AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #41 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 7.00): Jeg har ikke en gunstigst mulig penis for g-punkt egentlig. Min blir sjelden helt stiv, heller halvstiv, det har med størrelsen å gjøre veit jeg. Ganske så mye over snittet. Men noen av damer gjennom tidene har fått både orgasmer og squirts.. Hun jeg er sammen med nå mener det å føle seg litt fylt opp, halvsprengt er opphissende. En annen ville sikkert opplevd dette som utelukkende ubehagelig. Anonymkode: 5a086...aa4 Hva mener du med at penisen din bare blir halvstiv pga størrelsen? Hvor lang er den? Min manns penis er 22 cm, og han har aldri hatt problemer med å få den stiv. Penisen hans står som ett spett og det har den gjort alle de 30 årene vi har vært gift. Anonymkode: e23f6...dbf
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #42 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 14.56): med partner, så er det naturlig nok i stillinger hvor penis, må komme fra under og opp. Siden g-punktet er oppe mot blæra... Så stillinger som når du sitter på baderomsvasken, vaskemaskin etc.. hvor han må opp, de er utmerket for en g-punkts orgasme. Samme når en mann, sitter på knær og har deg, rumpa hotene over. Mens han holder tak i hoftene dine, og knuller deg. ikke rett fram, men opp mot taket. Skjønner noen hva jeg mener her ? haha denne!! yum...... (det har sikkert et navn altså, jeg bare vet ikke hva den stillingen heter). Anonymkode: e910b...d59 Er bare å legge en pute under rompa på dama og manne står på kne når man knuller, så kommer man i riktig posisjon og støter rett mot g-punktet 👌 Anonymkode: 6cdba...a19 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #43 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 0.28): Er bare å legge en pute under rompa på dama og manne står på kne når man knuller, så kommer man i riktig posisjon og støter rett mot g-punktet 👌 Anonymkode: 6cdba...a19 Ja! omtrent det jeg mente, men bare enda bedre når rumpa ligger i "fanget". 💪👍🤩 Anonymkode: e910b...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå