AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Jeg lurer på hva om er best, Always eller Libresse. Always er mye plastikk, det klør, Libresse er så "harde"....(Tampong er uaktuelt pga diverse utfordringer)....Finnes det alternativer? K23 Anonymkode: 599a2...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Dette er jo smak og behag, så du blir nok nødt til.å teste ut det selv. Anonymkode: 9609b...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober Man har jo menskopp, men det er blir vel kanskje utfordring mtp tampong. Ellers er det noen som bruker menstruse, jeg vet ikke hvordsn det fungerer. Jeg liker best libresse sine, normale uten vinger.. Så bruker jeg heller sånne bomullstruser som sitter litt godt 😅 Anonymkode: 2f9bc...0b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er jo smak og behag, så du blir nok nødt til.å teste ut det selv. Anonymkode: 9609b...855 Alldays, truseinnleggene fra Always er jo supre. De er til og med parfymerte. Anonymkode: 599a2...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man har jo menskopp, men det er blir vel kanskje utfordring mtp tampong. Ellers er det noen som bruker menstruse, jeg vet ikke hvordsn det fungerer. Jeg liker best libresse sine, normale uten vinger.. Så bruker jeg heller sånne bomullstruser som sitter litt godt 😅 Anonymkode: 2f9bc...0b5 Menstruse skal definitivt prøves ut! Tror jeg måtte hatt vinger, uten det så hadde jeg følt at bindet ikke satt helt på plass =( Anonymkode: 599a2...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Jeg har gått over til tøybind. Mykt, behagelig, ingen kjemikalier og jeg slipper å gå tom. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober Jeg har gått over til menstruser (Lindex og sloggy sine). Bruker tampong og menstruse (istedenfor bind/truseinnlegg i tillegg til tampong første to dagene, for jeg blør mye), og menstruse resten av dagene og natt. Det er 100x bedre en bind som jeg syntes alltid ble klamt og klødde. Tar de av og skyller i kaldt vann i dusjen, og rett i vaskemaskin. Litt dyr investering, men verdt det -og til nå har de holt seg fine (6mnd siden jeg begynte med det) Kjekt å bruke «i tilfelle» også, for jeg vet ikke når mens starter -og det var kjedelig å bruke bind i dagene før. Menstruse er mykt, tørt og behagelig. Anonymkode: 6e937...28c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har gått over til menstruser (Lindex og sloggy sine). Bruker tampong og menstruse (istedenfor bind/truseinnlegg i tillegg til tampong første to dagene, for jeg blør mye), og menstruse resten av dagene og natt. Det er 100x bedre en bind som jeg syntes alltid ble klamt og klødde. Tar de av og skyller i kaldt vann i dusjen, og rett i vaskemaskin. Litt dyr investering, men verdt det -og til nå har de holt seg fine (6mnd siden jeg begynte med det) Kjekt å bruke «i tilfelle» også, for jeg vet ikke når mens starter -og det var kjedelig å bruke bind i dagene før. Menstruse er mykt, tørt og behagelig. Anonymkode: 6e937...28c Dette skal definitivt prøves ! ...Litt redd for lekkasjer da .... Anonymkode: 599a2...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober Jeg foretrekker de tykke,myke bindene fra europris. Men bruker også always, syns libresse er harde og blir sår av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober Mens truser:) du får truser for Heavy flow:) Dr er skikkelig deilig å ha på:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober flusa skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker de tykke,myke bindene fra europris. Men bruker også always, syns libresse er harde og blir sår av de.. Dette hørtes lovende ut...Jeg fikser egentlig ikke tynne bind....og uansett hvor "store" pakkene er hos både Always og Libresse, så er innholdet like tynt =(...De er bare ..ehh...Lengre? ...Visste ikke engang at Europris solgte denslags 🙃 Anonymkode: 599a2...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. oktober #12 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette hørtes lovende ut...Jeg fikser egentlig ikke tynne bind....og uansett hvor "store" pakkene er hos både Always og Libresse, så er innholdet like tynt =(...De er bare ..ehh...Lengre? ...Visste ikke engang at Europris solgte denslags 🙃 Anonymkode: 599a2...30d Disse❤️ minner meg om de gode,gammeldagse saba bind. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Bruker bare menstruse, supplerer med tampong på de verste blødningsdagene om jeg feks trener. Mye bedre. Anonymkode: 77a5d...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober flusa skrev (2 minutter siden): Disse❤️ minner meg om de gode,gammeldagse saba bind. Dette står herved på handlelisten 😇...Må forsøke å finne en Europris som har dem da... (Saba har jeg bare hørt om fra en eldre kollega. Hun mente at det var det beste og mykeste noensinne, men andre jeg har nevnt det for sammenliknet det med bleier 🤭..Etter å ha lest meg litt opp om det, så skjønner jeg jo at det var visstnok en revolusjon i Norge når de ble lansert ❤️) Anonymkode: 599a2...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #15 Del Skrevet 22. oktober Brukte Saba som tenårring på 80-tallet, helt suverent best. Lykke til, det viktigste er at du har det mest mulig komfortabelt de dagene ❤️🩸 Anonymkode: c2ab7...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #16 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brukte Saba som tenårring på 80-tallet, helt suverent best. Lykke til, det viktigste er at du har det mest mulig komfortabelt de dagene ❤️🩸 Anonymkode: c2ab7...390 TS her 😃 Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på dette Saba-fenomenet 😆 Anonymkode: 599a2...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #17 Del Skrevet 22. oktober Tøybind. Anonymkode: 47944...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her 😃 Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på dette Saba-fenomenet 😆 Anonymkode: 599a2...30d De var myyyyke, og tykke 😂 Anonymkode: c2ab7...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober Problemet med de tynne bindene fra Libresse, er at de blir harde og dessuten tar de ikke unna like mye blod som de tykkere typene. Skal prøve Europris sine jeg også. Anonymkode: 97664...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Brukte Saba som tenårring på 80-tallet, helt suverent best. Lykke til, det viktigste er at du har det mest mulig komfortabelt de dagene ❤️🩸 Anonymkode: c2ab7...390 De var som en sky! Saba selfsit het de og var norskproduserte. Anonymkode: 5fda7...935 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå