Gjest care Skrevet 6. november 2002 #1 Skrevet 6. november 2002 Hei, jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan finne kremerhuset i Oslo. Før hadde de det på Oslo City, men der er det ikke lenger. Elsket å gå innom der, det var alltids noe fint man kunne finne, særlig nå som det er julegavetid. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #2 Skrevet 6. november 2002 Det har fortsatt en filial på Strømmen Storsenter. I et hjørne av første etasje. Hilsen meg
Gjest care Skrevet 6. november 2002 #3 Skrevet 6. november 2002 Takk for svaret, men jeg tenke først og fremt i Oslo. Synes det er så rart at de ikke har denne butikken i Oslo sentrum. :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #4 Skrevet 6. november 2002 Hvis jeg ikke husker helt feil, så har Neste Stopp-butiikkene varer fra Kremmerhuset.
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #5 Skrevet 6. november 2002 Care : Jeg gjorde et søk på telefonkatalogen og fant ingen Kremmerhuset butikker i Oslo.... Bare utenbys. Er interessert i den sjappa selv, så synes det hørtes rart ut at den flytta fra Oslo City ? Jaja, du får ta en tur til Strømmen da... :D
Gjest care Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 Ja, jeg vet det er en på strømmen eller var det lillestrøm, uansett, trasig er det at den ikke finnes i Oslo. Jeg vet at noen neste stopp butikker selger slik varer, men utvalget er jo begrenset. Takk for svar :blunke:
Gjest Karin Skrevet 8. november 2002 #7 Skrevet 8. november 2002 Ski storsenter!! Neste stopp og Kremmerhuset er samme firma, ja men Neste stopp har bare klær. Ledelsen og de som jobbet i butikken kom ikke overens, derfor er det ikke lenger noe Kremmerhus på Oslo city! :blunke:
Linnie Skrevet 8. november 2002 #8 Skrevet 8. november 2002 Kremmerhuset ble tragisk nok lagt ned på Oslo City i fjor... (Eller var det i begynnelsen av dette året??) Kunne heller lagt ned Mique syntes jeg- plastic fantastic!! Men kremmerhuset finnes BÅDE i Lillestrøm og på Strømmen! Ta en tur dit du!!
Gjest care Skrevet 8. november 2002 #9 Skrevet 8. november 2002 Ski storsenter!! Neste stopp og Kremmerhuset er samme firma, ja men Neste stopp har bare klær. Ledelsen og de som jobbet i butikken kom ikke overens, derfor er det ikke lenger noe Kremmerhus på Oslo city! :blunke: Er dette grunnen? :o Fordi det er en konflikt på gang, så får ikke norges største by tilgang til kremerhuset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå