Gå til innhold

En liten sveip over puppene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en mann jeg har rotet litt med, ikke hatt sex med. Er det normalt for en mann å holde blikket litt ubevisst på puppene? Samme skrittet om man går i tights? Igjen, dette er en mann jeg liker ikke en random en. 

Anonymkode: 6d799...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han tenker nok bare på èn ting når han glaner på puppene dine og skrittet ditt. Dump ham.

Anonymkode: f00a0...90e

Skrevet

Det er altfor lett å falle i den fella for en mann, selv om man vet det er en uhøflig handling. Er man ukonsentrert et øyeblikk flyr blikket dit det ikke skal :( Flaut å innrømme, men slik er det. 

Unnskyld til alle damer. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er en mann jeg har rotet litt med, ikke hatt sex med. Er det normalt for en mann å holde blikket litt ubevisst på puppene? Samme skrittet om man går i tights? Igjen, dette er en mann jeg liker ikke en random en. 

Det er normalt å se på puppene til damer ja. Vanligvis trekker vi blikket til oss før det blir for obvious

Anonymkode: ccac9...26b

• Liker 2
Skrevet
Tiuren skrev (3 minutter siden):

Det er altfor lett å falle i den fella for en mann, selv om man vet det er en uhøflig handling. Er man ukonsentrert et øyeblikk flyr blikket dit det ikke skal :( Flaut å innrømme, men slik er det. 

Unnskyld til alle damer. 

Ts her. Det forstår jeg godt. Han er ikke påtrengende til å ha sex, så det føles nokså uskyldig dette. Han viser meg mye,. Bare lurer på om han er litt overtent på meg nå? Kjenner jo det er på tide med litt intimitet snart jeg også.. .

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er normalt å se på puppene til damer ja. Vanligvis trekker vi blikket til oss før det blir for obvious

Men ikke hvilke som helst pupper? Dette håper jeg hsn gjør fordi han liker meg. 

Skrevet

Jeg ser alltid etter om damer går med bh under. Men glir aldri. Forøvrig overraskende mange som går uten bh for tiden. Tror ikke alle er klar over hvor synlig det er når man kommer ut i dagslys 😉

Anonymkode: 9da00...491

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser alltid etter om damer går med bh under. Men glir aldri. Forøvrig overraskende mange som går uten bh for tiden. Tror ikke alle er klar over hvor synlig det er når man kommer ut i dagslys 😉

Skjønner...Men kan også ferie han i å se rett på vulva, altså i tettsittende bukser. Ikke noe diskriminering, men jeg fanger det opp. 😅

Skrevet
Tiuren skrev (6 timer siden):

Unnskyld til alle damer. 

HA-HA, ser aldri en dame i øya jeg..😁

Anonymkode: 6e47d...076

• Liker 1
Skrevet

Det er som om en kul bil eller noe kjører forbi. Man ser automatisk. Det er forferdelig, jeg vet det, men utringing eller stramme bukser på damer, øya drar seg dit automatisk. Jeg må heller konsentrere meg om og ikke se. 

Anonymkode: 43a32...96f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men ikke hvilke som helst pupper? Dette håper jeg hsn gjør fordi han liker meg. 

Jeg registrerer alle pupper.

• Liker 2
Skrevet

Pupper ja, underliv nei.

Anonymkode: 8b870...067

Skrevet

Pupper, cameltoe, utringning, brystvorter gjennom skjorta, rumper - ja, vi ser etter det vi liker. 

Anonymkode: 9fbb6...515

• Liker 2
Skrevet

Høres normalt ut for meg. Puppene er jo så deilige, og samtidig nært ansiktet, det er lett at blikket søker dit. Er det noen jeg elsker og har følelser for, så ser jeg også i skrittet. Vil ikke gjøre det kleint for henne, men forsøker å få se, det er helt umulig å motstå. Helt umulig! og dersom hun har tights på, ville jeg sett minst en million ganger mer enn jeg faktisk våger!!! Føler en helt vill tiltrekning dit dersom jeg vet hun kan bli min :rødme:.

Anonymkode: 0007b...169

• Hjerte 1
Skrevet

Menn ser jo på pupper hele tiden. 

Spesielt hvis man har noe tettsittende som fremhever dem, eller det verste: kløft. Da sliter de, og da kommer den sveipen. 

Det trenger ikke være noe tegn på interesse utover at pupper er blikkfang, øynene virker å dras dit automatisk og de må konsentere seg for å ikke se åpenbart, men noen skjuler det dårlig eller klarer bare ikke unngå å ta den sveipen. 

Jeg har også litt størrelse på mine, som nok gjør det enda mer fluefanger for blikket, så jeg ser den sveipen der hele tiden. Den gjelder "alle" menn.

Anonymkode: 2a4f1...ffa

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn ser jo på pupper hele tiden. 

Spesielt hvis man har noe tettsittende som fremhever dem, eller det verste: kløft. Da sliter de, og da kommer den sveipen. 

Det trenger ikke være noe tegn på interesse utover at pupper er blikkfang, øynene virker å dras dit automatisk og de må konsentere seg for å ikke se åpenbart, men noen skjuler det dårlig eller klarer bare ikke unngå å ta den sveipen. 

Jeg har også litt størrelse på mine, som nok gjør det enda mer fluefanger for blikket, så jeg ser den sveipen der hele tiden. Den gjelder "alle" menn.

Glemte å nevnte noe som er enda "verre" enn kløft: gå uten BH. Gjerne sånn at brystvortene synes gjennom. Jeg kødder ikke, det er knapt en mann som klarer å se deg i øynene, det er ekstremt påfallende.

• Liker 2
Skrevet

Kaster automatisk altid ett blikk på rompa til damer jeg møter. Tenker ikke over det en gang bortsett fra alle de ganger dama har en særdeles sexy bakende. 

Tenker ikke noe grisete med det men kun naturlig beundring over Kvinnens perfekte anatomi. 

Finnes jo ikke noe mer attraktivt en ei dame med ettersittende klær over en velpropposisjonert kropp.

Kan være smaal, medium eller large uten at det betyr noe. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi syns ikke det er flaut at noen «oppdager» at vi går uten bh altså. Det er ikke sånn at en polstret pupp ser lik ut som en løs en. Det er fordi det er mer behagelig.

Anonymkode: b08b4...a5b

• Liker 2
Skrevet
Mountain Man skrev (3 timer siden):

Tenker ikke noe grisete med det men kun naturlig beundring over Kvinnens perfekte anatomi. 

Jada, joda, men neida.  Går jeg bak noen med fin rumpe og midje, så ser jeg henne for meg i doggy, med kuken i rumpa. Uten unntak. 

Anonymkode: 52f12...f78

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Høres normalt ut for meg. Puppene er jo så deilige, og samtidig nært ansiktet, det er lett at blikket søker dit. Er det noen jeg elsker og har følelser for, så ser jeg også i skrittet. Vil ikke gjøre det kleint for henne, men forsøker å få se, det er helt umulig å motstå. Helt umulig! og dersom hun har tights på, ville jeg sett minst en million ganger mer enn jeg faktisk våger!!! Føler en helt vill tiltrekning dit dersom jeg vet hun kan bli min :rødme:.

Anonymkode: 0007b...169

Hmm, høres jo ut som han jeg prater om, haha!😉 Ja det er jo lov å tenke seksuelt om ei man vet man kan få og har lyst på. Hvorfor ser du henne skrittet? Tanken på hvordan hun er naken? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...