Gå til innhold

Jeg er FORELSKET!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov

-Safiye, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også forelsket 🥰🥰🥰 Og har vært det en stund nå, heldigvis har det vært gjensidig hele veien ❤️ 

Det som følger med forelskelse er fallhøyde, og jeg kjenner til mer investert jeg blir, til mer engstelig blir jeg for å miste denne mannen jeg ser for meg å tilbringe resten av livet mitt med.

Anonymkode: 3abf1...176

Skrevet

Her er det avsluttet med en og blomstret med en annen. Vet ikke om forelsket er riktig ord for er ikke elektrisk som slik med den første men mer som en ulmebrann eller flodbølge med den andre. Mer sakte oppbyggende men trolig livsendrende. 

Er det flere som alltid blir forelsket i to samtidig? Gjentakende mønster gjennom livet mitt. Blir alltid stående i situasjonen at jeg må velge mellom to. Det samme skjedde før mitt 6 år lange samboerskap ser at det skjer igjen nå. 

Jobbet mye i terapi så ser hverfall mønsteret🤔prøver å "ta ting som det kommer" men blir dratt med i dragsuget av følelser. Prøver å la meg flyte med uten at jeg drukner❤️

Anonymkode: 3e5d7...203

Skrevet

Forelskelse/intens kjemi er en artig greie. Det blir sett på som noe fantastisk og den viktigste faktoren i et parforhold, men for svært mange er det egentlig en negativ faktor som handler å treffe akkurat den personen som har de samme negative egenskapene som en av foreldrene hadde i barndommen. Så ender man opp med å velge den samme type partner, med det samme utfallet, igjen og igjen. Hva med å løfte frem og forherlige faktorer som trygghet, ro, aksept, forståelse, kompabilitet osv litt mer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...