AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #21 Del Skrevet 24. oktober 2023 Sopranos var en banebrytende serie da den kom. Det er først et stykke uti du vil merke kompleksiteten til karakterene mer tydelig, og sånn sett har den mye til felles med Breaking Bad. Anbefaler å se hele serien ut! Anonymkode: 021ac...0f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #22 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ser serien for 3.gang. Banebrytende og enkelt og greit verdens beste serie. Trist at skuespiller James Gandolfini er død. Anonymkode: 84b7d...3fe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 27. oktober 2023 #23 Del Skrevet 27. oktober 2023 Uten tvil en av de beste seriene som er laget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 28. oktober 2023 #24 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det er en bra serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #25 Del Skrevet 28. oktober 2023 Åjadda, jeg likte den også veldig godt og måtte se den tvers igjennom med en gang. Meget fengslende! Takker for muligheten til å kjøpe seriebokser på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 28. oktober 2023 #26 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Spoiler Eneste som fortsatt irriterer meg er uvissheten om Valery overlevde eller ikke. (For de som har sett serien). Endret 28. oktober 2023 av Lurium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HylendeApe Skrevet 28. oktober 2023 #27 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det er den beste tv-serien jeg har sett, men med slike forventninger som du har og at du bare synes den er «ok» så langt, så tror jeg ikke du kommer til å like den. Og da ville jeg bare stoppet å se den. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hvorfor jeg synes den er så bra, men skal jeg trekke fram noe vil jeg si familiedynamikken, spesielt hjemme hos Tony. I en senere sesong hvor Anthony Jr. er en heslig tenåring som ikke sier noen ting, og mor prøver å være kul og grei for å få ham i samtale. Var som å se mine tenåringsår. Ok, ikke så veldig spennende, men... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. oktober 2023 #28 Del Skrevet 28. oktober 2023 Sopranos er i en egen liga på så mange måter. Som en sier over her, den blir bare bedre og bedre jo mer du ser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. oktober 2023 #29 Del Skrevet 29. oktober 2023 Verdens beste serie. Så kan man jo bare vente på at alle 'synes den er oppskrytt' tullingene kommer og skal provosere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #30 Del Skrevet 1. november 2023 Bra så langt. Anonymkode: 3b90e...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #31 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra så langt. Anonymkode: 3b90e...dac Glemte spørsmålstegnet!😄 Anonymkode: 3b90e...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #32 Del Skrevet 1. november 2023 Veldig bra. Den er på min Topp 3 liste, og jeg har sett mange serier. Anonymkode: b5075...783 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #33 Del Skrevet 1. november 2023 HylendeApe skrev (På 28.10.2023 den 16.45): Det er den beste tv-serien jeg har sett, men med slike forventninger som du har og at du bare synes den er «ok» så langt, så tror jeg ikke du kommer til å like den. Og da ville jeg bare stoppet å se den. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hvorfor jeg synes den er så bra, men skal jeg trekke fram noe vil jeg si familiedynamikken, spesielt hjemme hos Tony. I en senere sesong hvor Anthony Jr. er en heslig tenåring som ikke sier noen ting, og mor prøver å være kul og grei for å få ham i samtale. Var som å se mine tenåringsår. Ok, ikke så veldig spennende, men... Så langt er den bra og ganske addicctive. Har sett ferdig første sesongen. Jeg kan forstå hvorfor den er så bra ratet på imdb. Jeg savner bakgrunnsmusikk når det er spennende scener. Det er veldig rart uten ved scener hvor folk kjemper for livet, flykter eller blir drept. Tyder jo på at serien er gammel. Kommer til å se hele før jeg gjør meg opp en mening. Anonymkode: 414a1...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #34 Del Skrevet 1. november 2023 Den var bra da den gikk, men den er udatert nå. Anonymkode: 4988f...360 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #35 Del Skrevet 5. november 2023 Ja, Sopranos er virkelig en fantastisk serie! Det er mange som elsker den, og den har en solid rating på IMDB. Etter bare to episoder kan det hende du ikke har fått oppleve alt det som gjør den så bra. Sopranos er kjent for sin komplekse karakterutvikling, dyptgående historiefortelling og realistiske skildring av mafiakulturen. Gi den litt mer tid, og jeg tror du vil sette pris på den enda mer! Anonymkode: dc0e3...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #36 Del Skrevet 30. november 2023 HylendeApe skrev (På 28.10.2023 den 16.45): Det er den beste tv-serien jeg har sett, men med slike forventninger som du har og at du bare synes den er «ok» så langt, så tror jeg ikke du kommer til å like den. Og da ville jeg bare stoppet å se den. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hvorfor jeg synes den er så bra, men skal jeg trekke fram noe vil jeg si familiedynamikken, spesielt hjemme hos Tony. I en senere sesong hvor Anthony Jr. er en heslig tenåring som ikke sier noen ting, og mor prøver å være kul og grei for å få ham i samtale. Var som å se mine tenåringsår. Ok, ikke så veldig spennende, men... Man trenger da ikke stoppe å se serien bare fordi man kanskje ikke vil anse den som tidenes beste? Anonymkode: 3b90e...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #37 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 18.25): Den har jo 9.2 i rating på IMDB, så det må jo være noe spesielt med den? Jeg har aldri sett den tidligere, og jeg har kun sett 2 episoder. Jeg syns den er ok så langt. Blir det bedre etter hvert? Uten å røpe detaljer i handlingen osv, hva er det som gjør at den er så bra? For meg er Breaking Bad helt unik, og kan ikke se for meg at den er på samme nivå, til tross for at forskjellen i ratingen ikke er så stor. Anonymkode: 414a1...2c8 Sent ute, men Sopranos er mye bedre enn Breaking Bad. Anonymkode: 1537d...478 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 1. desember 2023 #38 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 18.28): Veldig bra. Den er på min Topp 3 liste, og jeg har sett mange serier. Anonymkode: b5075...783 Hva mer er på din topp 3 liste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5. desember 2023 #39 Del Skrevet 5. desember 2023 Ikke enig i at det er en serie som står seg. Har prøvd å se den i nyere tid, men fenget ikke. Den er i et utdatert tv-format med for mange "klisjeer" (selv om serien trolig selv er opphavet til mange av disse klisjeene) Serier som står seg og kan ses om igjen etter min mening: Six feet under Mad Men Breaking Bad Dexter Prison Break 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5. desember 2023 #40 Del Skrevet 5. desember 2023 De mange nakne, unge stripperne trekker jo veldig opp, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå