floja Felíz Skrevet 27. januar 2006 #17 Skrevet 27. januar 2006 Jeg tror jeg ville valgt den til høyre ja, synes den passer best til kjolen din. Men er enig i at den kanskje ikke er så bra hvis brudepikene er eldre enn 5-6 år...
Gjest Piper Skrevet 27. januar 2006 #18 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Å? Hvordan var kvaliteten? Og stod skjørtet veldig sånn ut som på bildet? Kunne jeg fått se bilde av en av brudepikene dine i den? ← Får ikke scanneren til å fungere, og får derfor ikke lagt inn noe bilde. Skjørtet var ikke så ballongaktig som på bilde, men var finere i virkeligheten enn på bilde. Endret 27. januar 2006 av Piper
kitekatt Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #19 Skrevet 27. januar 2006 Her kan dere se de, nederst på siden. Vet ikke engang om noen av de passer til min kjole liksom. Liker godt den til høyre, men usikker...så trenger hjelp Alle er i samme farge som min kjole. ← Nå har jeg forandret litt. de kjolene jeg har funnet ligger nå her
Marililja Skrevet 27. januar 2006 #20 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes fortsatt den øverst til venstre. Den øverst til høyre var også fin. Liker ikke de med for store skjørt. Synes det er litt "gammeldags" på en måte, og som jeg har skrevet tidligere synes jeg ikke de passer så godt til din kjole heller. (Den er forøvrig veldig fin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå