AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #21 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De var myyyyke, og tykke 😂 Anonymkode: c2ab7...390 Det ser ut som om de ikke lages lenger?...Men skal prøve å få tak i de som flusa anbefalte...Fra Europris altså 🤭 Tykke og myke høres ut som en drøm 😇....Egentlig rart at ikke verken Always eller Libresse har noe tilsvarende 😉 Anonymkode: 599a2...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #22 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De var som en sky! Saba selfsit het de og var norskproduserte. Anonymkode: 5fda7...935 ...Fantes disse med vinger?..altså at de satt fast rundt trusekanten?..Eller hadde alle større truser i 80-åra?...Bare lurer, av ren nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 599a2...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 22. oktober 2023 #23 Del Skrevet 22. oktober 2023 flusa skrev (2 timer siden): Disse❤️ minner meg om de gode,gammeldagse saba bind. Vuokkoset og Xtra sine med vinger er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. oktober 2023 #24 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tykke og myke høres ut som en drøm 😇....Egentlig rart at ikke verken Always eller Libresse har noe tilsvarende 😉 Anonymkode: 599a2...30d Ja,jeg skulle og ønske at always hadde tykke,myke bind.. Blir så sår av de harde til libresse,så de kjøper jeg bare i nøden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #25 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg brukte også Saba, og skjønner ikke hvorfor de sluttet å produsere dem. Nå bruker jeg Libresse good night, de er greie. Men savner fortsatt Saba 😪 Anonymkode: 1938c...06d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #26 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ...Fantes disse med vinger?..altså at de satt fast rundt trusekanten?..Eller hadde alle større truser i 80-åra?...Bare lurer, av ren nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 599a2...30d Nei, ikke vinger, det kom med de tynne bindene. Saba hadde en stripe med noe på undersiden som gjorde at det ikke beveget seg, men satt der du la det i trusa. #bringsababack Anonymkode: c2ab7...390 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #27 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg brukte også Saba, og skjønner ikke hvorfor de sluttet å produsere dem. Nå bruker jeg Libresse good night, de er greie. Men savner fortsatt Saba 😪 Anonymkode: 1938c...06d Saba, som ble produsert i Norge, ble visstnok kjøpt opp av et svensk selskap...Som også eier rettighetene til Libresse.. Produksjonen av Saba-bind ble lagt ned rundt år 2002..Skulle ønske jeg hadde fått prøve disse magiske bindene som så mange i denne tråden har et veldig godt forhold til 😇 Anonymkode: 599a2...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. oktober 2023 #28 Del Skrevet 23. oktober 2023 Menstruse, evt. tøybind. Jeg bruker menskopp og tøybind, min datter trives best med menstruser fra Lindex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #29 Del Skrevet 23. oktober 2023 Lorieen skrev (4 minutter siden): Menstruse, evt. tøybind. Jeg bruker menskopp og tøybind, min datter trives best med menstruser fra Lindex. Jeg skal prøve menstruser. Det ser ut som godt alternativ...Det er bare det at det virker som litt vanskelig å "stole" på...Rett i trusa liksom?...Hmm... Men jeg fant denne da ... https://www.walgreens.com/store/c/always-maxi-pads,-long-super,-without-wings-unscented,-size-2/ID=300436197-product ...Reklamen lyver sikkert, men det der så ut som veldig behagelige bind, i hvertfall for oss som liker at standarden er litt mer vennlig mot underlivet enn det en helt vanlig 3 millimeter pappskive er.... Anonymkode: 599a2...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. oktober 2023 #30 Del Skrevet 23. oktober 2023 Foretrekker Always bind. Synes Libresse sine blir for tjukke og klumpete 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #31 Del Skrevet 24. oktober 2023 Er det bare jeg som liker bindene fra Änglamark best? De er ikke klamme og de er godt absorberende. Kjøpes på Coop. Änglamark er svanemerket så de er ikke så fulle av plast og bomullen som er brukt er økologisk og ikke klorbleket. Og ikke minst mye billigere enn Always /Libresse så fremt du har Coop kortet. Anonymkode: d542f...2f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 24. oktober 2023 #32 Del Skrevet 24. oktober 2023 Er det lille upraktisk å ta av og på menstruser når man er utenfor huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. oktober 2023 #33 Del Skrevet 24. oktober 2023 Piggsopp skrev (4 timer siden): Er det lille upraktisk å ta av og på menstruser når man er utenfor huset? Man trenger ikke det. De holder en hel dag og vel så det. En truse kan absorbere like mye som fire store tamponger, og overflaten er tørr mot huden. Man bytter når man kommer hjem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #34 Del Skrevet 1. november 2023 kaledonia skrev (På 22.10.2023 den 11.48): Vuokkoset og Xtra sine med vinger er best TS her....Og jeg signerer denne med glans 🙃 ...Fikk endelig tak i en pakke med disse finske (!) bindene (på Europris), og er storfornøyd. Veldig myke bind, trodde ærlig talt ikke at dette fantes 🥰 Anonymkode: 599a2...30d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #35 Del Skrevet 1. november 2023 Sabla selfsit. Husker ei her inne lagde tråd om de bindene, hun savnet dem sånn. Tror til og med noen fikk tak i til henne og sendte henne. Var det @Incognita hun het, tro? Sorry om jeg tagger feil person. Men jeg tror det var henne, men mulig jeg husker feil. En koselig tråd om myke bind fra en svunnen tid. Anonymkode: 4e414...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #36 Del Skrevet 1. november 2023 Tøybind er vel verdt å prøve! Jeg har hatt mine drøyt to år, og går aldri tilbake til engangs. Så mye mykere, jeg synes de føles tørrere, og jeg slipper avfall og å handle bind. En liten bonus er at de har fine motiver. Har vurdert å prøve menstruse også, men synes det er litt mer tungvint å bytte ei truse enn å bytte et bind. Anonymkode: 925b6...aa6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #37 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 17.39): Sabla selfsit. Husker ei her inne lagde tråd om de bindene, hun savnet dem sånn. Tror til og med noen fikk tak i til henne og sendte henne. Var det @Incognita hun het, tro? Sorry om jeg tagger feil person. Men jeg tror det var henne, men mulig jeg husker feil. En koselig tråd om myke bind fra en svunnen tid. Anonymkode: 4e414...428 Jeg fulgte den tråden...Den gikk jo over flere år : Helt utrolig hvor fortryllende den var 😍 Anonymkode: 599a2...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #38 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fulgte den tråden...Den gikk jo over flere år : Helt utrolig hvor fortryllende den var 😍 Anonymkode: 599a2...30d Jaaaa! 😍 jeg leste gjennom hele på nytt igjen i går. Herlig tråd! Anonymkode: 4e414...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #39 Del Skrevet 2. november 2023 Anbefaler også bind fra Europris, eller Änglamark fra Coop (dessverre ser det ut som om min lokale Prix driver og faser dem ut?). Og Libresse har tykke nattbind. Always er klam og ekkel plast Saba var noe dritt. De holdt seg absolutt ikke på plass der de skulle være når man beveget seg. «Dessverre» var de billige, så min mor nektet å kjøpe noe annet. Jeg hatet dem. Har forresten gått til anskaffelse av en menstruse (Sloggi). Skal testes i kombinasjon med menskopp og nattbind på lang biltur søndag. Forhåpentligvis ødelegger jeg ikke flere bilseter… Anonymkode: 760ce...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #40 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg liker de i den rosa pakken uten vinger. Pakken var oransje før. Eller så var det i alle fall noen uten vinger før i en oransje pakke. Har aldri likt de med vinge. Skjønner ikke poenget? De sitter jo godt med limet, og trusa skal jo ikke henge løst? De billige fra europris osv er ikke alltid så god beskyttelse i, hvis man blør mye. Til bare vanlig/litt er de helt greie. Men de er ganske tjukke, så man får gjerne litt bleierumpe i, eller bleie....skritt?? 😬😬 Men myke er de! Jeg merker ingen forskjell på Libresse eller Always, av truseinnlegg. Anonymkode: 8ade3...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå