Gå til innhold

Hvilket forhold har du til kjeks?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker kjeks, kjøpte og hjemmebakte. Ost og kjeks, kornmo med sveitserost, kjeks med smør om marmelade og mye mer. Søte kjeks på tur, som bixit, safari eller gjendekjeks. Tar gjerne søte kjeks til kaffen, søte eller salte kjeks til en kopp te.

Her i huset går det litt kjeks hver dag.

Anonymkode: 2b4bf...924

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker kjeks, helst hjemmebakte. Både salte til ost og søte, og jeg elsker julens småkaker (som jo i bunn og grunn også er kjeks). 

Skrevet

Kjeks er noe jeg aldri kjøper selv, men kan spise om jeg skulle få det servert. 

Skrevet

Jeg liker kjeks, men med mindre jeg har vært en tur på Ikea har jeg det sjeldent inne.

En av favorittene er Café Bakeriet Skogsbærdrøm. Den har (eller hadde ihvertfall) oppskrift på siden av pakken, og den baker jeg noen ganger selv fordi den er såpass dyr.

Skrevet

jeg liker godt alle slags kjeks, men kjøper det aldri pga kaloriinnhold og transfett.

Anonymkode: 5f724...236

• Liker 1
Skrevet

Er veldig glad i kjeks, men det er ikke så ofte det spises. Bakte havrekjeks i går, for å ha noe snacks til ungene, og jeg spiste vel Ritz og kremost i forrige uke. Og før dette, er det lenge siden vi hadde noe sånt i hus.

Ellers bruker jeg å bake og gi sjokoladecookies i julegave til flere i familien.

Kjøper aldri kjeks på cafe eller lignende. Svimla dyrt for ei kjeks. 🙈

Skrevet

Tuc med paprika er farlig godt. 😂 Men kjøper ikke etter at prisen økte betraktelig.

Jeg liker Ritz når jeg har PMS. Sykt usunt og kaloririk, men så god!

Er også veldig glad i cookies og sånt, jaffacakes. Pleier kjøpe billigmerker. Spiser ikke så ofte, men har i skapet stort sett. Syns det er en fin "dessert" eller litt kos til kvelds.

Det jeg spiser mest av er kanskje sjoko Bixit eller slikt. Syns det er veldig godt med litt grove kjeks til te eller kakao.

Anonymkode: 7bb49...bab

Skrevet

Liker ingen form for "snack". Jeg kan ta en kjeks av høflighet om det blir servert.

Anonymkode: c6e3c...eb8

Skrevet

Kjøper noen ganger first price sjokoladekjeks. Greit å ha i hus i tilfelle jeg får lyst på noe søtt. Det blir stort sett litt billigere enn vanlig sjokolade. Men spiser ganske lite av det. 

Anonymkode: 28daf...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...