Gå til innhold

dere som er gift


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det dere har gitt i morgen gave? når jeg søker på nettet får jeg bare opp klokke og mansjettknapper det har han fra før av og noen han ikke ønsker seg, jeg har heller ikke lyst til og bruke alt for mye penger på selve gave siden jeg ikke har så god råd og vi må spare til hele bryllupet sev

🙃

men uansett så ønsker jeg å høre fra elle dere som har gitt morgengave til mannen deres 😍

Anonymkode: 5bbfe...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det dere har gitt i morgen gave? når jeg søker på nettet får jeg bare opp klokke og mansjettknapper det har han fra før av og noen han ikke ønsker seg, jeg har heller ikke lyst til og bruke alt for mye penger på selve gave siden jeg ikke har så god råd og vi må spare til hele bryllupet sev

🙃

men uansett så ønsker jeg å høre fra elle dere som har gitt morgengave til mannen deres 😍

Anonymkode: 5bbfe...8fe

Jeg har ikke giftet meg enda, men vi har satt dato:) Jeg har tenkt å gi en liten kurv med noen gode øl, sjokolade og egenlagde gavekort med feks massasje og XXXX, hvis du skjønner hva jeg mener;) Litt klisje, men skitt au!

Endret av Tamtms
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, vi sparte pengene til bryllupsreisen :)

Anonymkode: 9f98e...5c2

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga mannen klokke (men han hadde ikke noen fin klokke, og ønsket seg det) med inskripsjon og boudoir-album. 

Dersom jeg ikke skulle gitt det, ville jeg kanskje gitt en opplevelse av noe slag - ga ham f.eks kjøring med Ferrari og Lamborghini i julegave en gang, men kunne fint gitt det i morgengave.

Samtidig har jeg en tanke om at morgengaven bør være noe varig som man kan ta og se på resten av livet eller ihvertfalli mange år. Pappa ga f.eks mamma en god symaskin i morgengave, som jeg overtok 35 år senere og startet en bedrift med. Den fungerer fremdeles utmerket. Tenker ofte på at det var morgengaven fra pappa til mamma imens jeg bruker den. Det blir litt ekstra spesielt når jeg syr noe til mamma eller pappa. 

Mannen min ga meg et perlekjede. Jeg har alltid ønsket meg det, men aldri fått det. Hadde fått mange andre smykker av ham før det, men det føles annerledes å ha det på.

Har han noen interesser som gjør at han ønsker seg et spesielt verktøy eller noe slikt? 

Endret av MariaIsabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ingenting og jeg fikk ingenting. Vi var ung og trengte pengene. Vi betalte alt selv til bryllupet. 🫶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han har store forventninger, men jeg setter i alle fall pris på at hun gjør noe. Hvis du har lyst til å gi noe så gjør det.

Jeg er litt opptatt av klokker og vil gjerne velge den selv, så den er litt vanskelig. Det blir kanskje som å kjøpe håndveske til en kvinne. Litt risky.

Jeg synes mansjettknapper eller penn med immgravering høres nr ut. 

Endret av Isambard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner å bli lenge siden vi ga hverandre morgengave. Vi gjorde det på morgenen etter bryllupsnatta slik vi oppfattet at tradisjonen var den gang.

Jeg hadde kjøpt et fint anheng med kors som jeg tenkte at hun ville bli glad for. Jeg ga henne min gave først, men ble veldig usikker da hun begynte å le høyt da hun så hva det var. Så ga hun meg det hun hadde kjøpt til meg, og da forstod jeg hvorfor hun lo. Hun hadde også kjøpt anheng med kors. Da ble vi enda mer sikre på at det var riktig at det skulle være oss to. 

Dette var på 1990-tallet, og vi er fortsatt lykkelig gift.

Anonymkode: 8ae49...932

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga hverandre ikke morgengave. Ønsket å spare pengene til bryllupsreise i stedet 😊

Anonymkode: 3d54f...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting.

Men nå er begge slik at vi synes at alt fra babyshower, morgengave, mate hverandre med bryllupskake osv er utrolig kleint. 

Anonymkode: acef8...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...