Gå til innhold

Å se andre ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang sett andre mennesker hatt sex? Jeg har ikke det, men jeg kjenner at tanken prirrer meg veldig. 

Har du - fortell!

Anonymkode: 7f58e...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har det i forskjelligesettinger, ganske pirrende i grunn å være såpass nær hele situasjonen 🙂

Skrevet

Nei, det har jeg altså ikke

Anonymkode: bd514...d62

Skrevet

Nei. Det får være grenser. Men skulle gjerne sett, spennende.

Anonymkode: 7aa45...428

Skrevet

Ja, både på klubb og privat. 
På klubb er det jo å forvente - og der ser man alle slags kropper og aldre. Synes det er fint å se andre kose seg!

M40

Anonymkode: add95...019

Skrevet

Ja, dessverre ikke så spennende og interessant som jeg hadde fantasert om.

Mest rart. 

K30

Anonymkode: e3135...8ab

• Liker 1
Skrevet

Ja, ved et par anledninger. I fylla begge gangene. Den ene gangen hadde jeg og partneren min sex i samme seng som en kompis av oss og ei bekjent (ons). Den andre gangen var det et vennepar som hadde sex i samme rom som vi var i. Pirrende begge gangene. Blir mest tent av å høre at andre har sex. 

Siden både jeg og mannen liker tanken på å se andre og at andre ser på oss har vi snakket en del om å dra på klubb etter hvert. 

Anonymkode: b1825...62e

• Liker 3
Skrevet

Nei. Heldigvis. Andres sexliv interesserer meg null og niks.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har jeg opplevd noen ganger. Første gang ett par vi møtte, de hadde sex ved siden av oss.

Så en gang når jeg og kona hadde parterbytte. Hun og en mann

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk en ting jeg har null interesse av.

Anonymkode: 415c2...cea

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg ble invitert på 3kant. Var litt itvil, siden hun som hadde sex med mannen, bodde med meg i bofellesskap, hun virka ikke mega giret, og jeg så at hun hadde kommet til å føle seg helt rævva om jeg hadde blitt med. 😅 

Det er ikke alle som forstår seg helt på sex. Så jeg droppa det. 

Fyren så i all hovedsak på meg, selvom jeg ikke var med eller. Så, nei. Bedre med tilskuere 😉😅

Anonymkode: fc969...fdb

• Liker 1
Skrevet

Ja. Når jeg var liten og hadde mareritt og våknet så så jeg mine foreldre ha sex. Det var mildt sagt helt jævlig. Har ikke glemt det enda.

Skrevet

Har sett kona ha sex med en annen mann. Opphissende, var det.

Anonymkode: b03b2...b1c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, to ganger. Elsket det 😁 Kunne godt tenke meg å oppleve det igjen, både se og bli sett. Med andres samtykke selvsagt.

Anonymkode: 75afd...78a

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg, og det var mindre kult enn jeg trodde og har ikke oppsøkt å se folk ha sex i ettertid. Det ble med den ene gangen altså. Forstår det kan være spennende for folk å bli sett på eller se på, men heldigvis må man ingenting 😊

• Liker 1
Skrevet

Flere ganger, første gangen skulle jeg bare se det var en russeknute som krevde at man hadde sex i en park, paret jeg var med innrømte etterpå det var mest fordi de håpet jeg kom til å bli kåt. Slik at jeg ikke gjorde motstand når hun begynte å runke og så suge meg fordi hun ville bli holdt fast og penetrert i begge ender.

Ellers når jeg bodde med min beste venn hørte jeg han ha sex hver dag nesten og kunne komme hjem til at de hadde sex ulike steder i leiligheten. Umulig å unnå når vi delt telt på festivaler hvor han mer enn meg hadde sex ofte med flere på en dag, iblant hadde miss random en vennine slik at vi hadde sex samtidig, og i ny og ne var jeg den som fant noen. Men oftere han, skikkelig dame magnet. 

Anonymkode: 8411b...777

• Liker 1
Skrevet

Ja det har jeg 😉

Skrevet (endret)

Har sett to lesbiske jenter ha sex i sengen min, men ikke søren om jeg skulle hatt en erigert penis i samme rom som jeg var i. Da hadde det gått i svart. Det er ille nok at jeg må dele garderobe med svette menn.

Endret av Majer
  • Liker 1
Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Har sett to lesbiske jenter ha sex i sengen min, men ikke søren om jeg skulle hatt en erigert penis i samme rom som jeg var i. Da hadde det gått i svart. Det er ille nok at jeg må dele garderobe med svette menn.

Hva er du redd for?

Anonymkode: ec551...414

• Liker 1
Skrevet

Er det attraktive folk, er det deilig å se/høre på. Har sett/hørt flere ganger under dyna.

Unntaket var da jeg og venninna mi leide minisuite på ferja mellom Stockholm og Helsinki. Bare for å ta`n heelt ut, og minimere sjansen for å treffe kjente,  Vi hadde en vill natt med firkant med to yngre hunker.

Anonymkode: eeec6...58d

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...