Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, Saba var fra før den tiden da bind fikk "tørr" overflate. De var tykke, klumpete og fuktige.  Og hadde ikke limstripe  bare en slags skumgummi, så de satt ikke alltid der de skulle. 

De var ikke magiske på en plass altså, og det var fantastisk når libresse kom med noe bedre. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den Saba tråden var rent legendarisk 😂

Anonymkode: 8ade3...655

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg liker de i den rosa pakken uten vinger. Pakken var oransje før. Eller så var det i alle fall noen uten vinger før i en oransje pakke. Har aldri likt de med vinge. Skjønner ikke poenget? De sitter jo godt med limet, og trusa skal jo ikke henge løst? 

De billige fra europris osv er ikke alltid så god beskyttelse i, hvis man blør mye. Til bare vanlig/litt er de helt greie. Men de er ganske tjukke, så man får gjerne litt bleierumpe i, eller bleie....skritt?? 😬😬 Men myke er de!

Jeg merker ingen forskjell på Libresse eller Always, av truseinnlegg. 

Anonymkode: 8ade3...655

Det der med at bind synes "gjennom" tror jeg er skapt av reklamen for syltynne bind..Med mindre man bruker svært tettsittende bukser/treningstights/joggebukser, så finnes det ikke mulighet for å "spotte" dette gjennom klær...

Anonymkode: 599a2...30d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er sjokkert over at folk anbefaler Saba 🤣

Jeg bruker mensdisc. Bedre enn menskopp.

Anonymkode: 511ef...120

• Liker 2
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
flusa skrev (På 22.10.2023 den 9.29):

Disse❤️ minner meg om de gode,gammeldagse saba bind.

image.png.db3e1c7607891c1a99aca994befb41ee.png

TS her igjen

Jeg skal ikke dra opp denne tråden fra "glemselen" igjen, men jeg fikk vite av en venninne som jobber på Europris at disse bindene er besluttet å ta ut av sortimentet til Europris. Jeg ville bare si fra, slik at dere andre som også synes at disse er helt overlegne LIbresse og Always sine bind kan kjøpe inn et lite lager.....

Anonymkode: 97185...f6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 7.25):

TS her igjen

Jeg skal ikke dra opp denne tråden fra "glemselen" igjen, men jeg fikk vite av en venninne som jobber på Europris at disse bindene er besluttet å ta ut av sortimentet til Europris. Jeg ville bare si fra, slik at dere andre som også synes at disse er helt overlegne LIbresse og Always sine bind kan kjøpe inn et lite lager.....

Nei??

Skal ha mensen neste helg,så får ta en tur på europris å hamstre,jeg da!!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 9.54):

De var som en sky! Saba selfsit het de og var norskproduserte.

Anonymkode: 5fda7...935

Åhhh!! Nå fikk jeg flashback.

Jeg og venninna mi raida storesøsteren min sin pakke med sånne. Tegna/malte rødbrune flekker på dem og dannderte dem fint rundt på badets flater 🙈 Herregud så mye dumt vi fant på 😂

Skrevet
flusa skrev (7 timer siden):

Nei??

Skal ha mensen neste helg,så får ta en tur på europris å hamstre,jeg da!!!

TS her.

Det er faktisk allerede tomt på den lokale Europris-butikken min 😐...Jeg kjøpte det de hadde igjen (noe sånt som 6 pakker), men hver pakke inneholder jo ikke noe mer enn 10 bind. Det varer jo bare noen få måneder...

Dette er jo katastrofe. Hvor i H?#"¤"¤) skal jeg nå få tak i bind som er komfortable?

• Hjerte 2
Skrevet
Forundret.. skrev (7 timer siden):

Åhhh!! Nå fikk jeg flashback.

Jeg og venninna mi raida storesøsteren min sin pakke med sånne. Tegna/malte rødbrune flekker på dem og dannderte dem fint rundt på badets flater 🙈 Herregud så mye dumt vi fant på 😂

...For en sløsing med alrighte bind 😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS her.

Det er faktisk allerede tomt på den lokale Europris-butikken min 😐...Jeg kjøpte det de hadde igjen (noe sånt som 6 pakker), men hver pakke inneholder jo ikke noe mer enn 10 bind. Det varer jo bare noen få måneder...

Dette er jo katastrofe. Hvor i H?#"¤"¤) skal jeg nå få tak i bind som er komfortable?

Nei faen..😭

Får tråle de europris butikkene vi har..

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 8.47):

Alldays, truseinnleggene fra Always er jo supre. De er til og med parfymerte.

Anonymkode: 599a2...30d

og det er en uting. Slutta å bruke truseinnlegg fra Always etter at de starta  å putte parfyme i dem... altså, hallo??  skal jo ikke ha parfyme der nede!!  Men jævlig synd, for de truseinnleggene var så gode..

når det kommer til bind bruker jeg alltid libresse, føler de er best. Smak og behag ;)

Anonymkode: 6d754...0c0

• Liker 3
Skrevet

Tøybind, viss du ikkje har dei heftigaste blødningane? Om du liker handarbeid, kan du sy dei sjølv av avddanga sengetrekk e.l.

• Nyttig 1
Skrevet

Menskopp og menstruse. Bruker kopp til vanlig, truse på trening og andre heftige aktiviteter (fordi jeg ikke har riktig kopp til trening, har vurdert å kjøpe det). Menstruse bruker jeg også som ekstra sikring med koppen på *veldig* heavy dager. 

Anonymkode: 96126...352

• Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 22.58):

og det er en uting. Slutta å bruke truseinnlegg fra Always etter at de starta  å putte parfyme i dem... altså, hallo??  skal jo ikke ha parfyme der nede!!  Men jævlig synd, for de truseinnleggene var så gode..

når det kommer til bind bruker jeg alltid libresse, føler de er best. Smak og behag ;)

Anonymkode: 6d754...0c0

Helt enig i denne.

Always sine "Alldays" truseinnlegg var veldig bra, helt til de ble parfymert i hjel 🤣 .... Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg står foran akkurat den hylla i butikken og skal ha en pakke med enten Always eller Libresse, så synes jeg den gjennomtrengende lukten av det som nesten kan forveksles med Wunderbaum er veldig fremtredende...Og det er parfymerte Alldays som er kilden 😜

K39

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (På 22.10.2023 den 9.29):

Disse❤️ minner meg om de gode,gammeldagse saba bind.

image.png.db3e1c7607891c1a99aca994befb41ee.png

Æsj. De fæle binda mamma prøvde å tvinge på meg 🤮🤮🤮

Anonymkode: 5e5a1...b99

Skrevet
Yodas skrev (På 18.11.2023 den 15.28):

Saba ❤️

Har ikke sett dem på mange år

Heldigvis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Æsj. De fæle binda mamma prøvde å tvinge på meg 🤮🤮🤮

Moren din gjorde det nok i beste mening 😃

Men...Jeg skjønner jo dere som er unge, og kanskje ikke har født ennå, men de (tykke) bindene som er beskrevet lenger oppe i tråden er gull for damer som har født, blitt sydd, og kanskje ikke orker tanken på de syltynne "platene av papp", som både Always og Libresse kan føles som...Jeg kommer til å savne disse, og har allerede hamstret flere pakker 😋

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 23.40):

Menskopp og menstruse. Bruker kopp til vanlig, truse på trening og andre heftige aktiviteter (fordi jeg ikke har riktig kopp til trening, har vurdert å kjøpe det). Menstruse bruker jeg også som ekstra sikring med koppen på *veldig* heavy dager. 

Anonymkode: 96126...352

Menstruse skal definitivt testes...Men jeg kjenner at jeg sliter litt med å "stole" på bare en truse mens (!) det står på som verst (de første 2-3 dagene)....Kanskje kjøpe en sånn truse fra Lindex, og gå med den på kvelden når jeg uansett er alene hjemme 🤪

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper bind på Life/Sunkost. Har kjøpt menskopp men ikke fått meg selv til å sette den inn enda. Vet det finnes tøybind også.

Anonymkode: ca23c...478

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...