AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har de siste årene opplevd å bli veldig støl og melkesyre-aktig i kroppen ved stress/belastninger. Bare det å leke med hunden kan føre til at jeg blir helt støl i hele kroppen, og kreftene liksom renner ut av meg. Bruker flere dager på å restituere meg. Eller ved å ha besøk i noen timer, så er jeg utslitt, støl og har smerter i hele kroppen Skjønner at ingen her inne kan sette en diagnose ut fra de vage symptomene, men er det noen som høres kjent ut, eller som har et forslag om hva det kan være? Hilsen kvinne, 51 år Anonymkode: ad971...765
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Høres ut som en effekt av langvarig stress. Har du prøvd pulsklokke? Se om pulsen går veldig tregt opp, når du er i aktivitet. Jeg hadde det omtrent likt og da jeg fikk meg pulsklokke oppdaget jeg, at når jeg gikk fort, hadde jeg melkesyrefølelse i beina og pulsen steg ikke over 65 før jeg hadde gått en lang stund ( mer enn to kilometer- av og til lengre) Anonymkode: 21322...12c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har pulsklokke, men har ikke tenkt på å sjekke dette. Takk for tips! 👏 Anonymkode: ad971...765
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Ikke uvanlig når man nærmer seg eller er i overgangsalderen. Du er ikke 20 år lenger og kroppen endrer seg. Normalt og bli sånn med årene. ting man aldri hadde før dukker opp, de fleste blir stiv og støl med alderen. Er selv 58 år og mye har forandret seg de siste årene. Jeg trener og prøver og være aktiv. Men da jeg nærma meg overgangsalderen ble jeg trøttere og mer vondter kroppen som er normalt når hormonene og er i ferd med og forsvinne. Anonymkode: 12d3c...d21
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke uvanlig når man nærmer seg eller er i overgangsalderen. Du er ikke 20 år lenger og kroppen endrer seg. Normalt og bli sånn med årene. ting man aldri hadde før dukker opp, de fleste blir stiv og støl med alderen. Er selv 58 år og mye har forandret seg de siste årene. Jeg trener og prøver og være aktiv. Men da jeg nærma meg overgangsalderen ble jeg trøttere og mer vondter kroppen som er normalt når hormonene og er i ferd med og forsvinne. Anonymkode: 12d3c...d21 Huff ja, du kan ha rett i at dette er OA-relatert. Hadde liksom et håp om at det ikke er det, siden jeg nå er under utprøving av min tredje type med HRT, og det ser ikke ut som om jeg tåler hormontilskudd. Men ja, du er nok ikke på noe der ja. Jeg trener, spiser sunt og gjør yoga, men den overgangsalderen er ikke til å spøke med. Takk for svar 👏 Anonymkode: ad971...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå