Gå til innhold

Til menn på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i en relasjon sletter du Tinder? Og Evnt hvorfor beholder du appen/er aktiv dersom du er eksklusiv med ei?

Anonymkode: 0a30d...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor går dette spørsmålet bare til menn? Har jo ingenting spesifikt med menn å gjøre. 

Men saken her er vel at du har truffet en mann og du lurer på om han fortsatt er på Tinder. Da spør du han istedet for KG. Også lar du vær å være så usikker på deg selv at du i det hele tatt lurer på om han er på Tinder. 

Anonymkode: 34c19...e1c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når i en relasjon sletter du Tinder? Og Evnt hvorfor beholder du appen/er aktiv dersom du er eksklusiv med ei?

I en eksklusiv relasjon så blir det når vi har snakket om og avtalt det. Men, selv om jeg sletter appen så lar jeg det gå en stund før jeg eventuelt også sletter profilen. Uansett er det lite sannsynlig at det blir aktuelt siden jeg etter to monogame samliv har mer på tro på alternative relasjoner.

Anonymkode: ef69e...281

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I en eksklusiv relasjon så blir det når vi har snakket om og avtalt det. Men, selv om jeg sletter appen så lar jeg det gå en stund før jeg eventuelt også sletter profilen. Uansett er det lite sannsynlig at det blir aktuelt siden jeg etter to monogame samliv har mer på tro på alternative relasjoner.

Hva er egentlig poenget med å slette appen, men ikke profilen? Det virker litt halvhjertet for meg.

Det blir jo litt som å være i et forhold og legge av penger til å ha råd til å flytte hvis det skulle skjære seg.

Og hvis forholdet skulle skjære seg etter at du har slettet profil og app, er det jo bare å opprette en ny en. Det er jo ikke akkurat veldig ressurskrevende å opprette profil på tinder.

Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Hva er egentlig poenget med å slette appen, men ikke profilen? Det virker litt halvhjertet for meg.

Det blir jo litt som å være i et forhold og legge av penger til å ha råd til å flytte hvis det skulle skjære seg.

Og hvis forholdet skulle skjære seg etter at du har slettet profil og app, er det jo bare å opprette en ny en. Det er jo ikke akkurat veldig ressurskrevende å opprette profil på tinder.

Enig at det er litt halvhjertet.

Fin egen beskyttelse om en har litt Matcher å by på men da har man jo en usikkerhet (Men men det er vel Realty vs ift  reele verden, praktisk å ha forsikring)

Er selv på Tinder,  opplever som lett å få matcher men om de dør ut og du slutter å svare hvis du skal på en date mister interesse ift andre en periode, får du de sjelden tilbake. (Med andre ord er antagelig ikke match lista så mye verd etter eksempelvis 5 måneder)

Mann

Anonymkode: ace86...b25

Gjest WhisperingWind
Skrevet

De to siste mennene jeg har datet slettet apps etter 3 dager🤷🏻‍♀️

Skrevet

Vært sammen i ett år nå. Møttes utenfor Tinder. På et tidspunkt tidlig i relasjonen (etter 2 mnd ca), tok vi snakken og fjernet oss fra Tinder-kortstokken. Slette appen gjorde vi ikke da, så har den vel begge på mobilen et sted. 

Anonymkode: c303e...7ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg dumper menn om jeg oppdager at de har profilen eller appen og bare setter den inaktiv når vi dater over tre uker  eller er kjærester. Om de er så lite interessert får de velge en dame som vil ha en mann uten evne til å satse og forplikte seg. For meg er det uaktuelt, og et tegn på en puslete fyr. Og om han må hegne om de stakkars damene han har fått på seg på Tinder og den teite lille profilen så gjerne for meg. Da får han underholde dem da. 

Anonymkode: ded4b...9db

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
ti10 skrev (6 timer siden):

Alltid lurt å ha en egen bufferkonto man setter inn litt av egne penger på, uansett formål. Ikke minst å skrive samboerkontrakt. Uavhengig av kjønn. Selv drar jeg såpass på åra at jeg ikke ser for meg samboerskap igjen. Mye triveligere å nyte fritiden sammen enn at hun skal belastes med mine vaner og uvaner konstant.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi slettet den sammen, etter at vi satte oss som kjærester på Facebook. Slettet både profil og appen selvsagt.

Skrevet

Det kommer et naturlig punkt der du blir nødt til å velge mellom Tinder og dama.

Da dumper du dama.

• Liker 1
Skrevet
KallePils skrev (1 time siden):

Det kommer et naturlig punkt der du blir nødt til å velge mellom Tinder og dama.

Da dumper du dama.

Sånne som deg er bare å bli kvitt uansett. Noe så lavmålet. Vinn-vinn 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånne som deg er bare å bli kvitt uansett. Noe så lavmålet. Vinn-vinn 

Ingenting bedre enn det. 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg dumper menn om jeg oppdager at de har profilen eller appen og bare setter den inaktiv når vi dater over tre uker  eller er kjærester. Om de er så lite interessert får de velge en dame som vil ha en mann uten evne til å satse og forplikte seg. For meg er det uaktuelt, og et tegn på en puslete fyr. Og om han må hegne om de stakkars damene han har fått på seg på Tinder og den teite lille profilen så gjerne for meg. Da får han underholde dem da. 

Anonymkode: ded4b...9db

Tenker også at om man er interessert nok så sletter man appen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg lurer også litt på hva som er vanlig. Jeg har vært på tre dater med en jeg liker veldig godt, jeg har satt meg som inaktiv og skrudd av varsler enn så lenge. Han er ganske nysingle mens jeg ikke har vært i et fast forhold på mange år, så jeg tenker vi er på litt ulikt stadie, kanskje? Gir det nok noen mnd. før jeg tenker Tinder bør fjernes helt hos begge.

Anonymkode: 76b1e...792

Skrevet

Jeg ga beskjed til min om at jeg sletter etter vi hadde datet typ 1 mnd hadd sex og sagt at vi liker hverandre. Jeg slettet min profil og appen vet ikke om han har slettet sin velger bare å tro det. Han ble ikke skremt vertfall fortsatt interessert. Gjorde det like mye for min egen del slik at mitt fokus er kun på han nå. Så får man bare se da. En del av meg vil ting skal gå fort en annen del at denne nydelige seigpiningen med forelskelse og nervøsitet skal vare🤭

Jeg har vært samboer og i seriøst forhold før så vet av erfaring at denne fasen er den fineste selv om den er vanskelig å stå i🤞☺️

Anonymkode: fd16a...05c

• Liker 1
Skrevet

Når det er tydelig at det begynner å bli en relativt seriøs relasjon.

Anonymkode: adf02...6e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er forskjell på å være eksklusiv og kjæreste. Å være eksklusiv betyr ikke nødvendligvis at man ser for seg en seriøs og varig relasjon. Da må man ha vært tydelig i forkant om at det er dette begge er ute etter. Det er første steg.

Det må være greit å beholde appen mens man dater og finner ut av om man passer sammen, men om han er aktiv der så hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg dumpet han. Når man blir kjærester så sletter man selvfølgelig alt. Det viktigste  her er jo at du sier i fra hvor dine grenser går.

Anonymkode: fef11...bb2

• Liker 1
Skrevet
WhisperingWind skrev (19 timer siden):

De to siste mennene jeg har datet slettet apps etter 3 dager🤷🏻‍♀️

Sikkert glad for det nå🫣

Anonymkode: 7b768...686

Skrevet
ti10 skrev (23 timer siden):

Og akkurat det bør ALLE gjøre! Og ikke minst skrive en skikkelig samboeravtale! Alt annet er ren dumskap og naivitet! Å sikre seg selv økonomisk er aldri feil. Å stole blindt på kjærligheten er feil.

Anonymkode: fef11...bb2

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...