Gå til innhold

hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Bor dere sammen? 

Er det aldersforskjell mellom dere? Hvordan startet dere kjærlighetsforholdet?

Anonymkode: 565b6...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24/7

Anonymkode: 0c8c8...c4c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

24/7

Anonymkode: 0c8c8...c4c

69/7

Anonymkode: 08209...436

• Liker 2
Skrevet

Når vi har lyst. Alt fra flere ganger daglig i uker om gangen til annenhver uke hvis vi bruker mye tid på jobb/andre ting.

Vi startet på typisk norsk vis som et engangsligg som bare fortsatte. Det er 1år mellom oss. Vi har vært sammen i rundt 10år nå.

Anonymkode: bb227...c84

• Hjerte 1
Skrevet

Vi er like gamle (44). Vært sammen i 1 år. Avstandsforhold. Ser hverandre ca annenhver helg. Har da sex 3-6 ganger per døgn.

Anonymkode: 0ff0e...a97

• Hjerte 1
Skrevet

Vi er like gamle og bor sammen. Hver dag :) av og til 2-3 ganger per dag, da er vi såre dagen etter og lar være

Anonymkode: 3e962...07a

• Hjerte 1
Skrevet

Minst 1 gang pr dag i snitt. Er gift, bor sammen, jeg er 5 år eldre enn han og vi fant hverandre på Tinder for 6,5 år siden.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

2-3 ganger i året

bor sammen

aldersforskjell ca 6 mnd.

hvordan det startet. Møttes i en sosial setting. Hun sendte melding i etterkant og lurte på om vi skulle ta en date. Noe jeg gjerne ville. 

Anonymkode: fe114...ec3

Skrevet

Rundt 3 ganger i uka. Noe mer ved ferie og når barna er borte (tenåringer, så de begrenser oss), og innimellom blir det bare to ganger på en uke. 

48 (hun) og 53, vært sammen 20 år. Bor sammen. 

Anonymkode: 557c1...910

Skrevet

Vi har vært sammen i 13 år og bodd sammen i 12 år. De første 10 årene av forholdet hadde vi sex omtrent hverdag, alt fra 1-3 ganger om dagen. Så fikk vi flere barn, så nå blir det kanskje 2-3 ganger i uken… kommer helt an på hvordan kveldene blir med småbarn 😅🤪

Anonymkode: b0a49...249

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi har vært sammen i 13 år og bodd sammen i 12 år. De første 10 årene av forholdet hadde vi sex omtrent hverdag, alt fra 1-3 ganger om dagen. Så fikk vi flere barn, så nå blir det kanskje 2-3 ganger i uken… kommer helt an på hvordan kveldene blir med småbarn 😅🤪

Vi er 30 år.. møttes på vgs 😄

Skrevet

1-2 pr uke. Vært kjærester 4mnd. Jeg er syk og derfor ikke så mye som jeg ønsker. Vi klemmer,koser,holder rundt hverandre hver gang vi ses❤ Jeg drømmer om at kroppen blir friskere😔

Anonymkode: c3d43...af6

Skrevet

Åååh.. Alt for skjeldent! 

Håper jeg finner meg en kjæreste snart! For jeg vil ligge 24/7 😅😅😅😅

Anonymkode: b59ac...4ba

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vi er nærmere 50. Møttes på nett 10 år siden etter at vi begge hadde skilt oss er par år tidligere. 
Første årene hadde vi mye og spennende sex - helt herlig! Men de siste par årene er det ganske sjelden, kanskje en gang annenhver uke. Jeg tror ikke han finner meg så tiltrekkende lenger 😞

Anonymkode: 262a1...0ac

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi er nærmere 50. Møttes på nett 10 år siden etter at vi begge hadde skilt oss er par år tidligere. 
Første årene hadde vi mye og spennende sex - helt herlig! Men de siste par årene er det ganske sjelden, kanskje en gang annenhver uke. Jeg tror ikke han finner meg så tiltrekkende lenger 😞

Anonymkode: 262a1...0ac

Leit å høre at det har blitt mer skjelden, men er ikke uvanlig når en har vært sammen ei stund. Prøv å kle deg sexy, strømpebukse med fransk åpning, kort skjørt og lek litt med deg selv. Så vil det pirre han. Bruk leketøy også, mye en får kjøpt😊😊

• Nyttig 1
Skrevet

Vi er 35-40 år, vært gift i ti år og har småbarn. 1-4 ganger i uka omtrent sånn til vanlig

Anonymkode: 2366c...f8b

Skrevet

Sist var i oktober 2022... 

Tja sånn ca ein gong i året. 

Anonymkode: d7a6a...fba

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I perioder har vi sex flere ganger daglig og i andre perioder kan det være 3 ganger i uka. Jevnt over er det vel 3-7 ganger i uka, tenker jeg. 

Har vært sammen i nesten 15 år og begge er i midten av 30-årene. Det skulle bare være ons, men sexen var så god at vi møttes daglig for sex etterpå og siden har vi vært sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. Men vi er bare sammen annenhver uke

Anonymkode: d5546...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...