Gå til innhold

rhodos


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

det er det sikkert! :)

har et sydenprosjekt på gang,og nå er det altså rhodos som er under lupen.vi som reiser er mor og 2 barn,3 og 12 år.

har sett meg ut et hotell sentralt i byen og 700 m fra stranda.det er ikke noe fancy hotell med underholdning,sport osv.men ser veldig ok ut.med basseng.

kanskje noen kan anbefale hotell?må ikke være så dyrt.

tenker å evt dra på beg av juni.er det fint der da?

vet ikke om det er en partyøy?

ok,kommer ikke på mer i farta.

takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var der i høst, likte meg veldig godt jeg. Spesielt fint var det i Lindos, romantisk og koselig liten by. Etter min mening. En annen by som absolutt er verd et besøk om dere drar er Arhangelos (Eller noe sånt...), en kjempekoselig liten gresk by uten noen turister i det hele tatt! Er ikke så veldig mye party der, der vi bodde merket vi ikke noe til det i det hele tatt. Prisnivået er ikke så ille, men i hovedstaden er det relativt dyrt. Tror beg av juni vil være nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Rhodos for noen år siden bodde da i Lardos et stykke fra selve "turist" plassene.Reiste da med Star tour,men ser de har tatt denne plassen ut av katalogen synd spør du meg.

Reiste noen turer inn til Lindos kjempe vakker liten by med smale gater koselige resturanger å en gammel borg oppå en høyde.

Reiste også innom Rhodos by-gammlebyen i Rhodos må dere bare dra innom så vakkert med smale gater intime resturanger og butikker alt innen for murer-eneste minus var prisnivået inne i selve gammle byen.

Selve Rhodos by vakker med strand promenade,crus skiphavn...timene flyr mens man bare nyter livet.

Stranden virket litt overbefolket inne i selve byen....

Men tror dere vil få knall ferie om dere legger turen dit! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå fikk jeg enda mer lyst å dra!hotellet ligger rett bak gamlebyen,så det er sikkert i fine omgivelser.

hmm...vet ikke om jeg skal bestille nå,eller vente.men generelt ser jeg at det begynner å bli fullt,i hvert fall på de reisene jeg er ute etter.

jeg får sjekke litt til.takk for hjelpa!

hvis noen har mer å si så bare kom med det!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Milla_*
nå fikk jeg enda mer lyst å dra!hotellet ligger rett bak gamlebyen,så det er sikkert i fine omgivelser.

hmm...vet ikke om jeg skal bestille nå,eller vente.men generelt ser jeg at det begynner å bli fullt,i hvert fall på de reisene jeg er ute etter.

jeg får sjekke litt til.takk for hjelpa!

hvis noen har mer å si så bare kom med det!

:)

Rhodos er en kjempe fin plass! Bodde på rhodos i sommer når jeg jobbet der.

Jeg bodde i Trianda som er 8kilometer unna rhodos by, der var det også veldig koselig! Vil ikke anbafale deg å ligge på hoteller som ligger i Ixia, det er langs hovedveien med MYE traffik døgne rundt!

Men rhodos by er et veldig bra utgangspukt, 8km til Trianda og 7-8km til faliraki om man vil utforske øya litt.

8euro koster det med taxi både til trianda eller til faleraki.

I faliraki har de øyas fineste strand, hærlig sandstrand! ikke så mange fine strender eller på øye, men brukbare :)

det forekommer jo festing uansett hvor man reiser men faliraki er vel den største fester plassen på øya.

Rhodos by har jo selfølgelig den super kjent bar-gata som tar helt av hver kveld men tror ikke den er nært noen av hotellene.

Tror dere kommer til å trivest!

Ikke gå glipp av gammelbyen! Den er så sinnsykt vakker! Husk kamera

Lurer du på noe annet bare spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...