Gå til innhold

Twiddels vei tilbake til livet


Twiddel

Anbefalte innlegg

Well, well. På tide å skrible litt tanker. Forventer egentlig ikke at så mange skal lese. Men det blir greit å skrive litt. 

På mange måter føles dagen i dag som en ny start på resten av livet. Selv om hver dag egentlig er en ny start på resten av livet. Men i dag er min første dag på AAP. Tenk at jeg sa det høyt. Det er ingen som vet det utenom mannen min. Jeg har vært sykemeldt i ett år, og INGEN VET DET! 

På en måte føles det som tidenes seier å ha klart å skjule det. På en annen måte føles det tragisk. Hvorfor skjule noe sånt kan du tenke? Åh, det er mange grunner det. Hovedgrunnen er at jeg har for mange narsissistiske psykopater rundt meg. Det er forøvrig grunnen til at jeg er sykemeldt også. Belastningen det medfører å stå i denne dritten hver dag er enorm. 

Men i dag er første dag på AAP. Men jeg vet også at jeg skal tilbake i jobb en dag. Det er jeg helt klar på. Men når det blir? Jeg vet ikke. Men jeg skal lage meg et fint liv. For første gang i mitt liv. Og reisen blir spennende. Blir du med? 

Jeg tror det lukter heftige familiære oppgjør fremover. Og flytting. Og nyetablering i en helt annen del av landet. Nye vennskap? Nye muligheter? 

Bli med å engasjer deg her da! Om du vil se om det i det hele tatt er mulig å komme seg opp av gjørma når man står med dritt opp til halsen. Jeg skal i hvert fall dele min reise. 

Hilsen Twiddel. (Burde man hatt en standard signatur her eller noe? Er det noe man holder på med lenger i 2023? JA, JEG ER ET MENNESKE SOM ER EKSTREMT USIKKER PÅ MEG SELV, OG SAMTIDIG OPPTATT AV Å GJØRE ALT RIKTIG😂

Vi sees da. Eller skrives👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...