Jolanda Skrevet 20. oktober 2023 #1 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 23. oktober 2023 #2 Del Skrevet 23. oktober 2023 Synes i hvert fall Mia Gundersen stiller seg selv i et dårlig lys ... mye klaging og dårlige unnskyldninger 👎 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 23. oktober 2023 Soleil70 skrev (11 minutter siden): Synes i hvert fall Mia Gundersen stiller seg selv i et dårlig lys ... mye klaging og dårlige unnskyldninger 👎 Ja, enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 23. oktober 2023 #4 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Soleil70 skrev (11 timer siden): Synes i hvert fall Mia Gundersen stiller seg selv i et dårlig lys ... mye klaging og dårlige unnskyldninger 👎 Helt enig! Likte henne ikke fra før og i denne serien gir hun virkelig et dårlig inntrykk. Virker giddeløs og gir opp veldig fort! Er så mange av treningene hun har stått over, nekter å gjøre store endringer i kostholdet og så er hun likevel misfornøyd med resultatene 🤷🏼♀️ Skjønner ikke hvorfor hun takker ja da, hadde vært bedre om noen andre fikk den plassen… Endret 24. oktober 2023 av Cookiesandcream 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 24. oktober 2023 #5 Del Skrevet 24. oktober 2023 Mia kunne gitt plassen sin til noen andre som faktiskt ønsket å være med. Hun er lite til stede, og da tenker jeg ikke når hun har vært syk. Klager og sutrer støtt. Abu er for såvidt i samme båt, blir litt for dumt. Kan ikke bare finne på unskyldinger hele tiden. Så mye mer givende med folk som ser på dette med positive øyne, som feks Martine og Espen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. oktober 2023 #6 Del Skrevet 24. oktober 2023 Liker programmet veldig godt . Mange fine folk har jo vært med - og de fleste har jo hatt en veldig god utvikling gjennom programmet. De fleste har lært seg gode vaner som de tar med seg videre . Synes Martin og co er veldig flinke med utøverne - ser hva de trenger , pusher og motiverer de til å yte sitt beste. Enig med kommentarene ang. Mia - hun er vel en av de som har respondert dårligst. De gangene hun har vært med har det vært litt sutring - men hun har jo også ikke vært med mange ganger Martine Halvorsen denne gangen har jeg jo fått veldig godt inntrykk av. Hun har blitt flink til å trene - hun har forh. fått hjelp av de mentalt til å bli litt tryggere på seg selv at hun duger. Hun er flink til å motivere de andre som er med Espen Lervaag har jeg alltid likt - vært morsom og uhøytidelig - MEN han har jo vært ganske lat og hatrt veldig lite konkurranseinstinkt - nå er han jo på vei til å bli supersprek og tar gode valg matmessig Abu kjenner jeg veldig lite men virker som en person som har veldig liten tro på seg selv - håper han bygges opp også. Veldig bra inntrykk av han Danseparet er også fine personer som jeg tror har godt av dette opplegger som de gjør en god innsats i 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #7 Del Skrevet 24. oktober 2023 Synes Abu klarer seg fint alt tatt i betraktning, står på og sliter kjempehardt! Han er jo mye større enn de andre og har mye å drasse på, skjønner at han sliter kjempemye innimellom! Var kult når de andre måtte bære ekstra tyngde for å forstå han bedre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 24. oktober 2023 #8 Del Skrevet 24. oktober 2023 Mollebolle skrev (10 timer siden): Mia kunne gitt plassen sin til noen andre som faktiskt ønsket å være med. Hun er lite til stede, og da tenker jeg ikke når hun har vært syk. Klager og sutrer støtt. Abu er for såvidt i samme båt, blir litt for dumt. Kan ikke bare finne på unskyldinger hele tiden. Så mye mer givende med folk som ser på dette med positive øyne, som feks Martine og Espen. Føler det er litt forskjell på Mia og Abu selv om begge klager. Abu fremstår litt negativ, men jeg tror egentlig han bare har dårlig selvbilde og er litt engstelig. Han har jo vært veldig syk og hatt problemer med hjertet. Og virker som han står i mye annet vanskelig også. I tillegg er han mye tyngre enn de andre, og har ikke vært idrettsutøver som noen av de andre. Men han står på likevel, og jeg tror han har potensiale. Mia virker bare godt vant og bortskjemt, og ikke interessert i å jobbe så hardt. Det er bare mitt inntrykk da, selvfølgelig. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 25. oktober 2023 #9 Del Skrevet 25. oktober 2023 Husk at Mia er ganske mye eldre enn de andre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 25. oktober 2023 Cookiesandcream skrev (10 timer siden): Føler det er litt forskjell på Mia og Abu selv om begge klager. Abu fremstår litt negativ, men jeg tror egentlig han bare har dårlig selvbilde og er litt engstelig. Han har jo vært veldig syk og hatt problemer med hjertet. Og virker som han står i mye annet vanskelig også. I tillegg er han mye tyngre enn de andre, og har ikke vært idrettsutøver som noen av de andre. Men han står på likevel, og jeg tror han har potensiale. Mia virker bare godt vant og bortskjemt, og ikke interessert i å jobbe så hardt. Det er bare mitt inntrykk da, selvfølgelig. Helt enig. Virker som Abu sliter en del psykisk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. oktober 2023 #11 Del Skrevet 25. oktober 2023 Linazer skrev (4 timer siden): Husk at Mia er ganske mye eldre enn de andre da. Når man sier ja til å være med på noe slikt bør man gjøre så godt man kan. Mia finner istedenfor stadig unnskyldninger for å slippe unna. Dette har ikke noe med alder å gjøre, men hennes holdninger. Hun burde møtt opp og gjort så godt hun kunne! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 25. oktober 2023 #12 Del Skrevet 25. oktober 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Når man sier ja til å være med på noe slikt bør man gjøre så godt man kan. Mia finner istedenfor stadig unnskyldninger for å slippe unna. Dette har ikke noe med alder å gjøre, men hennes holdninger. Hun burde møtt opp og gjort så godt hun kunne! Enig. Man trenger ikke være ung for å spise sunt heller, og ingen dør av å kutte ut vin i 16 uker. Om man takker ja til å være med, synes jeg det blir veldig rart å skulle tviholde på (u)vanene sine de få ukene programmet går. Greit med en sprekk i ny og ne, men ikke som grunninnstilling. Og man kan være med på treninga og gjøre det man klarer. Er jo andre der med fysiske utfordringer også, som likevel gjør det de får til. Er holdningen jeg også reagerer på, ikke resultatene. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. oktober 2023 #13 Del Skrevet 25. oktober 2023 Bare se på Alexandra, som har reelle helseutfordringer. Hun møter opp, og Martin tilrettelegger treningen for henne. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 25. oktober 2023 #14 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) Synes Mia syter ja, herlighet, klapp igjen og gjør jobben. Hun tåler jo ikke å ha vondt. Hun burde visst at dette ble vondt, og hun må ofre litt. Hun burde sagt nei. Med mange av de andre er jeg kjempeimponert! (Og nå har jeg sett resten, det er jo helt komisk at Mia blir skuffet over manglende fremgang når hun hele tiden ikke er med, hun melder seg ut støtt. Og fortsetter med livsnyteriet sitt. Ja, da får du jo selvfølgelig ikke resultater heller, sier seg selv det. ) Endret 25. oktober 2023 av Rufs La til andre avsnitt 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 25. oktober 2023 #15 Del Skrevet 25. oktober 2023 Linazer skrev (11 timer siden): Husk at Mia er ganske mye eldre enn de andre da. Å være sutrete og sluntre unna er lov bare fordi man er eldre? Konseptet er jo å gjøre sitt beste ut i fra sine egne forutsetninger, så da har jeg vanskelig for å se at alder har noen betydning. Syns Mia har helt feil innstilling, hun er ikke villig til å "ofre" noe. Det i seg selv er jo selvfølgelig helt lov, men da burde hun gitt plassen sin til noen som virkelig ønsket å skape forandring i livet sitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 25. oktober 2023 #16 Del Skrevet 25. oktober 2023 Kanskje hun bare øynet muligheten for å være på tv ... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 30. oktober 2023 #17 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) . Endret 31. oktober 2023 av Soleil70 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 7. november 2023 #18 Del Skrevet 7. november 2023 Mia og Abu synes jeg gjør en dårlig innsats begge to, men Mia spesielt. Tenk å melde seg på 16 ukers helvete og drikke alkohol hver dag... Da har du misforstått konseptet ganske grundig. Det været i finalen så ille ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. januar #19 Del Skrevet 21. januar Ny sesong med 16 ukers helvete er i gang! Den kom tett på den forrige sesongen, men det virker som det er to litt ulike konsepter: bootcamp og vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar Ganske skummelt med Staysman og det han forteller.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå