Gå til innhold

Date kommenterte barnet mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ikke gitt han flere dates. Snakk nedsettende om mitt barn, så skal du slippe å ha noe med han å gjøre. Lykke til videre, takk og farvell. 

Anonymkode: 816b4...de4

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det er autisme. Virker ellers normal

Anonymkode: 0bb79...2b7

Vanskelig å vite noen ganger, noen har milde symptomer og kan virke normalt oppegående. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, snill, omsorgsfull, omgjengelig, utadvendt, fin sosialt, høyt utdannet

Lol. Det beste jeg vet er når hypegami høner ikke tør å forsvare brutalt barnet sitt, uten noe kompromiss, fordi høna jakter oppover og skal ha ny mann. 

For det første: det er ikke hans barn, og du kan godt forvente flere slike kommentarer fra han. For han føler nok ikke noe kjærlig ovenfor din sønn. Det er IKKE hans avkom, og det blir heller aldri hans avkom og han kommer alltid til å bli minnet på at det IKKE er hans avkom. 

Morsomt når du nøler med å dumpe han. En mor skal være en brutal Sparta-style forsvarer av sitt barn. Det gjelder å reagere med massiv avvisning av fyren du dater, men du har selvsagt ikke ryggraden til det.

Anonymkode: b327b...9eb

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lol. Det beste jeg vet er når hypegami høner ikke tør å forsvare brutalt barnet sitt, uten noe kompromiss, fordi høna jakter oppover og skal ha ny mann. 

For det første: det er ikke hans barn, og du kan godt forvente flere slike kommentarer fra han. For han føler nok ikke noe kjærlig ovenfor din sønn. Det er IKKE hans avkom, og det blir heller aldri hans avkom og han kommer alltid til å bli minnet på at det IKKE er hans avkom. 

Morsomt når du nøler med å dumpe han. En mor skal være en brutal Sparta-style forsvarer av sitt barn. Det gjelder å reagere med massiv avvisning av fyren du dater, men du har selvsagt ikke ryggraden til det.

👏🏼

Anonymkode: 37d13...5a6

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har et vellykket barn, pen, populær og skoleflink, så kan det hende han rett og slett har tendenser til en uforklarlig sjalusi. Det er selvsagt et rødt flagg.

Men lurer på hva du kontret med. Enten der eller da, eller siden - for det går an å ta opp i etterkant. En måte å sette grenser på, er å vise at «jeg ser hva du gjør». Det kal virke disiplinerende - som en som skriver over her; han tester hvor mye skit du tåler - og da markerer du at det var over streken. Men hvem gidder å være sammen med en som lå ha slike advarsler og ikke har empati PG folkeskikk nok. En bra fyr ville jo satt; fin gutt, ser han likner på sin mor eller noe slikt. 

Anonymkode: 6a351...58a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hadde en date sagt det der, hadde jeg ledd og svart: «nei, slettes ikke!» og lagt til «du finner døra den veien du. Ut. Nå.»

Endret av Motelvibes
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva svarte du?? 
Hva ville du rådet en god venninne til, om hun fortalte deg at en date hadde spurt det samme om barnet hennes? 

Det er direkte frekt. Og det har ikke heller noe med utseendet til sønnen din å gjøre. Man SPØR IKKE om noe sånt helt ut av det blå. 

Anonymkode: e27d8...87c

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en sånn type kvinne som har hørt veldig mye, og vennen mine pleier og gjemme seg litt for og flire fordi om noen kommer med noe lignede så har jeg alltid en kommentar på lur. Jeg er en sånn type menneske du helst ikke har på høytaler på mobilen. Men jeg hadde sagt noe sånt, rart du nevner det tenke litt det samma første gang jeg så deg 

men seriøst, sånne ting hadde aldri blitt noe mere etter den daten med meg ihvertfall. Greit man er nervøs men det finns da grenser for sosial selvmord også

Anonymkode: e92b0...711

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, kunne vært 😆 vi mødre er vel alle det 🤷‍♀️ men det er egentlig irrelevant hvordan sønnen min ser ut, men poenget her er om jeg er helt på bærtur som reagerer på kommentaren? Jeg er selvsagt fornøyd med sønnen min, som mødre flest. Han ser overhodet ikke ut til å ha noe syndrom, og som tidligere nevnt har både venner, familie og ukjente bemerket at han er en vakker og kjekk gutt..

men artig bilde da, fikk meg en latter.

ts

Men hvordan reagerte du? Fortsatte dere daten som om ingen ting var sagt? Han ble ikke flau eller unnskyldte seg, du ble ikke sur? 

Anonymkode: 2ff4a...60f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Castor Troy skrev (1 time siden):

Folk med autisme kan finne på å komme med sånne utsagn. Eller bare mangel på folkeskikk og manerer som er nevnt her. 

Eller det er bare en helt vanlig idiot på godt norsk. Jeg kjenner en god del mennesker med autisme, og selv dem er ikke så korka. Begge jentene mine er på spekteret og selv dem sier ikke sånn. Det går mere på ærlighet en og komme med sånne type kommentarer som er slemme. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller det er bare en helt vanlig idiot på godt norsk. Jeg kjenner en god del mennesker med autisme, og selv dem er ikke så korka. Begge jentene mine er på spekteret og selv dem sier ikke sånn. Det går mere på ærlighet en og komme med sånne type kommentarer som er slemme. 

Jeg kjenner autister som aldri ville sagt frekke ting, og andre som lirer mange frekkheter ut av seg. En jeg ser ofte, kan finne på å si rett ut til folk om han synes de er stygge, feite eller om han ikke liker klærne de går i. Ærlighet og frekkhet kan jo ofte være det samme for noen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble først litt satt ut av kommentaren, så fikk ikke svart den opp med en bra replikk. Så svarte på spørsmålet (nei). Avsluttet daten og ba han dra. Han har sendt melding og beklaget oppførselen.

ts

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hmmmm, hvor står det at jeg jakter oppover?

Takker for dine innspill, selv om du skriver i en noe nedlatende tone. Jeg synes ingenting av dette er morsomt, selv om du tydeligvis synes det ettersom du skriver lol og morsomt.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hvordan reagerte du? Fortsatte dere daten som om ingen ting var sagt? Han ble ikke flau eller unnskyldte seg, du ble ikke sur? 

Anonymkode: 2ff4a...60f

Jeg ba han gå. Han beklager, gikk og har sendt melding hvor han beklaget

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ba han gå. Han beklager, gikk og har sendt melding hvor han beklaget

Da reagerte du helt riktig i situasjonen. Instinktet ditt var å beskytte din sønn mot en mulig fremtidig fare. Ikke vurder å ta ham tilbake. Selv har jeg ikke barn, men jeg har kvittet meg med dater som snakket stygt om hunden min. De ønsket jeg ikke å ha i hus.

Anonymkode: 957d7...6c1

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hm den hadde jeg nok spurt på en forklaring på... 

Anonymkode: a9d07...809

Skrevet

Hvis sønnen din ligner på eksen din, er det kanskje en forskrudd måte å vise deg solidaritet.

Hvis han ligner på deg, er daten din enten en idiot eller veldig manipulerende.

Anonymkode: 1b955...d6b

Skrevet

Hadde en date spurt meg om det hadde jeg pekt mot døra. Dett var dett, forhold ferdig!

Fornærmer du barnet mitt så fornærmer du meg på det groveste og vi er ferdig for alltid.

• Nyttig 3
Skrevet

Han er sikkert ganske fantastisk i mange sammenhenger den daten, men hvis han ikke er fantastisk i forhold til din sønn, så må du dumpe han.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og hets

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...