Gå til innhold

Erfaring med Radiofrekvensbehandling SVT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nylig fått utført Radiofrekvensbehandling på grunn av at jeg til tider har hatt perioder med rask hjertebank. Dette kunne komme 1-3 ganger i løpet av en uke og av og til sjeldnere. Nå etter ablasjonen så er det mye hyppigere. 5-6 ganger for dagen… blir så sliten av det. Dette skulle jo hjelpe, men har gjort ting mye verre? Noen som har opplevt plager rett etterpå som har gått over??    Redd jeg aldri skulle gjort denne ablasjonen.. 

Anonymkode: 902bf...7f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Radiofrekvensbehandling"? "Ablasjon"? Kødder du? 

Anonymkode: c2351...65a

Skrevet

Du må ta kontakt med legen din igjen og få tatt nytt EKG, og du bør inn til spesialisten som sendte deg til ablasjon.
Hva med medisiner? Har du ikke blitt satt på medisiner som du skal ta en periode?
Du må uansett følges opp, ofte er det ikke kontroll før om 3 mnd, men så lenge kan du jo ikke vente. Ta kontakt med lege 
Ikke umulig du må abladeres på nytt. 

Skrevet

Hei, jeg har nylig fått utført radiofrekvensablasjon på grunn av at jeg til tider har hatt perioder med rask hjertebank. Dette kunne komme 1-3 ganger i løpet av en uke og av og til sjeldnere. Nå etter ablasjonen så er det mye hyppigere. 5-6 ganger for dagen… blir så sliten av det. Dette skulle jo hjelpe, men har gjort ting mye verre? Noen som har opplevt plager rett etterpå som har gått over??    Redd jeg aldri skulle gjort denne ablasjonen.. 

Anonymkode: fa0e4...aa3

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for feilbruk av AnonymBruker-funksjon og slått sammen med to tilsvarende emner.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
tråden er slått sammen med enda et tilsvarende emne den 22.10.23 kl. 19:14
Skrevet

Noen som har fått mye hjertebank etter radiofrekvensablasjon? 

Anonymkode: 437c7...b4d

Skrevet

Ja jeg har nylig gjort en sånn. Syns jeg har mye hjertebank. Men hørt det er vanlig de første ukene med flere hjertebank pga irritasjon? 

Anonymkode: f224a...7da

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja jeg har nylig gjort en sånn. Syns jeg har mye hjertebank. Men hørt det er vanlig de første ukene med flere hjertebank pga irritasjon? 

Godt å høre at flere opplever det samme. Eg var redd at behandlingen hadde gjort det verre. Vart det svt du hadde spm bakgrunn og? Opplever du mer nå enn før inngrepet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Godt å høre at flere opplever det samme. Eg var redd at behandlingen hadde gjort det verre. Vart det svt du hadde spm bakgrunn og? Opplever du mer nå enn før inngrepet? 

Nei har AVNRT og atrietakyardi. Hadde ekstraslag osv hver dag, men fikk også perioder med puls på nærmere 300. Rett etter ablasjonen følte jeg ikke ett eneste ekstraslag, men nå som jeg er hjemme syns jeg at jeg føler mer enn før, følelsen av at hjertet slår rart noen ganger etter hverandre, som om det dirrer og «drukner» litt, merkelig følelse.. 

Håper det ikke er permanent for da angrer jeg på operasjonen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"Radiofrekvensbehandling"? "Ablasjon"? Kødder du? 

Anonymkode: c2351...65a

?

Anonymkode: c80cc...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...