AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Skrevet 18. oktober 2023 I Stavanger,noen som vet? Og pris. Vurderer silikon da jeg alltid har hatt små bryster som er som ballonger uten luft når jeg ligger på siden etc😔 Er slank/tynn og ønsker ikke svære,men runde faste.... Tips? Erfaring? Anonymkode: dc702...364
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Skrevet 18. oktober 2023 De fleste klinikker har prislister på hjemmesidene sine. Anonymkode: 040aa...03e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Husk å begynne å spare til å bytte de om 15 til 20 år. Kjedelig å måtte gå med plager fordi dn ikke har spart opp. Anonymkode: 0e4f4...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk å begynne å spare til å bytte de om 15 til 20 år. Kjedelig å måtte gå med plager fordi dn ikke har spart opp. Anonymkode: 0e4f4...ce0 Det der gjelder for gammel type innlegg. Er livstidsgaranti på de jeg fikk hvertfall. De sa at med mindre jeg endrer kroppsform markant, vil jeg ikke behøve gjøre nytt inngrep. Betalte 32000 for 8 år siden i Oslo. Anonymkode: c2556...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Det er en rimelig stor del av kroppen din det er snakk om, merkelig at penger skal ha noe å si. Og at det må være i den lille byen Stavanger, som jeg er rimelig sikker på ikke akkurat huser verdens beste kirurger.... Anonymkode: 182f2...093 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det der gjelder for gammel type innlegg. Er livstidsgaranti på de jeg fikk hvertfall. De sa at med mindre jeg endrer kroppsform markant, vil jeg ikke behøve gjøre nytt inngrep. Betalte 32000 for 8 år siden i Oslo. Anonymkode: c2556...9bc Du skal være veldig heldig om de varer mer enn 20 år. Levetiden er forlenget men andelen som får plager etter passerte 15 selv med nye innlegg er høy. Så høy at det er lurt å bytte de hvert 20 år. Men selvsagt reklamerer ikke legene med det. De sier det hvertfall ikke rett ut. De er god å pakke inn slik info 🙄 Sitat: Dagens silikonimplantater har blitt svært gode, og de skal kunne holde livet ut. Det anbefales allikevel at man går til kontroll etter 10 år, og selv om de beste implantatene kommer med en livstidsgaranti, mener mange at det oppstår en såkalt materialtretthet etter rundt 20 år. Man anbefaler derfor ofte å bytte implantatene ved denne tid. Dersom man opplever komplikasjoner, kan det være man må bytte implantatene tidligere, avhengig av type komplikasjon. Anonymkode: 0e4f4...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det der gjelder for gammel type innlegg. Er livstidsgaranti på de jeg fikk hvertfall. De sa at med mindre jeg endrer kroppsform markant, vil jeg ikke behøve gjøre nytt inngrep. Betalte 32000 for 8 år siden i Oslo. Anonymkode: c2556...9bc De fleste må bytte ut innleggene sine etter rundt 20 år, det gjelder også de nyeste og beste innleggene, så dersom du ble fortalt at du aldri behøver å bytte de så er det ikke riktig. Anonymkode: df5d6...e80 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Husk å begynne å spare til å bytte de om 15 til 20 år. Kjedelig å måtte gå med plager fordi dn ikke har spart opp. Anonymkode: 0e4f4...ce0 Jeg har penger ,det er minste problemet. Jeg er livredd komplikasjoner eneste. Ts Anonymkode: dc702...364
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #9 Skrevet 19. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Det der gjelder for gammel type innlegg. Er livstidsgaranti på de jeg fikk hvertfall. De sa at med mindre jeg endrer kroppsform markant, vil jeg ikke behøve gjøre nytt inngrep. Betalte 32000 for 8 år siden i Oslo. Anonymkode: c2556...9bc Omg 🤦♀️ Det finnes ikke implantater med garanti lol. Livsgaranti vil jo avhenge hvor lenge du har igjen å leve lol. Også 8(!!) år siden. De fans ikke da heller. Er ganske sikker på at Norge ikke er først på denne fronten heller om det skulle bli en realitet en gang. Etter 15-20 år ser implantater veldig annerledes ut. Anonymkode: a3dc2...123
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Skrevet 19. oktober 2023 Da mener jeg at de ser annerledes ut på innsiden. Anonymkode: a3dc2...123
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #11 Skrevet 19. oktober 2023 Skal du ha best resultat må du til utlandet. Sør-Korea/Thailand/Tyrkia. Anonymkode: 790ff...239
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #12 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Husk å begynne å spare til å bytte de om 15 til 20 år. Kjedelig å måtte gå med plager fordi dn ikke har spart opp. Anonymkode: 0e4f4...ce0 Ja, det koster flesk og man bør absolutt sette av penger til et bytte eller fjerning senere. Anonymkode: d6af7...1ef
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har penger ,det er minste problemet. Jeg er livredd komplikasjoner eneste. Ts Anonymkode: dc702...364 Da skjønner jeg ikke hvorfor du er så opptatt av pris og beliggenhet. Finn heller den beste klinikken i Norge. Har sett flere dårlige resultater, ikke akkurat pent. Noen har måtte operert seg på nytt etter kort tid pga kapseldannelse, så vær obs på det også. Komplikasjoner kan forekomme, det er en risiko du tar. Noen får også veldig harde bryst, noen mister følelsene i nippelen, noen får problemer med amming av barn, noen får infeksjoner, noen blir misfornøyd med resultatet og angrer. Anonymkode: ce2fc...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå