Gå til innhold

Bra sted å ta brudebilder i Oslo..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke til fotograf, men en kompis skal fotografere oss (han er utrolig dyktig) Han har desverre ikke noe studio. Er det fint vær kan vi ta det ute et sted, men er det dårlig vet jeg ikke. Ikke særlig egnet der vi skal ha festen. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botanisk hage, Akershus Festning, Vigelandsparken, Frognerparken.

Skrevet (endret)

Ved første vannet på Steinbruvann er det fint. Eller ved begynnelsen av det andre vannnet. Er jo hus lagd av sånn steingreier der vet du med smijernsrekkverk og sånn. Men det er vel en god del folk der den dagen du gifter deg?!?! ;)

Det var hvertfall det jeg kom på som er i nærheten.

Endret av Grace
Skrevet

Ekebergsletta, Frysja, diverse parker f.eks kampen parken, st.hanshaugen osv..

Skrevet
Skal ikke til fotograf, men en kompis skal fotografere oss (han er utrolig dyktig) Han har desverre ikke noe studio. Er det fint vær kan vi ta det ute et sted, men er det dårlig vet jeg ikke. Ikke særlig egnet der vi skal ha festen. Forslag?

Tenkte mer på inneforslag ;)

Skrevet

Vi skal ta bilder på kaffebaren vi gikk til hver eneste morgen det første året vi var sammen. Dere har ikke et slikt sted dere da - kanskje ikke tradisjonelt pent, men som betyr noe for dere?

Skrevet
Vi skal ta bilder på kaffebaren vi gikk til hver eneste morgen det første året vi var sammen. Dere har ikke et slikt sted dere da - kanskje ikke tradisjonelt pent, men som betyr noe for dere?

Hi-hi...Elm Street ;) Var der vi møttes og ofte der vi går ut, men tror ikke det egner seg helt ;)

Skrevet
Hi-hi...Elm Street ;) Var der vi møttes og ofte der vi går ut, men tror ikke det egner seg helt ;)

:hoho: Blir kanskje ikke de helt tradisjonelle bildene derfra nei...! Men det hadde vært litt tøft med et par bilder derfra også da!!

Skrevet

Jeg tenkte også på Akershus Festning. Er det ingen steder å ta bilder inne der da?? Hm... :klø:

Kan du ikke spørre om dere bare kan få ta en bitteliten tur inn på slottet?? :ler:

Det hadde jo vært litt utenom det vanlige!

Nei, ta kommer jeg ikke på noe altså :)

Skrevet

Festningen er jo åpen for publikum. Spør om dere får ta bildene der inne. Det var et godt forslag syntes jeg!

Eller hva med Nasjonalgalleriet eller Munchmuseet?

Skrevet

Jeg har hørt om flere som har tatt bilder hos fotografen Thomasevich(eller noe sånn) og da har de tatt bilder inne på Lorry`s.. Kanskje det fins noen fine puber hvor dere kunne fått tatt bilder.?

Skrevet
Jeg har hørt om flere som har tatt bilder hos fotografen Thomasevich(eller noe sånn) og da har de tatt bilder inne på Lorry`s.. Kanskje det fins noen fine puber hvor dere kunne fått tatt bilder.?

Et brudepar jeg vet om brukte han. Var dyrt, men virkelig verdt det. Flotte bilder. De giftet seg på landstedet sitt da og tok blider på brygga og på cafeer og sånn

Skrevet
se på dette bildet. Tror det er tatt utenfor Engebret.

Bilde er her

Kjempefint! Har tenkt å ta noenbilder utenfor engebrets, både ved bordene og ved fontenen. Men da kan det helst ikke pøsregne, og man vet aldri. Men ville i tillegg ta bilder et sted man kan stå uten masse støy i bakgrunnen. Med familie og sånt :)

Skrevet (endret)

Groruddammen er ett fint sted å ta bilder. Vi tok mange av våre bilder der, familie bildene tok vi nedenfor Grorud kirke. Bildene vi tok på groruddammen var kun med oss to uten forlovere, de var ikke med opp dit heller.

Endret av Tyren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...