AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #21 Del Skrevet 19. oktober 2023 Han kan få hva som helst! Ut i fra hva han liker, hobbyer osv.. Trenger ikke engang å gi noe! Jeg fikk morgengave, men min fikk ikke noe. Det var ingenting han ønsket seg! Selv fikk jeg en klokke og en ring. Anonymkode: b6dee...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 19. oktober 2023 #22 Del Skrevet 19. oktober 2023 Mansjettknapper, favorittølen hans og nakenbilder og undertøysbilder av meg (skikkelige bilder i et lite album). Innertier der altså 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Høst Skrevet 19. oktober 2023 #23 Del Skrevet 19. oktober 2023 Husker jeg gav han en klokke, og han gav meg et kjede. Ingen av oss har brukt det, og vi er enige i at det beste hadde vært å la være. Vi har vært gift i flere år nå, og gir hverandre kun symbolske gaver ala sjokolade, vin ol. Faktiske gjenstander bør brukeren være med å plukke ut selv, har vi blitt enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #24 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ingenting. Mest fordi det virket så ufattelig meningsløst oppi en sånn setting. Man har allerede tusen andre ting man skal krysse av på lista, en voldsom sum med penger man skal bruke, ingen av oss ønsket oss noe som helst, det vi ønsket oss stod allerede på ønskelista, ingen gave i verden kan måle seg med bryllupet, og morgenen etter bryllupet står det uansett en hel HAUG av gaver i lokalet. Når man må be om hjelp til å finne på noe er det en god grunn i seg selv til å droppe hele greia Anonymkode: 36cd9...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #25 Del Skrevet 19. oktober 2023 En kjøkkentings til 700 kr.. ikke helt basic, heller ikke noe over the top idiotisk svindyrt som ikke trengtes. Tingsen var egentlig tenkt som julgave, men så ble den levert uker i forveien og tidlig nok til den kunne bli morgengave. Så den ble morgengave, og reaksjonen var, som ventet, «Hva er dette, jeg har ingentings til deg..!?!?» Akkurat som ønsket. Anonymkode: 5a7d6...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #26 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingenting. Mest fordi det virket så ufattelig meningsløst oppi en sånn setting. Man har allerede tusen andre ting man skal krysse av på lista, en voldsom sum med penger man skal bruke, ingen av oss ønsket oss noe som helst, det vi ønsket oss stod allerede på ønskelista, ingen gave i verden kan måle seg med bryllupet, og morgenen etter bryllupet står det uansett en hel HAUG av gaver i lokalet. Når man må be om hjelp til å finne på noe er det en god grunn i seg selv til å droppe hele greia Anonymkode: 36cd9...c98 Er kanskje opp til oss om vi vil gi gave til hverandre eller ikke og vi kommer heller ikke til og få en haug med gaver Anonymkode: 5bbfe...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 19. oktober 2023 #27 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Ingenting Endret 19. oktober 2023 av Linda1972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #28 Del Skrevet 19. oktober 2023 Han fikk høyttalere (jeg trodde var tidløse, men aner ikke hvor de er nå). Jeg fikk klokke (skikkelig dyr og fin, bruker den 20 år etter, men bare «til pent». Den er sånn barna skal arve. Anonymkode: 3d036...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ingenting. Visste ikke en gang at morgengave var en greie før etter bryllupet.. Anonymkode: 1af83...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #30 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 16.35): Hva er det dere har gitt i morgen gave? når jeg søker på nettet får jeg bare opp klokke og mansjettknapper det har han fra før av og noen han ikke ønsker seg, jeg har heller ikke lyst til og bruke alt for mye penger på selve gave siden jeg ikke har så god råd og vi må spare til hele bryllupet sev 🙃 men uansett så ønsker jeg å høre fra elle dere som har gitt morgengave til mannen deres 😍 Anonymkode: 5bbfe...8fe Nei ingen morgengave dagen etter bryllup, hadde aldri hørt om det engang. Anonymkode: 37475...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #31 Del Skrevet 20. oktober 2023 er det noen som faktisk gitt noe til han i morgen gave her som har lyst til og svare hadde jo også vært fint 😁 Anonymkode: 5bbfe...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #32 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg fikk diamantring og han fikk klokke. Anonymkode: 74cbc...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #33 Del Skrevet 3. november 2023 Han fikk GPS sett til han og hunden. Det var noe han ønsket seg, men ikke tatt seg råd til. Skal sies at vi ikke skulle på bryllupsreise og bryllupet vårt var veldig low Key og rimelig. Anonymkode: a0a7d...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #34 Del Skrevet 3. november 2023 Å gi en morgengave til mannen din er en fin gest. Det trenger ikke å være dyrt eller extravagant. Noen ideer kan være en personlig skrevet kjærlighetsbrev, en hjemmelaget gave eller en opplevelse dere kan nyte sammen, som å lage en romantisk middag hjemme eller planlegge en spesiell date. Det viktigste er at gaven viser din kjærlighet og omtanke. Lykke til med gaven, og jeg håper dere får en fantastisk bryllupsfeiring! 💍💕 Anonymkode: 453a6...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 5. november 2023 #35 Del Skrevet 5. november 2023 Hadde ikke fått med meg at det var en greie, så han fikk ingen ting av meg😢 jeg fikk derimot et halskjede av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #36 Del Skrevet 5. november 2023 Ingenting. Anonymkode: 6f035...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #37 Del Skrevet 5. november 2023 Hehehe, ingenting 😂 Vi signerte papirene og dro hjem for å game:D Men gaver jeg har gitt mannen; en god parfyme, et fuglebad for å ha i hagen(han elsker fugler og er "fuglehvisker"), ullkofte, en tursekk(som i, praktisk for å reise i storbyer med, ikke for bushen), en svindyr men god hodepute jeg dessverre ikke husker navnet på, men fyllet er noe som brukes i romfart. Han sluttet å snorke... Anonymkode: b7764...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 7. november 2023 #38 Del Skrevet 7. november 2023 Ga ikke morgengave. Ikke noen tradisjon i vår familie iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #39 Del Skrevet 7. november 2023 Han fikk sølv til bunaden, jeg fikk en fin klokke. Begge er i bruk. Anonymkode: e1223...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #40 Del Skrevet 7. november 2023 Ingenting Anonymkode: 129a3...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå