Jytte Skrevet 25. oktober 2023 #41 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Virker som du fortalte hele historien likevel. Anonymkode: 42557...2f4 Nei, ikke alt. Og til ab som er så i mot vann, siterer meg og sikkert eller kanskje drikker mye brus. Spot on.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #42 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg drikker generelt mye vann i løpet av dagen, men det er ikke det første jeg drikker på morgenen. Starter med frokost, som gjerne er Skorper i melk, og en kopp te(som i og for seg er vann, har ikke sukker eller noe annet søtt i). Er generelt veldig sunn, og trener mye. Anonymkode: f169f...8db
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #43 Skrevet 1. november 2023 Jeg drikker alltid vann når jeg våkner, har som regel ett stort glass på nattbordet. Er alltid veldig tørst når jeg våkner, så da går det som regel ned på høykant. Dere som ikke drikker vann på morgenen, er dere ikke tørste og tørr i munnen? Anonymkode: 5966f...5fe
anon01 Skrevet 2. november 2023 #44 Skrevet 2. november 2023 Kaffe først, så pre-workout som er blandet ut i vann Drikker så en flaske med vann på trening, og ofte 2-3 flasker iløpet av arbeidsdagen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #45 Skrevet 2. november 2023 Jeg starter hver morgen med svart vann med melkeskum og en dært sjokolade...... Anonymkode: ac06f...c3b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #46 Skrevet 5. november 2023 Absolutt! Å starte morgenen med å drikke vann er en flott vane for å hydrere kroppen etter en natts søvn. Det kan hjelpe deg å føle deg frisk og våken. Anonymkode: 20b7b...a54
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #47 Skrevet 5. november 2023 Jeg drikker stort sett kun kaffe, evt en kopp te før jeg kommer hjem fra jobb ( snakker 5-8 krus pr dag) . Så noen glass vann til middagen før det blir et par kopper kaffe i kveldinga. Er jeg på trening går det ned en flaske vann, evt etterpå om jeg har glemt flaska. Anonymkode: 91115...a95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå