AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #41 Del Skrevet 7. november 2023 Ingenting her heller😂 Anonymkode: 99d77...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #42 Del Skrevet 7. november 2023 Har vært gift i 5 år, og dette er første gang jeg hører om morgengave. Er det vanlig, altså? Anonymkode: b67ea...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #43 Del Skrevet 7. november 2023 Fikk en del flasker vin av svært god kvalitet. Har fortsatt igjen vin (gift i snart 20 år). Åpner på merkedager. Anonymkode: 88ea1...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #44 Del Skrevet 7. november 2023 Ingenting annet enn å stå opp klokken 0600 og ta halvparten av alle oppgavene som måtte gjøres🤪 Anonymkode: d0734...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #45 Del Skrevet 7. november 2023 Tamtms skrev (På 18.10.2023 den 18.59): Jeg har ikke giftet meg enda, men vi har satt dato:) Jeg har tenkt å gi en liten kurv med noen gode øl, sjokolade og egenlagde gavekort med feks massasje og XXXX, hvis du skjønner hva jeg mener;) Litt klisje, men skitt au! DETTE må være den kleineste gaven som er mulig å gi. Lagde slikt gavekort til eksen min når jeg gikk på vgs, men i ettertid har jeg skjønt hvor utrolig teit det er. Hvorfor gir vi kvinner slike gavekort? Og kan en kvinne fortelle meg at de hadde blitt lykkelig av slike gavekort? Anonymkode: 97a7f...413 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 7. november 2023 #46 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 16.35): Hva er det dere har gitt i morgen gave? når jeg søker på nettet får jeg bare opp klokke og mansjettknapper det har han fra før av og noen han ikke ønsker seg, jeg har heller ikke lyst til og bruke alt for mye penger på selve gave siden jeg ikke har så god råd og vi må spare til hele bryllupet sev 🙃 men uansett så ønsker jeg å høre fra elle dere som har gitt morgengave til mannen deres 😍 Anonymkode: 5bbfe...8fe Vi ga ikke morgengaver til hverandre, vi så ikke poenget. Vi sparte heller de pengene til opplevelser og slikt underveis på bryllupsreisen. Og kjøpt en knakanes god trådløs høyttaler på flyplassen som var veldig praktisk på tur, og alle senere turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 7. november 2023 #47 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor gir vi kvinner slike gavekort? Og kan en kvinne fortelle meg at de hadde blitt lykkelig av slike gavekort? Anonymkode: 97a7f...413 Godt å høre en kvinne problematisere dette. Det fremstår som at mange kvinner er veldig opptatt av egen nytelse, men lite opptatt av mannens. At sex skal gis bort som gavekort, det gir bare konnotasjoner til noe man ikke vil være for den man er gift med synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamtms Skrevet 7. november 2023 #48 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): DETTE må være den kleineste gaven som er mulig å gi. Lagde slikt gavekort til eksen min når jeg gikk på vgs, men i ettertid har jeg skjønt hvor utrolig teit det er. Hvorfor gir vi kvinner slike gavekort? Og kan en kvinne fortelle meg at de hadde blitt lykkelig av slike gavekort? Anonymkode: 97a7f...413 Ja nå bryr jo ikke jeg meg om du anonym mener at min ide om morgengave er klein, du vet jo ikke hva han jeg bor med setter pris på. Det er jo bare for moroskyld, trenger ikke utdype noe mer en det. Verre er det med folk som går inn i tråder som dette og begynner å håne andre sine meninger og svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #49 Del Skrevet 18. november 2023 Fikk pc, ga mobil til ham Anonymkode: 46827...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #50 Del Skrevet 18. november 2023 Han hadde jo fått meg, så hva mer kunne han ønske seg? Anonymkode: 97073...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #51 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han hadde jo fått meg, så hva mer kunne han ønske seg? Anonymkode: 97073...b27 Dette! Anonymkode: ad172...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #52 Del Skrevet 18. november 2023 On 11/7/2023 at 2:22 PM, AnonymBruker said: Har vært gift i 5 år, og dette er første gang jeg hører om morgengave. Er det vanlig, altså? Anonymkode: b67ea...555 Det er kun på morgenen den dagen man skal giftes. Vanligt... tja. Jeg har vel hørt mest om det i amerikanske romcoms. Anonymkode: 5a7d6...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #53 Del Skrevet 18. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er kun på morgenen den dagen man skal giftes. Vanligt... tja. Jeg har vel hørt mest om det i amerikanske romcoms. Anonymkode: 5a7d6...007 Morgengave er en gave fra brudgommen til bruden, som åpnes morgenen etter bryllupsnatten. Dette er en gammel skikk i Norge, ikke nytt eller fra amerikanske romcons. Min mor fikk et smykke av min far, i Norge på 70-tallet. Mulig det har med bakgrunn å gjøre, han kom fra det man kan kalle en dannet middleklasse familie. Anonymkode: 70740...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #54 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg var hos bodouir-fotograf, og så fikk han album derfra, altså med bilder av meg halvnaken/naken Anonymkode: a7bb9...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #55 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg fikk telefon av en eller annen merkelig grunn. Han fikk ingenting av meg. Men nå gikk vi inn i ekteskapet på samme måte som forholdet vårt hadde vært de siste årene. Motvilje og sorg over hvordan ting ble, - fra begges side tror jeg. Tilbrakte ikke bryllupsnatta i samme seng og jeg gikk på jobb morgenen etter. Anonymkode: e29ee...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #56 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 13.12): Fikk pc, ga mobil til ham Anonymkode: 46827...f3f jeg hadde ikke blitt glad for noe sånt ikke han heller han er ekstremt kresen på di tingene der, han får også dekket havle beløpet på pc og mobil via jobb så da er ikke det vits i og kjøpe det Anonymkode: 5bbfe...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 24. november 2023 #57 Del Skrevet 24. november 2023 Vi ga hverandre noe vi brukte på selve dagen. Jeg ga mannen min mansjett knapper som han brukte til smokingen og jeg fikk perle øredobber som jeg brukte å selve dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå