Gå til innhold

Drikke vann om morgenen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Virker som du fortalte hele historien likevel.

Anonymkode: 42557...2f4

Nei, ikke alt. Og til ab som er så i mot vann, siterer meg og sikkert eller kanskje drikker mye brus. Spot on. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker generelt mye vann i løpet av dagen, men det er ikke det første jeg drikker på morgenen. Starter med frokost, som gjerne er Skorper i melk, og en kopp te(som i og for seg er vann, har ikke sukker eller noe annet søtt i). 

Er generelt veldig sunn, og trener mye. 

Anonymkode: f169f...8db

Skrevet

Jeg drikker alltid vann når jeg våkner, har som regel ett stort glass på nattbordet. Er alltid veldig tørst når jeg våkner, så da går det som regel ned på høykant. 

Dere som ikke drikker vann på morgenen, er dere ikke tørste og tørr i munnen? 

Anonymkode: 5966f...5fe

Skrevet

Kaffe først, så pre-workout som er blandet ut i vann :)

Drikker så en flaske med vann på trening, og ofte 2-3 flasker iløpet av arbeidsdagen. 

Skrevet

Jeg starter hver morgen med svart vann med melkeskum og en dært sjokolade......

Anonymkode: ac06f...c3b

Skrevet

Absolutt! Å starte morgenen med å drikke vann er en flott vane for å hydrere kroppen etter en natts søvn. Det kan hjelpe deg å føle deg frisk og våken.

Anonymkode: 20b7b...a54

Skrevet

Jeg drikker stort sett kun kaffe, evt en kopp te før jeg kommer hjem fra jobb ( snakker 5-8 krus pr dag) . Så noen glass vann til middagen før det blir et par kopper kaffe i kveldinga. 

Er jeg på trening går det ned en flaske vann, evt etterpå om jeg har glemt flaska. 

Anonymkode: 91115...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...