Gå til innhold

Mannfolk skygger banen


Gjest Gjest_lita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lita_*

Jeg er ei oppegående, nydelig jente med beina godt planta på jorda. Har sunne interesser og er ellers grei og snill.

Har nettopp blitt singel (3 måneder siden), møtte nettopp en gutt jeg liker utrolig godt. Vi hadde en liten flørt forrige helg som endte med litt kyssing.

Men nå overser han meg både på msn og irl.. sier hei, men ikke noe mer liksom.

Før vi kysset var det en flørtende tone på msn iallefall..

Har veldig lyst å treffe han mer og se hvordan ting kan utarte seg, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for ikke å skremme han mer enn jeg tydeligvis har gjort?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han virka intr. i helga..og før helga for den saks skyld... lurer på hva jeg har gjort galt? kan liksom ikke komme på noe....annet enn at jeg ble litt opprørt da han kalte det en uskyldig flørt.....uffda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kanskje han spiller "hard to get".

Eller kanskje han chattet med en gammel venn.

Eller kanskje han hadde en dårlig dag.

Eller kanskje han ikke er like intr lenger.

Vankelig å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hine, hårda da'r hente det ofte at jeg mistet interessen etter å ha vært i nærkontakt med vedkommende. Det hendte imidlertid like ofte at interessen ble forsterket og at jeg derfor ble så flau og sjenert at jeg trakk meg tilbake.

Det er m.a.o. ikke godt å si og han er den eneste som vet svaret. Hvis han sier det hele var en uskyldig flørt, så må du nesten ta utgangspunkt i at han mener det han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*

hihi, tror vel vi begge hadde dårlig ånde da... :ler: Vi hadde vært på fest hele kvelden og han hadde kasta opp litt tidligere..

Så om det var noen som virkelig skulle ha dårlig åndre måtte det vel være ham.. ;)

Tror kanskje jeg bare skal trekke meg unna.... his just not that into you, som de sa i sex&singelliv-episoden jeg nettopp så... Ligger vel noe i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han til og med likte deg litt ekstra etter denne intime stunden, men er usikker på om han vil gå videre da du tross alt bare har vært singel i tre måneder?

nysingle er ikke akkurat det sikreste kortet hvis du ikke vil ende opp med å bli såret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han sa at det var en uskyldig flørt og du ble opprørt, da skjønner jeg godt at han skygger banen! Get over him!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han ikke er hypp. Han kan sikkert ha vært det, men at han ble litt redd og tenkte at du ville ha noe mer seriøst enn hva han ville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Hvis han merket at du ble opprørt når han kalte det en uskyldig flørt, så kan du kanksje ha skremt ham vekk. For han var det kanksje bare en uskyldig flørt, uten noe mer. Og når han da opdager at du kanskje vil noe mer, så trekker han seg unna med en gang før det går noe lenger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært deg så har jeg ikke brydd meg . Det bare å spille hard to get . Om han vil ha deg så kommer han tilbake . Husk dette mange gutter tenker på dere jenter / damer som horer . det er det at dere ikke tar penger som betaling . dere får betalt med øl,drinker eller andre gaver . Jeg skriver dette som en opplysnig .

Men vi er ikke alle som tenker sånn da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk dette mange gutter tenker på dere jenter / damer som horer . det er det at dere ikke tar penger som betaling . dere får betalt med øl,drinker eller andre gaver

Bare lurer på hvilken verden du lever i!!!??????

Hva er ordet jeg leter etter........skjølgod!!!! :forvirret:

For du er selvfølgelig ikke sånn....trur heller at det ER du som er sånn,i min verden er det ikke sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...