Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går kjempefint å få barnet, om det er det dere lander på. Jeg har fått seks barn over en periode på 20,5 år. Eldste er 20 og siste kommer om 7 uker ca. Storesøsknene elsker sine små brødre, og det er fantastisk å se hvor sterke bånd de har seg i mellom. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Tøff situasjon, forstår godt at du synes dette er vanskelig.

Anonymkode: ddec9...d98

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan går det med deg?

Tøff situasjon, forstår godt at du synes dette er vanskelig.

Anonymkode: ddec9...d98

Takk som spør. Jeg har begynt å bli kvalm nå også, så gleder meg skikkelig til å skulle skjule dette for ungene neste uke. Vi har fortsatt ikke landet på noe, men skal på samtale/rådgiving sammen i morgen, og vi prater jo godt sammen uten hjelp også. Vi er begge helt ærlige med hverandre, men jeg knytter meg nok til denne spiren fortere enn han naturligvis. Har fortsatt ikke fått time til UL, men er midt i 6.uke nå så det skal vel være mulig å se om det er liv allerede..? Skal ringe sykehuset og etterspørre time i morgen. 

Anonymkode: dd955...23a

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 22.52):

Takk som spør. Jeg har begynt å bli kvalm nå også, så gleder meg skikkelig til å skulle skjule dette for ungene neste uke. Vi har fortsatt ikke landet på noe, men skal på samtale/rådgiving sammen i morgen, og vi prater jo godt sammen uten hjelp også. Vi er begge helt ærlige med hverandre, men jeg knytter meg nok til denne spiren fortere enn han naturligvis. Har fortsatt ikke fått time til UL, men er midt i 6.uke nå så det skal vel være mulig å se om det er liv allerede..? Skal ringe sykehuset og etterspørre time i morgen. 

Tenker på deg, TS. Ingen lett situasjon du/dere står i. 

Hold oss gjerne oppdatert om du ønsker det.

Lykke til ❤️

Anonymkode: f8ff5...528

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker på deg, TS. Ingen lett situasjon du/dere står i. 

Hold oss gjerne oppdatert om du ønsker det.

Lykke til ❤️

Anonymkode: f8ff5...528

Vært på sykehuset og tatt abortpille nå i dag faktisk, så da blir det hjemmeabort om to dager… Hele situasjonen bare passer ikke med en baby nå.. Får håpe man ikke angrer for mye i etterkant. God støtte i min fine kjæreste heldigvis❤️ Men føles såklart vondt å ta livet av noe smått med bankende hjerte…

• Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...