AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Noen andre som er forelsket og ønsker å fortelle, hvor sykt deilig og hærlig dere har det ?? Wiiiihiiii.... For dette er jo som å ta ecstasy! 😍🥰 Anonymkode: 8993f...7c7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 Har du tatt ecstacy? Anonymkode: cc7ab...1a0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ganske utrolig at det finnes og at man ikke blir avhengig av det. Men, man blir altså ikke det, av en eller annen grunn.. Det er vel en kjensgjerning at mange seriedater akkurat lenge nok til at rushet gir seg, før de går på neste forelskelse. Anonymkode: 26b95...173 3 1
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 Så herlig å høre! Det er så godt å være forelsket!! Blir glad på dine vegne TS 1 2
Bombasi Skrevet 23. oktober 2023 #5 Skrevet 23. oktober 2023 Høres fantastisk ut. Skulle ønske det var jeg som fikk kjenne på slike følelser igjen. Gud, det er deilig å stå i! Bare nyt det! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #6 Skrevet 23. oktober 2023 Ecstasy? Nei Anonymkode: 4920c...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #7 Skrevet 23. oktober 2023 Ja er det akkurat nå! En utrolig fin og god følelse🥰 Anonymkode: db773...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #8 Skrevet 23. oktober 2023 Bombasi skrev (13 minutter siden): Høres fantastisk ut. Skulle ønske det var jeg som fikk kjenne på slike følelser igjen. Gud, det er deilig å stå i! Bare nyt det! Hvorfor kan du ikke det? Anonymkode: 31957...928
Bombasi Skrevet 23. oktober 2023 #9 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor kan du ikke det? Anonymkode: 31957...928 Kan og kan. Jeg kan vel det. Det er liksom ikke lett å finne noen her jeg bor, så for å komme dit er det en lang vei å gå. Herav virker bare en forelskelse fjernt for meg nå. I mine yngre dager trodde jeg at det ikke gikk an å ikke ha et crush for noen. Et godt øye til eller noen blodet bruser litt ekstra for. Men voksenlivet har altså lært meg annerledes. Og det er stusselig. Jeg savner følelsen! Så nyt det dere som har den! Endret 23. oktober 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #10 Skrevet 23. oktober 2023 Bombasi skrev (Akkurat nå): Kan og kan. Jeg kan vel det. Det er liksom ikke lett å finne noen her jeg bor, så for å komme dit er det en lang vei å gå. Herav virker bare en forelskelse fjernt for meg nå. I mine yngre dager trodde jeg at det ikke gikk an å ha et crush for noen. Et godt øye til eller noen blodet bruser litt ekstra for. Men voksenlivet har altså lært meg annerledes. Og det er stusselig. Jeg savner følelsen! Så nyt det dere som har den! Om du ikke bor "der ingen skulle tru at nokon kunne bu", så er det alltids et håp. Hva med å reise for å date noen mer sentralt, man må jo ikke ses hver dag, så etter hvert kan det ende med samboerskap. Noen kvinner liker jo å bo landelig til. Anonymkode: 31957...928
Bombasi Skrevet 23. oktober 2023 #11 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ikke bor "der ingen skulle tru at nokon kunne bu", så er det alltids et håp. Hva med å reise for å date noen mer sentralt, man må jo ikke ses hver dag, så etter hvert kan det ende med samboerskap. Noen kvinner liker jo å bo landelig til. Anonymkode: 31957...928 Heldigvis bor jeg ikke såå øde. Joa, du har rett. Det er alltids muligheter, og jobben må jeg gjøre selv. Det er meg det ligger på. Har nok utilgjengeliggjort meg selv for mye. Men jeg synes ikke synd på meg selv, og var ikke ute etter sympati ved å si "skulle ønske det var meg". Har for øvrig tro på at en vakker dag blir det min tur, selv om jeg ikke stresser med det akkurat nå. Enn du da, hvordan ligger forelskelsen din an, ref. tråden?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som er forelsket og ønsker å fortelle, hvor sykt deilig og hærlig dere har det ?? Wiiiihiiii.... For dette er jo som å ta ecstasy! 😍🥰 Anonymkode: 8993f...7c7 Jeg er også forelsket og nyter det så enormt fordi det er gjensidig. Vi er som to førtisser som oppfører oss som fjortisser. Anonymkode: bebae...27b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 Gratulerer med forelskelsen. Nyt det. håper dere blir gift og blir gamle sammen lykkelige til døden skiller dere ad. Anonymkode: 6afbe...181
Kalikalinka Skrevet 23. oktober 2023 #14 Skrevet 23. oktober 2023 Nyt det! Jeg har for tiden crush på en i kassa på min lokale Rema, det er totalt meningsløst OG veldig, veldig gøy å få masse gratis sommerfugler i magen med på kjøpet når jeg handler 😂 1
Hillbill Skrevet 23. oktober 2023 #15 Skrevet 23. oktober 2023 Heldige deg! Nyt det, mens det varer. Det er en herlig følelse 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #16 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg var det tror det har gått over nå. Kommunikasjonen flyter ikke der, i starten når jeg var helt fjortiss på et nivå jeg ikke har vært siden da tenkte jeg ikke så mye over det regnet med det ville bedre seg. Gjorde desverre ikke det. Den lille "feilen" med han ble bare større og større. Og nå kjenner jeg at jeg mister helt interessen. Jeg må ha noen som er "på" og hvor ting er mer lettvint orker ikke gå rundt og føle meg dritt 🙄 Anonymkode: 3e5d7...203 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #17 Skrevet 23. oktober 2023 Gratulerer! Jeg husker ikke hvordan det er å være forelsket. Er 47 år og kommer nok aldri til å bli forelsket igjen. ..Har dessuten vært singel og uforelsket i 11 år nå😄 Anonymkode: 30010...d04 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #18 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er også forelsket og nyter det så enormt fordi det er gjensidig. Vi er som to førtisser som oppfører oss som fjortisser. Anonymkode: bebae...27b Hihi! Ja, ikke sant. 🥰 ☺️Man tenkte at man kanskje vokste ut av sånt. Men, så sinnsykt gøy, at man ikke gjør det! Bare får til å håndtere de følelsene bedre. Gleder meg til vi får til å være mere sammen 😅 Anonymkode: 8993f...7c7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #19 Skrevet 24. oktober 2023 Har lært meg å ikke stole på slike følelser, er ikke 14-år gammel lenger. Å være forelsket er bare en følelse, betyr ikke at den du er forelsket i er en bra partner Anonymkode: de2a1...373 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #20 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lært meg å ikke stole på slike følelser, er ikke 14-år gammel lenger. Å være forelsket er bare en følelse, betyr ikke at den du er forelsket i er en bra partner Anonymkode: de2a1...373 Jeg har også lært at det er viktig at jeg føler meg trygg å "rolig" rundt den jeg er forelsket i. Ikke en sånn sommerfugeler i magen følelser. Nå, har jeg vel aldri følt meg tryggere enn hva jeg gjør, jeg har ikke sommerfugler i magen, men jeg klarer ikke å slutte å smile, det bruser i brystet, jeg blir varm å glad, å inni meg roper jeg "Wiiiiiiiiiiiiiiiih" 🙈 Føler jeg kan si alt, jeg tenker å føler. Kjennes bra ut! føler meg veldig heldig... Det kjennes varmt og godt, å deilig å bare snakke, sitte vedsiden av. Se han i øynene. 😍 Nå har vi også lange forhold bak oss, og har nok lært av våre feil tidligere også, så jeg tror det skal gå bra denne gangen jeg Anonymkode: 8993f...7c7 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå