Gå til innhold

Gps til katt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

For ikke lenge siden kom katten min seg ut litt for tidlig, og var borte en uke. 

Nå har jeg lyst til å skaffe gps som jeg kan feste på han så han ikke forsvinner sporløst en gang til når han i fremtiden skal kunne gå ut. Har dere noen erfaringer og anbefalinger? 

Hovedgreia for min del er å kunne vite hvilket område jeg skal lete etter han i for finne han igjen om han forsvinner. 

Anonymkode: 2b07d...0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt noen bruker Airtag fra apple og fester den til halsbånd.

Skrevet

Lilcat gps. Aitag fra appel er avhengig av andre sine appel mobiler for å fungere 

Anonymkode: 8f318...478

Skrevet

Tractive. 

Anonymkode: e10d5...764

Skrevet

Tractive

Anonymkode: 8a63a...375

Skrevet

Tractive! 

Anonymkode: e72c6...e7d

Skrevet

Si gjerne litt om produktet. Apple/iphone er ikke noe som vil funke her. Har Android og kommer ikke til å bytte. 

Åssen er tractive og lilcat på nøyaktighet og brukervennlighet? 

Skrevet

Ingen som har noe erfaringer med de forskjellige? 

Skrevet

Anonymkode: 375ab...95d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen som har noe erfaringer med de forskjellige? 

Jeg ble frarådet LilCat i en kattegruppe på Facebook og gikk derfor for Tractive. 
De har stadig kampanje med 20-30% avslag. 

Anonymkode: e72c6...e7d

Skrevet

Har Tractive mini til katten min. Den er veldig nøyaktig og appen fungerer bra. Veldig gøy å følge med på pus. Jeg har gått ut flere ganger for å sjekke om jeg finner henne ved hjelp av sporingen og det gjør jeg. 

Jeg var skeptisk fordi jeg syntes den så stor og klumpete ut for pus å ha på, men hun bryr seg ikke. 

Er veldig fornøyd og angrer absolutt ikke på kjøpet. 

Anonymkode: 61136...2f0

Skrevet

Vi har tractive. Kunne ikke tenke meg å prøve noe annet egentlig. Har ikke hørt så mye bra om LilCat at jeg gidder å teste det ut når tractive funker bra. Tractive har rask kundeservice (ved to anledninger jeg har tatt kontakt har det gått mindre enn 24 timer til jeg fikk svar), katten bryr seg ikke om gps’en. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...