Gå til innhold

Blokkerer nummer, ikke-blokkerer seg selv.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får til stadig meldinger om refinansiering el en pakke som trenger å bli betalt frakt osv. Altså virus/spam...

Jeg blokkerer med den gang, men går tilbake så er blokkeringen allerede opphevet. 

Hva gjør dere, og hvordan blokkerer dere så den er ikke blokkert lenger? Jeg går tilbake umiddelbart etter å ha blokkert. 

IMG_3396.thumb.png.487932c58122e213f8ae71c15299a9d1.pngIMG_3397.thumb.png.1cb69deb83d7231aed927d3b93ad6baf.pngIMG_3398.thumb.jpeg.56644b6d0464a80280337e8931b47e93.jpeg

Edit: stavefeil 

Endret av sonush
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig bruker de ikke ekte telefon nummer, derav "kan du ikke" blokkere nummert.

Jeg ser du har iphone, jeg anbefaler derfor at du setter på automatisk meldingsfiltrering.

Da vil ukjente nummer som sender deg melding bli lagt i egen liste. 

Anonymkode: 57fcc...977

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Trolig bruker de ikke ekte telefon nummer, derav "kan du ikke" blokkere nummert.

Jeg ser du har iphone, jeg anbefaler derfor at du setter på automatisk meldingsfiltrering.

Da vil ukjente nummer som sender deg melding bli lagt i egen liste. 

Anonymkode: 57fcc...977

Jeg skjønner det første. 

Jeg sjekket ift filtrering, og så at den allerede var på. Sjekket så om det fantes egen mappe med ukjente avsendere. De som har lagt seg der er av typen time hos tannlege, varer klar til henting, meldinger fra butikker jeg er "medlem" i. Altså fra avsendere som det er kun mulighet til å enveis-kommunisere med.  

Ser ingen spam type meldinger, men det kan godt være at det er grunnet at jeg kanskje har allerede slettet de. Så skal følge med videre. 

MEN de meldinger som ligger under ukjente sendere, ligger også under Alle meldinger, men det er kanskje sånn det skal være. Alle meldinger er mappe som er den første som åpner seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...