Gå til innhold

Mann hoppet ut i veien og kjeftet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i et område hvor det er en smal grusvei for å komme seg til butikk. I det området kjører jeg ekstremt sakte, faktisk stopper jeg opp når gående skal passere, siden jeg ikke tør å kjøre samtidig pga smalheten. Bakken der er ekkel, slik at man ikke har sikt og ikke ser om folk er på vei opp på andre siden, kjører derfor i sneglefart der. 

Idag hoppet en mann ut i veien (det var ikke sjans å se han ettersom han kom fykende ut bak en busk), å hadde jeg kjørt fort her ville jeg regelrett kjørt vedkommende ned og hadde ikke hatt sjans til å reagere i forkant. Jeg bremset å åpnet opp vinduet hvorpå han kjefter og smeller om hva faen jeg holder på med å at jeg må for helvette kjøre i 30. Jeg satt der helt i sjokk. Nei, jeg kjører ikke i 30, jeg kjører i 5km/t. 

Bilen min lager lyd når jeg trykker på gasspedalen fordi det er noe galt med motoren, som jeg ikke får fikset da jeg ikke har råd som fulltidsstudent. 

Har nå brukt kvelden på å gråte og synes det hele var virkelig ekkelt. Hva hadde hendt om jeg kjørte han ned? Ville det vært min feil når han kommer hoppende ut bak en busk?? 

Anonymkode: 56a4f...a6d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var veldig rart. Jeg skal kjøre på relativt bred grusvei med god sikt før jeg kjører så fort som 30, så her er jeg enig med deg og tror det er noen som bare har prøvd seg på en dårlig spøk. Han hørte deg og hadde full kontroll på farten din, og hadde nok ikke hoppet ut om du hadde kjørt fort. Det beste er å ikke la han få makt over følelsene dine.

Anonymkode: 1e113...e76

• Liker 1
Skrevet

Prøv å ikke tenke så mye på det. Veldig ubehagelig når man får voksenkjeft, men det skjedde jo ikke noe galt. Forstår godt at det var en ekkel opplevelse.

At han hopper ut fra en busk som en apekatt, sier jo litt om han. Og man kommer ingen vei med å kjefte på folk. Det er jo egentlig bare pinlig for han at han ikke kan kommunisere på en normal måte.

Hev deg over det, du vet jo selv at du kjørte forsiktig. Det må du jo ha gjort, ellers så hadde du jo kjørt på han😉

Anonymkode: 17ecd...b7a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg bor i et område hvor det er en smal grusvei for å komme seg til butikk. I det området kjører jeg ekstremt sakte, faktisk stopper jeg opp når gående skal passere, siden jeg ikke tør å kjøre samtidig pga smalheten. Bakken der er ekkel, slik at man ikke har sikt og ikke ser om folk er på vei opp på andre siden, kjører derfor i sneglefart der. 

Idag hoppet en mann ut i veien (det var ikke sjans å se han ettersom han kom fykende ut bak en busk), å hadde jeg kjørt fort her ville jeg regelrett kjørt vedkommende ned og hadde ikke hatt sjans til å reagere i forkant. Jeg bremset å åpnet opp vinduet hvorpå han kjefter og smeller om hva faen jeg holder på med å at jeg må for helvette kjøre i 30. Jeg satt der helt i sjokk. Nei, jeg kjører ikke i 30, jeg kjører i 5km/t. 

Bilen min lager lyd når jeg trykker på gasspedalen fordi det er noe galt med motoren, som jeg ikke får fikset da jeg ikke har råd som fulltidsstudent. 

Har nå brukt kvelden på å gråte og synes det hele var virkelig ekkelt. Hva hadde hendt om jeg kjørte han ned? Ville det vært min feil når han kommer hoppende ut bak en busk?? 

Anonymkode: 56a4f...a6d

Hæ?

Skrevet

Han var sikkert møkksur lenge før du kom og så måtte han ta det ut på noen og i dag ble det desverre deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han eier problemet, ikke du. Han er gal. Drit i han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...