Gå til innhold

Enkel, klassisk, sort veske med plass til laptop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag?

Anonymkode: 7251c...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arv design

Anonymkode: d3fc2...d06

Skrevet

Cala jade

Anonymkode: a9ad8...f79

Skrevet

Hippi Grace Hampton.

Anonymkode: 4c111...d0f

Skrevet

Superpraktisk. Vanntett og justerbar i størrelse. Billig er den også :nikke:image.png.675fc5ee8acab32ed092f1d142dded9c.png

• Liker 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Superpraktisk. Vanntett og justerbar i størrelse. Billig er den også :nikke:image.png.675fc5ee8acab32ed092f1d142dded9c.png

Ja, helt til en vil bruke den på IVAR.

Anonymkode: ca933...6ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Noen forslag?

O My Bag har mange fine modeller. Etisk produsert er de og. Selges i Norge i Katharinabutikker ihvertfall. SIkkert noen andre og. Eller i nettbutikken deres: Women (omybagamsterdam.com)

Anonymkode: ccf3d...800

Skrevet
Adobyen skrev (1 time siden):

når en kvinne spør om tips til en veske som har plass til en pc, så er den naturlige tolkningen ikke en pc-veske, men  "en veske som ikke er en pc-veske, men som har plass til en pc i tillegg til lommebok/vannflaske/sminkepung/et par sko/en ekstra genser/en bok/strikketøy/en pakke bleier/andre nødvendigheter (stryk det som ikke passer)"

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

når en kvinne spør om tips til en veske som har plass til en pc, så er den naturlige tolkningen ikke en pc-veske, men  "en veske som ikke er en pc-veske, men som har plass til en pc i tillegg til lommebok/vannflaske/sminkepung/et par sko/en ekstra genser/en bok/strikketøy/en pakke bleier/andre nødvendigheter (stryk det som ikke passer)"

Åh… hvordan kunne jeg glemme det?  Kvinnfolk altså 🤣 Jeg kom i skade for å velte eksens håndveske en gang i tiden.  Jeg trenger vel ikke å si mer?

Jeg håper jo at ts finner seg noe hun liker 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

O My Bag har mange fine modeller. Etisk produsert er de og. Selges i Norge i Katharinabutikker ihvertfall. SIkkert noen andre og. Eller i nettbutikken deres: Women (omybagamsterdam.com)

Takk. Modellen Sam er midt i blinken!

ts

Skrevet

Du finner masse sånne vesker i klesbutikkene for tiden. Kjøpte nylig en som skal gis i julegave til en venninne.

Anonymkode: 2188b...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...