Gå til innhold

Forelsket i å være forelsket?


Gjest forelska

Anbefalte innlegg

Gjest forelska

Idag fikk jeg høre at jeg bare er forelsket i følelsen av å være forelsket, etter å ha blitt forelsket for n`te gang og kommer for å fortelle det til veninna mi..

Blir veeeldig lett betatt og forelsket jeg.. kan det komme av at jeg rett og slett er forelsket i følelsen eller?? :sjenert:

Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Jeg hadde det sånn før. Var det ingen ok gutter innen rekkevidde så forelsket jeg meg i gutter jeg ikke ville ha. Sprøtt, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj...

kanskje det er sånn jeg også har det? forelsker meg i gutter jeg egentlig ikke vil ha bare for å få det rushet.. Avhengig av følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Eller du kankje ikke har lært å skille mellom å være betatt og være forelsket. (jeg blir betatt heeeele tiden. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd med meg før. Jeg ble forelsket i å være forelsket, ikke forelsket i personen. Så fort jeg fant ut at det var sånn det hang sammen så trakk jeg meg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd å holde liv i en forelskelse kun pga den deilige følelsen av å være forelska! :ler: Gutten hadde forsåvidt ingenting med forelskelsen å gjøre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, har vært forelska i forelskelsen.

Tror jeg hadde det sånn i rundt ti år eller noe jeg.

Er først de senere årene hvor jeg må litt dypere enn den første forelskelsesrusen før jeg tror på noe forhold.

Men dog fått meg noen skrammer i årenes løp også da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...