AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #21 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og akkurat det bør ALLE gjøre! Og ikke minst skrive en skikkelig samboeravtale! Alt annet er ren dumskap og naivitet! Å sikre seg selv økonomisk er aldri feil. Å stole blindt på kjærligheten er feil. Anonymkode: fef11...bb2 Ja, er jo som å tro på julenissen. Nok av eksempler på folk her inne som aldri har tenkt på brudd før de plutselig sitter der Anonymkode: 7b768...686
Gjest ti10 Skrevet 20. oktober 2023 #22 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og akkurat det bør ALLE gjøre! Og ikke minst skrive en skikkelig samboeravtale! Alt annet er ren dumskap og naivitet! Å sikre seg selv økonomisk er aldri feil. Å stole blindt på kjærligheten er feil. Anonymkode: fef11...bb2 Det er forskjell på å være naiv og planlegge for at ting skal skjære seg. Det finnes en mellomting.
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. oktober 2023 #23 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert glad for det nå🫣 Anonymkode: 7b768...686 Vel, siste er fremdeles av. Han jeg avsluttet med er tilbake😜😅
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #24 Skrevet 21. oktober 2023 Utrolig hvordan det er, jeg er en 48 år gammel kvinne. Hvis ikke han jeg treffer vil være kjæresten min så vil jeg ikke se han mer. Får heller gjøre det slutt igjen da. Det trenger ikke være livet ut som er planlagt. Dere unge må leve litt mer!! Tinder og blokkering og lignende er unaturlig. Jeg har Tinder selv, men nå etter snart tre måneder skal jeg slette profilen. Har møtt flere som vil ha sex og som jeg vil ha sex med. Mange jeg ikke vil ha sex med. Mange unge menn, med til 22 år som matcher og vil treffes. Noen som er veldig på og vil besøke meg. Flere har blokkert meg eller slettet meg uten å si fra. Jeg har ikke styrke følelsesmessig til dette 😂 TENK om vi kunne "blokkere" mennesker i virkeligheten. Bare tenk på hva det vil si. En person du møter av og til. Men har blokkert vedkommende. Skal du gå fordi uten å si hei? Se en annen vei? Svaret på ts sitt innlegg, du selv avgjør når DU ikke vil ha Tinder lenger. Anonymkode: 98290...01c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå