Gå til innhold

Kremerhuset!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan finne kremerhuset i Oslo. Før hadde de det på Oslo City, men der er det ikke lenger. Elsket å gå innom der, det var alltids noe fint man kunne finne, særlig nå som det er julegavetid. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svaret, men jeg tenke først og fremt i Oslo. Synes det er så rart at de ikke har denne butikken i Oslo sentrum. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care : Jeg gjorde et søk på telefonkatalogen og fant ingen Kremmerhuset butikker i Oslo.... Bare utenbys.

Er interessert i den sjappa selv, så synes det hørtes rart ut at den flytta fra Oslo City ?

Jaja, du får ta en tur til Strømmen da...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det er en på strømmen eller var det lillestrøm, uansett, trasig er det at den ikke finnes i Oslo. Jeg vet at noen neste stopp butikker selger slik varer, men utvalget er jo begrenset. Takk for svar :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ski storsenter!!

Neste stopp og Kremmerhuset er samme firma, ja men Neste stopp har bare klær. Ledelsen og de som jobbet i butikken kom ikke overens, derfor er det ikke lenger noe Kremmerhus på Oslo city! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremmerhuset ble tragisk nok lagt ned på Oslo City i fjor... (Eller var det i begynnelsen av dette året??) Kunne heller lagt ned Mique syntes jeg- plastic fantastic!! :(

Men kremmerhuset finnes BÅDE i Lillestrøm og på Strømmen! Ta en tur dit du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ski storsenter!!

Neste stopp og Kremmerhuset er samme firma, ja men Neste stopp har bare klær. Ledelsen og de som jobbet i butikken kom ikke overens, derfor er det ikke lenger noe Kremmerhus på Oslo city!  :blunke:

Er dette grunnen? :o Fordi det er en konflikt på gang, så får ikke norges største by tilgang til kremerhuset! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...