AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Dater en mann som ellers er veldig fantastisk, men stusset på dette. Han var hjemme hos meg og jeg har bilder av sønnen min på veggen (flere). Han spurte om sønnen min har noe syndrom eller noe… Jeg synes dette var et pussig spørsmål… Og ubehagelig, blir litt usikker på daten. (Sønnen min har forøvrig ikke noe syndrom, men det er egentlig irrelevant) Anonymkode: 0bb79...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 En mann som ikke er helt i water selv kanskje? Anonymkode: 5eb3d...765 17 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Eh, det ville gjort han mye mindre aktuell ja. En som ser etter negative ting. Anonymkode: 49a09...184 10 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Liker du han så gir du han the benefit of the doubt, man kan jo si mye rart når man er utilpass og nervøs. Men så er det også en annen side av saken, som foreldre synes man jo at sine egne barn er de fineste i verden. Du vet at du har et funksjonsfriskt barn som er det finest du har i verden, men det er jo ikke sikkert at det er like innlysende for andre. Kanskje de ser noe som du ikke ser. Uansett, veldig taktløs ting av han å kommentere, men ja. Anonymkode: 5e32f...95c 5 1
Nymerïa Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Hvis noe sånt skjer igjen så spør du der og da. "For en merkelig ting å si. Bruker du å gå rundt og spørre om tilfeldige mennesker har syndrom?" 14 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Her tenker jeg ekstrem mangel på sosiale antenner og folkeskikk. Man sier jo ikke sånne ting? Anonymkode: 091de...6ae 25 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 For å si det enkelt - enten er han dum eller så er han slem. Ta på sikkerhetsbeltet og enjoy the ride om du gidder. Anonymkode: c7f5b...17d 17
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 What?! Det der lover ikke bra…ingen normalt oppegående folk sier sånn? Anonymkode: a8dc0...ad7 5
Andro Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg er hyperoppmerksom på nye bekjentskaper som sier ting for å gjøre andre usikre / lei seg /irritert, og det slår meg at du har funnet en slik en.... Han fisket kanskje etter å manipulere deg til å forsvare sønnen din, uten at det er noe å forsvare. Samme typen folk som gir betingede kompliment for å få overtak: "For en fin kjole, for en med din figur." "Veldig smart innspill av en lastebilsjåfør." Jeg blir sarkastisk av slike utspill: "Ja, nå syntes du nok at du stilte et snedig spørsmål" eller "Er du stolt av den kommentaren?" 14 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Liker du han så gir du han the benefit of the doubt, man kan jo si mye rart når man er utilpass og nervøs. Men så er det også en annen side av saken, som foreldre synes man jo at sine egne barn er de fineste i verden. Du vet at du har et funksjonsfriskt barn som er det finest du har i verden, men det er jo ikke sikkert at det er like innlysende for andre. Kanskje de ser noe som du ikke ser. Uansett, veldig taktløs ting av han å kommentere, men ja. Anonymkode: 5e32f...95c Kjenner jo absolutt til det at man synes egne barn er vakrest i verden.. jeg tror barnet mitt har et allminnelig fint utseende, samtidig som jeg ofte får kommentarer på at han er en veldig vakker og kjekk gutt (fra både venner, familie og ukjente). Så litt overraskende kommentar. Men det vesentlige er egentlig ikke hvorvidt sønnen min ser bra ut eller ikke og om hvor subjektivt/objektovt det er, men stusser mer på å kommentere i det hele tatt. Anonymkode: 0bb79...2b7 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: En mann som ikke er helt i water selv kanskje? Anonymkode: 5eb3d...765 I motsetning til tørr bak øra? Anonymkode: 1b955...d6b 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dater en mann som ellers er veldig fantastisk, men stusset på dette. Han var hjemme hos meg og jeg har bilder av sønnen min på veggen (flere). Han spurte om sønnen min har noe syndrom eller noe… Jeg synes dette var et pussig spørsmål… Og ubehagelig, blir litt usikker på daten. (Sønnen min har forøvrig ikke noe syndrom, men det er egentlig irrelevant) Anonymkode: 0bb79...2b7 J*** frekt..... Anonymkode: 56012...f87 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 Utrolig teit formulert, men forstår hvorfor spørsmålet blir stilt. Alenemor er dårlig deal i utgangspunktet om det ikke skal følge med barn som har spesielle behov i tillegg. Han er redd for bagasje Anonymkode: aa2cb...512 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 Men da svarte du vel; Hvorfor spør du om det? Og hva svarte han da? Anonymkode: 4f20b...92f 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utrolig teit formulert, men forstår hvorfor spørsmålet blir stilt. Alenemor er dårlig deal i utgangspunktet om det ikke skal følge med barn som har spesielle behov i tillegg. Han er redd for bagasje Anonymkode: aa2cb...512 Det kan jeg forstå, men om han lurer på det, så bør han jo spørre på en litt annen måte. Han har jo selv valgt å date en alenemor, så at det følger med et barn på kjøpet er jo ingen overraskelse. Mulig du har rett i at jeg er en dårlig deal, men respons fra menn tyder ikke på det. Jeg eier eget hus, har høy utdanning og godt betalt jobb og er en slank, veltrent dame som får mange komplimenter for kroppen. Barnet mitt er enkelt å ha med å gjøre, flink på skolen, gode venner og spennende fritidsaktiviteter han gjør det godt i. Så ingen dårlig deal sånn sett. Selv om jeg kan forstå at menn kanskje ønsker noen uten barn altså. Anonymkode: 0bb79...2b7 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 Nei, psykopatiske trekk. Han slenger inn små drypp av tvil, og nedsnakk. Om du går igjennom samtalene deres tipper jeg at du vil finne flere slike. De starter veeeeeldig små. Slik at du egentlig ikke merker det. Nå, kommenterte han sønnen din. Fy faen, UT!.... Anonymkode: e1543...a48 11 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #17 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg måtte le litt av dette. Hvorfor? Fordi daten din høres ut som en 20årig hasjvrak uten hjerneceller. Hvem sier slikt😂🙈 Hadde ikke blitt date 2 Anonymkode: c96cd...446 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #18 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg måtte le litt av dette. Hvorfor? Fordi daten din høres ut som en 20årig hasjvrak uten hjerneceller. Hvem sier slikt😂🙈 Hadde ikke blitt date 2 Anonymkode: c96cd...446 Greia er at vi har datet en stund… Anonymkode: 0bb79...2b7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #19 Skrevet 21. oktober 2023 Rødt flagg! Anonymkode: f7c82...86e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #20 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En mann som ikke er helt i water selv kanskje? Anonymkode: 5eb3d...765 Vater Anonymkode: 66ead...15d 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå