Gå til innhold

Har lyst til å dø!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Håper noen av dere virkelig kan hjelpe meg. Har klart å gjøre verdens største tabbe, vært utro mot mannen min. Var ikke planlagt eller noe, det var bare noen lyster som ble for sterke. Trodde aldri at jeg var typen til å gjøre noe sånt, men nå sitter jeg altså her. Gruer vette av meg til han kommer hjem, han har vært borte en måneds tid. Aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere når jeg ser han. Har tenkt å fortelle han litt, men ikke alt. Syns ikke han skal ha det vondt fordi jeg har vært dum. Han vil heller aldri finne det ut fordi han andre kommer ikke til å si noe.

Hvordan skal jeg klare å leve med meg selv? Akkurat nå vil jeg bare dø.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Uff da, den var kinkig, og jeg forstår at du ikke har det noe godt akkurat nå!

Jeg syns allikevel du skal tenke deg nøye om før du forteller NOE til mannen din. Det virker som om dette var et engangstilfelle - og er du da villig til å risikere ekteskapet ditt for å få lettet samvittigheten. Jeg mener nemlig at det er noe i at "det man ikke vet, har man ikke vondt av".

Uansett hva ddu bestemmer deg for å gjøre: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å fortelle han noe, men det kan jo være at noen har sett oss sammen og da er det bedre at han hører det fra meg. Sier bare at det var et uskyldig besøk.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjest!

Dette er fryktelig vanskelig, men kanskje du bare skal fortelle han noe av det som har hendt. Siden du angrer så forferdelig kan det jo være at han tilgir deg også? Uansett hav du velger å gjøre - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror bare du skal fortelle ham det og flytte fra ham. Det var god :sjarmor: sex du hadde ja.

Hilsen mann som fant ut at kona var utro. Ville ikke unnet min verste fiende å oppleve noe slik :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**n så mange drittsekker som er der ute..!! :evil:

Håper han finner det ut, selv om det er vondt.

Han fortjener bedre. (hvis ikke han og har vært utro da..tenk litt på det du)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlighet varer lengst, uansett hvor vondt det er.Syntes at du skal legge korta på bordet, og fortelle ham alt.

Hvordan ville du reagert om han var utro mot deg, og det kom fram ved en tilfeldighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madison! Det er andre ting som gjør deg til drittsekk enn om du skulle havne oppi denne urgamle problemstillingen som et sidesprang/utroskap er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man havner ikke opp i den problemstillingen ved en tilfeldighet, Chimp. Man havner i den som et resultat av et valg. Ofte et veldig ugjennomtenkt valg, men likefullt et valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan leve med det uten å fortelle det, da ville jeg gjort det. Det er du som skal plages for det er du som har gjort noe galt....... Det er kvasse kommentarer som kommer her til Gjest, er egentlig litt overrasket over det, når jeg ser rundt meg og ser hvor mye utroskap som faktisk eksisterer............. Hvis det er en engangshendelse, som det virker som det er, da ville jeg latt være .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med remyline i at ærlighet varer lengst. Du burde fortelle han det. Mulig du risikerer å miste han, men den sjansen får du nesten ta siden du nå har havnet i en sånn situasjon. Har inntrykk av at sånne ting kommer opp før eller siden og da tror jeg før er bedre enn siden.

Uansett lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er sikker på at dette kan holdes skjult så hadde jeg valgt å ikke fortelle det.

Det virker på deg som at dette er et engangstilfelle som du angrer. Kanskje det er barn med i bildet?? Ikke risiker å ødelegge familien for et engangstilfelle hvis å forbli i ekteskapet er det du ønsker.

Du sier at dette hadde du ikke trodd om deg selv...d beviser atter en

gang at det er ingen som vet noenting om hva som kommer til å skje dem i livet...tenk på d dere som kommer med dømmende ord...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannlig gjest

Ja vel. Så ble fristelsen for stor for deg. Eller det bare passet seg sånn akkurat der og da, eller du hadde et litt for stort behov for intim kontakt.

For mange kvinner er det vel slik at sexlyst ofte vil komme som en følge av mange andre faktorer, der og da. Har man da vært lenge uten, så kan jeg forstå at lysten kan seire. Svært mange har sikkert opplevd det samme som deg, og svært mange har sikkert også hatt det vondt og vanskelig etterpå. Skal jeg fortelle eller skal jeg ikke fortelle? Går han fra meg eller gjør han det ikke?

Vel, jeg tror ikke det finnes noe enkelt svar på hva du skal gjøre. Vi er så forskjellige alle sammen (heldigvis) at det ikke er lett å lage lett anvendelige oppskrifter.

Jeg tror, - at mange er utro i en eller annen form, en eller flere ganger i løpet av et forhold. jeg tror videre at det kanskje kan være et gode for forholdet. Når det er sagt, så er det viktig at dere misforstår meg riktig! To personer kan være glade i hverandre, eller elske hverandre livet gjennom, og være som skapt for hverandre på mange viktige områder. MEN, etter noe tid vil forelskelsen gå over, og er man ikke da av den 100% monogame sorten, så kan det være at man hopper til siden en gang i blant for spenningens skyld. Et sidesprang behøver ikke å bety at han eller hun er ferdig med deg, eller at lysten til sex med deg er blitt borte. Enkelte trenger bare opplevelsen, der og da.

Jeg tror da videre, at dersom den ene eller andre da løper rett hjem og bekjenner sine synder, så tvinger man hverandre gjerne opp i et hjørne og man tvinger gjerne frem hverandres meninger eller status på områder som overhodet ikke har relevans i forhold til hva som forårsaket selve utroskapshandlingen. I krangel så gyver man gjerne løs på hverandres ømme punkter, og man kan (utilsiktet kanskje) tvinge frem "undergangsstemninger" i forholdet som kanskje er helt unødvendige.

Kanskje er det best om man ikke snakker om slikt i det hele tatt?! Kanskje er det best å holde det hemmelig?! Kanskje man er best tjent med å avlevere en liten løgn om hvem det var man var blitt observert sammen med, rett og slett for å unngå konflikten?!

Jeg tror at dersom begge parter i forholdet viser like stort gjensidig hensyn, og bruker beskyttelse, og sørger for å gjennomføre "et møte" på sikkert sted, og derigjennom ikke utsetter hverandre for fare eller forlegenhet, så kanskje det er greitt med et lite sidesprang og at man ikke snakker om det?! Hva vet jeg? Det er vel ytterst sjelden at et sidesprang foregår med en person som har like mye å tilby som partneren. For er det det, så er vi kommet over i en annen situasjon! Da tror jeg nemlig at den ene eller den andre i forholdet på en måte har gitt opp, og startet jakten på en ny partner. Da ligger ikke problemet lenger i selve utroskapshendelsen. Da har man kanskje andre og viktige ting som burde vært gjenstand for revisjon. Eller?!

Uansett! Det er du som må ta en avgjørelse, og det er du som må gjøre hva du mener er riktig i ditt tilfelle. Jeg tror bare at det er mer mellom partene i et forhold enn hva det nødvendigvis blir snakket om og jeg tror det er langt mer mellom partene i et godt forhold enn bare sex. Om ikke annet så bør man tenke tanken før en er utro, eller før en forteller at en har vært det. Forskjellen ligger i motivet for utroskapet, tror nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For guds skyld ikke fortell han noen ting det blir alt for stor belastning og vonde smerter hvis han er glad i deg. Hvis han siden får vite det, be om nåde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madison ikke innlog.
Madison! Det er andre ting som gjør deg til drittsekk enn om du skulle havne oppi denne urgamle problemstillingen som et sidesprang/utroskap er.....

Ja det er andre ting OGSÅ!

Men å være utro,da har du svikta partneren din fullstendig.

Et kyss e.l kan bli tilgitt,men man går ikke å ligger med folk når man har kjæreste for pokker.

Alle (de fleste da)kommer oppi situasjoner hvor en blir fristet, men jeg fatter virkelig ikke at det ikke er mulig å motstå.

At det går an å være så egoistisk. Jeg brukte drittsekk..ville helst brukt et styggere ord, men jeg skal la være.

Det virker så enkelt for enkelte å være utro.. sier dere har så dårlig samvittighet osv.. Stakkars dere? Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Madison *klapper* for din holdning jeg...

Her sier folk at vi ikke er skapt til å være monogame. Disse menneskene skulle aldri innledet et forhold med en person som er monogam... Tenker ingen på den som sitter igjen og føler seg rett og slett tråkket på. Fy f*** for et sykt samfunn vi lever i......

Mann 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fy-fy kommentarer her fra menn. Og menn her inne har jeg ofte hatt inntrykk av (men enkelte klare unntak, bla Kristian?) at en normal mann faktisk er en utro mann.

Det var den dobbeltmoralen da.......

Kan ikke si noe om hva du bør gjøre. Aner ikke hva jeg ville gjort uansett hvilken av rollene jeg havnet i. OG jeg har prøvd hardt de siste dagene da en kompis måtte inrømme for kona at han hadde vært på vift et par uker før de gifta seg. Tror jeg var nesten mer sint og skuffa over han enn hva ho var. Blir bare så innmari sint! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk skal være forsiktige med å dømme andre - det finnes ikke den personen på denne jorden som med hånden på hjertet kan si at dette aldri vil skje i deres ekteskap/samboerskap.

Man skal også være forsiktige med å komme med råd i slike tilfeller - men hadde jeg vært i dine sko, og oppriktig angret dette - så hadde jeg holdt det for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med moral å gjøre syns jeg.

"Mister" man den fordi man er kåt eller hva?

Et kyss er en ting.. sex veldig mye mer.

Nix,jeg fatter ikke at folk har samvittighet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...