Gå til innhold

Svarteboka mi :)

vilja

Anbefalte innlegg

Dagbok som lufter tankene mine med andre herinne. Altså en dagbok som ikke avslører alle hemmeligheter, men noen hemmeligheter som må ut!!!!

Det er mørkere ute nå enn før. Faktisk november........

Og det forsterker følelsen mer! Mer av kulde og jag. Mer av tristet og oppgittget. Mye kjedsomhet også og ensomhet.

Har en del venner. Noen kjære og morsomme venner i nærmeste familie. Faktisk de er de som jeg stoler på!

Har en del "overfladiske venner" som jeg oppsøker bare for å høre sladder og slarv av.

Kjedelig i lengden, men greit med et avbrekk i denne triste verden.

Ja, jeg vet jeg har mye å være glad og lykkelig for. Det er det at det er så ensomt i min verden.

Jeg liker å høre triste sanger! Triste fortellinger og lese triste innlegg. Blant annet inne på Kg. Der inne på samliv om utroskap og alskens tristhet! Jeg går inn av og til for å få igjen den følelsen av at det går an. Kanskje jeg føler meg inkludert, uten at jeg er i den situasjonen.

Jeg satte på en barnesang her for tre(?) dager siden om blåmann blåmann bukken min. Og den var så trist at jeg ble skikkelig trist og felte noen tårer. Så kom den utrolig vakker fremført sang etter på som jeg fikk frystninger av. En kjent kristen barnesang.

Jeg vet ikke om jeg er på leting etter noe å tro på. Jeg tror jo på gud og har min barnetro i orden (?) enda........

Har et relativt godt forhold til mine foreldre..... Iallefall snakker vi sammen. Men ike om alt. Snakker aldri om følelser! Jeg betegner meg selv som sterk. Har jeg begynt å miste grepet??

Jeg er per i dag 26 år. Har opplevd en del som alle andre. På godt å vondt selfølgelig.

Har drømmer og planer som alle andre. Men jeg er så fasinert av den tristheten. Jeg kan sette opp et helt uproblematisk ytre, og fortelle at det er aldri problemer. Det er kun utfordringer! Smile og leve og tøyse og flørte! Men jeg liker tristheten.

Jeg er musikalsk og kan sette meg ned å spille på piano eller orgel. Da er det godt å leve.

Jeg hadde også den sperren at jeg ikke kunne vise at jeg likte personer. At da fikk jeg det for meg at da hadde folk kontroll over meg.

Jeg tenkte at jeg aldri skulle gifte meg for da så foreldrene mine og andre at jeg likte den personen, i en alder av åtte-ti år.

Sykr jeg vet det. Jeg har et svingende humør. Som andre også har. Min mor, som er psykiatrisk sykepleier sier til meg at jeg ikke er normal.

Og i det siste har jeg begynt å tro det selv også. Kanskje jeg er det???

Man vet jo aldri. I ren frustrasjon slengte jeg til henne a jeg er psykisk ustabil! Og det trodde hun helt og fult på!

Men hu er slitsom. Maser og terper. Aldri noe som skal være gøy der. Kun alvor og seriøsitet.

Kanskje jeg er preget av det? Min tristhet er på grunn av det????

Der gikk det oppp ett lys!!!!

Dette er jo helt sykt å sitte å annalysere seg selv! men det er urolig lærerikt også. Med personutvikling og psykisk utvikling. Liker også filosofi.

Lærte en hel del av en jeg jobber i lag med. Faktisk to stykker. Satt og diskuterte og snakket om slike ting. Jeg var jo ikke alene. Men de har kommet en god del lenger. Tenker på å menge meg med dem. De bor bare 14 mil unna da. kanskje jeg skal flytte?

Men jeg har ikke råd. Jeg må gjøre noe med situasjonen min.

For 14 dager siden prøvde jeg meg på en som er 20 år. Og det funka. Ja, jeg kjente han fra før. Faktisk en bestekompis av broren min.

Jeg liker han! men hvorfor akkurat han? - Han er ikke verdens kjekkeste, men han har også et veldig svingende humør. Han er utrolig høyt oppe når det gåt bra. Men jeg har aldri opplevd hans lengste nedturer......

Kun litt utfresing av frustrasjon i ny og ne over telefon. Som jobben, eller .... jeg vet ikke så mye om han, egentlig...... Ordet egentlig det sier så mye det. Det viser at det er mye som ligger bak det ordet.....

Egentlig så liker jeg han/hun, men.........

Egentlig så viste jeg at det var galt, men...........

Egentlig så skjedde det ikke noe, men.......

Egentlig...... Hmm, for et avslørende ord......

Hørt den sangen til Lene Marlin om den personen som sitter ved senga til en døende??? En av de siste sangene..... Den er veldig trist!!! Likedan den med Sway nummer 4. Lucky for you.

Hører Lene Marlin nå................

Håer det blir lysere tider snart, og det blir det da. Snart er det jul........ Og elskerinnen hans kommer tilbake til hjemstedet hans!!!! - Henne har han hatt i 4-5 år. Og han er bare 20.

Er nok missunelig på dem. De er nok på samme alder også. Ja jeg vet det. Han har fortalt meg det. Og vi har kun rota en gang eller to den helga. Eller vi koste oss i helga som var.!!!!

Lurer av og til på om jeg er en kanalysator for folk som opplever triste ting........ Føler det litt sånn nå også. Noe som hender i verden akkurat nå. Klokka er 23.45. Akkurat nå er det vondt og har iallefall igjen 10 eller 15 tårer igjen i øyet mitt!!. Det skjer alltid ulykker, kanastrofer og helt sjuke ting. Alltid!!! Det er allltid verre enn vi tror!!!!! Det vet jeg.

Jeg er snill. Altfor snill med folk. Jeg liker folk. Jeg vil alle godt. Men av og til så er jeg utrolig slem. Og jeg kan eksplodere om det er en dråpe igjen til glasset går over.

Brakk nesten arma på broren min da jeg var yngre. Og jeg var utrolig sint, men kontrollbar ovenfor meg selv. Hold han nede i skuestikke......

Han fikk seg en oppvekker....

Idag er vi venner, eller bekjente.

Tror jeg har psyka han opp hardt. (Han greide jegerdåpen i millitøret forige helg)

Klokka er snart tolv. Og overtroisk som jeg er snakker jeg til innbilte sjeler.... Og snakker med meg selv. Av og til så jubler jeg av glede og roper ut min lykke i bilen eller andre steder. Som i et venteværelse etter at jeg var inne til øyelegen, og fikk fortalt at jeg ser normalt. (Hadde nesten minus ti på begge øya)- Etter en laseropperasjon.

Så jeg var ute i null. Da jeg gikk fra kontoret og forbi alle som satt og ventet, så ropte jeg ut min glede: FANTASTISK, FANTASTISK.

De så på meg. Kanskje med beundring eller missunnelse, eller rett og slett syntes at jeg var tåpelig.

Jeg smilte til alle etter på på gata. Stooooore smil. Jeg fikk et par tilbake også. Smil altså.

Noen sytes sikkert jeg var en av disse som slulle vært innesperret. Det er ofte slik.

At de som er innesperret burde vært ute å spredt glede. Mange triste fjes i byer..... Og de er så lange i maska. Null glede i øya. Intet som glimter til. Går med mørke klær.......

LA OSS FÅ GLEDE OVER LIVET!!!!!!

- Hva er meningen med livet?

Er det å avle etterkommer og så dø etter på?

Jeg har tenkt på det også. I min familie så døde først ene søskenbarnet mitt da hu skulle hjem fra fest. Sovnet i snøen på veg hjem..... Hu var vel 16 år. Hu var eldst.

Så døde ett annet søskenbarn i en annen familie av meg. Han var vel 23 år. Døde i en motorsykkelulykke.

Har tenkt og sagt til og med at det var min tur til å dø..... Men det er ikke jeg som kommer til å dø først i min familie. Det er broren min.

Ikke noe vondt mot han. Men slik er det i min "forskning". For Hu første var eldst. (Trodde hu var yngst)

Den andre var mellom søsknene. men min bror er yngst av oss.

Logisk.

Og jeg er av den oppfattning av at det er en balanse i ALT. En hårfin balanse i hva hver enkelt gjør og sier.

Om man gjør gode ting, kommer det gode ting tilbake. Likens, gjør man ekle ting, slår det tilbake. Bare det at jeg ble fra stjålet en bag for noen år siden med klær vekket meg opp. For jeg spilte på en pengemaskin, og VANT 800 kroner......!!!!!

Det er en balanse i alt. Moren min er så forstokket i systemet at hu fatter det ikke.

Jeg skal ikke han noe hus. Jeg skal ikke være bastet og bundet i femti år på stoooort lån. Banken eier da meg, og jeg kommer aldri til å bli fri.

Likedan, det er vinnerne som kommer til Norge. Snakker da om utleninger)

-Tenk da før i tiden i Norge. Hvem var det som dro til Usa? Jo vinnerne. Se hvor stor og all den makt usa har i dag. Det er vinnerne usa er bygget opp av, uten å komme inn i diskusjon om religion, politikk og andre inngrep.

Men jeg elsker livet!!!!! Det er herlig å leve, og jeg må gjøre det fult ut!

Da kjenner jeg at dette er meg. Jeg elsker at det skjer ting. Jeg elsker oppmerksomhet noen ganger, når jeg går på gata, og møter blikket til menn. Det er herlig! Håper jeg alltid får det dlik. - Tenk den dagen de ikke møter blikket mitt.!!! - Da lar jeg det passere til min etterkommer.!!

Godt det er å skrive slik. Bare la følelsen og tankene hive seg på. Balle seg rundt hverandre og styrte ut for stupet! Og være uten fast grunn under føttene og bare kjenne den kilende magefølelsen på veg gjennom livet. Kommer det en ball imot også, så klarer man ikke å styre unna, og kjenner andrealinet bruse og hyle i ørene- til det smeller, og alt faller rett ned som tumge skyer av vått snø...... - Rett mot avgrunnen og blir til ingenting annet en smadret snø, og vann utpå våren........

Da har man iallefall følt at man har levd.!!!! Og det er deilig!!!

*vilja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Væææææææææ for et laaaaaaaaaaaaaaaaangt innlegg!!!! Men interessant.

Jeg liker også litt trist musikk og for ikke å nevne triste filmer. Sitte å grine og grine, uten at det er for meg selv jeg griner for, deter herlig syns jeg!

Har en sånn mamma jeg også, som skal innprente i meg at jeg er unormal (og det sier hun på en negativ og nedsettende måte), når jeg vet at det eneste som er unormalt det er å være normal det. For hva er normal egentlig.....

Lykke til med dagboka di forresten. Fint at vi fikk en på "dagbok V-Å" også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Halloen Vilja!!

Har ikke sett dagboken din før nå!! Artig å lese :)

For et langt innlegg du har skrevet :sjokk:

Velkommen som dagbokskriver 8)

klem fra meg

vinke.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jasså, så folk snikleser dagbøker her også:):):):):)

Det er jo fritt frem da.

Skrev ett langt innlegg ja. Hadde vel mye som skulle ut. Har ikke så mye på hjertet enda, men veldig lærerikt å lese om seg selv og andre. Om andre folk har de samme tankene/opplevelsene/etc.

Til helga skal jeg på julebord i trondheim. :) Noen flere?

Vet ikke hvilke sko jeg skal ha på. Har en veldig elegant og stilig kjøle som jeg kjøpte for 4-5 årsiden. Den er svart og trang og med sølvmønster på.

Sydd liksom på skrå...:)

Må lete litt i skapene til min søster, om hu har noe sko. Eller i andres skap..... hehe. Har kun et par rosa sko me høye hæler på men de er så høye. Kjøpte dem for 50 kroner på en butikk.

Ellers så er 20 åringen syk og ligger i Oslo med forkjølelse. Sendte han noen råd via sms i dag. Dukker vel snart opp på msn, kanskje.....

Overflødisk i dag jeg.

Utslitt etter i går kanskje. La da laminatgulv på soverommet til mine foreldre. Ble jo bra jo:) Eneste at min far hadde kalkulert litt feil med mengden, så vi fikk 1 langde for lite:):):):):) men vi fixa det. Skar til de bitene som ble tilovers etter kapping, og pusslet de sammen. Ikke helt 100%, men Iakkefall ble det gulv til heeeele gulvet.

Lurer på om mensen kommer i dag. Har slik mensen mage nå. Eller er det godteriet jeg spiser nå?

Drikker kaldt vann ved siden av. Litt bedre samvete av det.

Spiser haribo lakris akkyrat nå. Nydelig!

Tilbake til tankene mine da...... Intet nytt har skjedd under solen, iallefall ikke i mitt liv som har mer eller mindre stått på pause. Har hatt farangen, der det ble kastet opp en del, og resten kom andre vegen....:D:D

Slitsomt. Gullet fikk det først så klart, og så gikk det til andre familiemedlemmer.

Mye klesvask for å få bort alle bakterier etterpå. Hev alt på vask som jeg hadde brukt.

Men jeg vil jammen ta ha meg mannfolk snart!

Det er jeg bare nødt til. SNART desember nå!!! Hjelpe meg. 4 måneder siden site gang jeg hadde sex. Hmm, vi får se. Vil ikke ta den helt ut på julebordet. Nei, der går grensen til litt klem og mye dans!

Og karer som henger seg på med hundeøyne kan jeg ikke fordra!!!! Jeg vil være jegeren! jeg vil velge. Det er jeg som kvinne som bestemmer!:)

Men det er mange gøyale karer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ikke så mange her inne som skriver dagbok på bokstabene v-å. :)

Men nå er det mye som skajer, og det er så bra ting som skjer også!!!!!!

Jeg drømte her om dagen, i forigu uke om min første og største kjærlighet som da han var. - Henger i det enda!!! Han traff jeg for 10 år siden.

Og da jeg våknet, sporet jeg han opp via sms. Sende en melding om: Lenge siden sist, og hvor r du i verden.

Fikk kontakt veldig kjapt, og slik har det vært de siste dagene siden Torsdag.

Har nettopp snakket med han nå, i flere timer på tlf. Likedan i går også. han skulle ringe meg i mogen:):)

Det er jo så bra!!!!!! Han er jo den samme!!! Samme snille personen som bryr seg om bestefaren sin, og søsknene sine!

Samme holdningen til livet, dog noen arr, samme gode kjære Tobbe!!!

Så i helga kommer han på vissitt til meg!!!!! :):):):)- Han kommer hitttttttt!!!*GLEDE*

Og det er helt fantastisk!!!!!!

Vi har mye å snakke om, og tenke på. Det blir så godt å se og høre han rett ved siden av meg!!!!!

Hans brune øyne og varme!

Jeg ahr ikke sett han på 6 år. Er jo sikkert litt merket av tiden, men det kler han sikkert! Han er jo så god inni seg!!!- Og han har mye fine tanker om slik som jeg bryr meg om. Og han er praktisk anlagt!!!

Jeg gleder meg!!! Men så er det det med forventninger............

Hva jeg forventer av han og hva han forventer av meg.......

Jeg vet ikke, det ligger en seksuell undertone, enda jeg aldri hadde sex med han!!!!

Kan jo hende han er ute etter hvem som heldst. han er jo 30 nå, og kanskje det begynner å haste???? Jeg har god ti iallefall.

Men det skal bli godt å se han igjen. Snakke og kanskje ligge i armkroken å høre og kjenne pusten hans.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei vennen!

Så utrolig flink du er til å skrive. Jeg er helt målløs. Det er en fryd å lese. Du har ikke vurdert å skrive bøker? :) Veldig fasinerende skriving iallefall!! Applaus til deg der!

Fint å se at du og har hevet inn ei dagbok her. Må skrive litt i min etterhvert. Men det skjer jo ikke så voldsomt mye da. Eller litt, men det vet du jo om allerede. Men jeg skal få det ned etterhvert. Bare vent!!

Du har mange tanker i hodet, du... Ikke så ulik meg på mange måter.... :D Utrolig hva som fester seg til tider. Men jeg bruker ikke skrive ned tankene mine. Jeg bearbeider dem der og da. Kanskje jeg heller burde skrive dem... Ikke så dumt det heller... Interessant å lese i ettertid iallefall, hvordan man satte ord på følelser og tanker der og da.

Men nå skal jeg ikke ødelegge dagboka di her :D Skulle bare hive inn en liten hilsen til deg, jeg. Stå på! Du er kjempeflink å skrive, vennen min.

*stooooooooor klem fra lille meg!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Tusen takk caliente!!

*klemmmme godt*

Juhuuuuuuuuu!

Nå er det snart jul men det som opptar meg mest er Tobbe, som jeg kaller han!

Han er iallefall like snill, og herlig, nei mye herligere en jeg husker han, men jeg tror han trenger meg mer en jeg gjør.....

Han har en sønn som han ikke får ha kontakt med. Det tror jeg sliter veldig mye på han!!!!

Eller det vet jeg sliter mye på han!!

Jeg bestemte meg for å innlede et forhold til han. Jeg er glad i han, og han er meget sexy! :oops: :oops: :oops: :oops:

Han sier han er glad i meg oxo, eller kjempeglad i meg!

- Han har dårlig selvtillitt. Han hadde det mye værre for 2 år siden sa han. Håper jeg kan bygge han opp!!! Ja det skal jeg greie!!!!

Han er kjempeherlig!!!!! Kjempekos å sove helt inntill han!!!!!! Han LESER bøker. Eller enda bedre: Han LIKER å lese bøker!!!!

Det hadde jeg aldri trodd. Han er jo så praktisk anlagt med fotball og alle andre aktiviteter, og så LIKER han å LESE bøker!!!!!!

Det er jo knall!!

Han har lest flere bøker av Eirik von daniken!

Og jeg hadde aldri hørt om han!!!!- Driver å leser igjennom den siste nå. - OG det er virkelig Interesant!!!!

Han driver å leser ei bok om Karin Fossum nå.

hehehe, det er så braaa! jeg har flere bøker som han har lest i bokhylla mi. Vi skal feire nyttår ilag! *Glede*

Men jeg liker ikke alle holdningene hans........ Noen strir rett imot! Kanskje jeg har fordommer mot det ukjente? vi er vel alle engstelige for ting vi er usikkre på?

Som hasjlegalisering! - Han bruker ikke hasj, men har vært borti diverse stoffer da han jobba på sjøen for å holde seg våken!!

-Og så er det det at man blir aldri den samme om man har brukt stoff! Man forandrer seg!

Og så tenker jeg vidre........ Har han forandret seg? - Kjente jo folk før som gjevnig hadde med løsemiddel/narkotiske stoffer. å gjøre. Den ene er psykopat og den andre tok sitt eget liv. (eller er død for å si det penere, men han er borte uansett)

Og så vet han mye speialstoff som jeg også liker å lese om!

Han mener at alkohol blir godkjent av kroppen om noen generasjoner, som narkotiske stoffer er. Vi har et enzym som bryter ned narkotiske stoffer( Ikke kjemiske) ikke mot alkohol enda. Det må levera ta seg av til nå. Men han mener at om alkohol på lik linje med hasj som er planter

, vil brytes ned naturig om noen generasjoner som sagt.

-Sier han. Det er sikkert sant det han har lest!

Men jeg er usikker på om jeg vil ha han. usikker på om jeg vil ha noen! Jeg har fortalt det til han! At jeg er så uavhengig at jeg kan velge å leve uten en mann!

Men jeg synes det er godt å pussle litt rund en mann også da. Og ha sex med han istedet for de oppstilte soldatene i skapet :):):)

Godt å sovne inntill han, og han er utrolig god i senga!!!! Han elsker med meg!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann!!!

GOD JUL JA. :D :D :D :D

Folk leser jo dagbøkene tilhverandre.....!!!!! :o - Kanskje jeg er rar? -Ja det er jeg jo også.

Jeg liker best de såkalte unormale folka, for de tørr å være seg selv. DE kjedelige folka er A4! De er presset ned i ei kakeform 8tar det xsamplet ettersom det er jul nå)

De tør ikke å leve! De tør ikke å si meningene sine!!!!!!!

-Kom ut da alle sammen, og lev!! Det er så godt å leve, og føle beruselsen om at alle ser på en!!!!!! -At man tør å slippe seg ut å sveve!!!!

Har begynt ¨å like kaffe i en alder av 26 år. Riktignok kaffe med irich cream med sukker og topping i. (Søt kaffe)

Til og med datteren min liker denne kaffen. (Smaking vet du!)Der kom Tobbe inn igjen da. han som er den urbane. mer eller mindre. :lol:

Men jeg har ikke kjøpt julepresang til han enda. JEller jeg kjøpte naturpreparater til han, men jeg angrer meg. (Han har ikke fått den enda. ) Treffer han i romjula. Tror ikke han hopper i taket av glede av den, så jeg vurderer å kjøpe et spill til playstation 2, som han kjøpte seg i går.

Han sier at han ikke vil ha noe. -At han har alt han ønsker seg. Han har fått meg sier han, og han trenger ikke noe mer........ HJELP. :briller:

Men likevell, jeg skal på handel i morgen og da må jeg få i noe. Har et par flaxlodd til han......

Han lurer på hva jeg ønska meg. jeg ønsker meg ikke noe, men viss du absolutt må ha noe til meg, så ønsker jeg meg noe romantisk... :briller::briller: -En opplevelse som f.eks masasje av deg...... hehehehhe......

Han har jo fått tips av andre kompiser som f. eks dildo. men jeg har jo en serie av det.... :briller::briller::briller:

Han er så god!!! Så rart å tenke på at vi ver kjærester for 10 årsiden... Vi har snakket om det, og jeg blir ikke ferdig med det. -At han betydde så mye for meg i lang tid etterpå, at jeg drømte om han, og sa navnet hans da jeg var sammen med andre gutter da jeg sov.......- At jeg tenkte på han, da jeg kysset andre gytter........

Og at jeg skulle drømme om han her uti nov/des, og ta opp kontakten igjen. -Jeg tror det er mening med slikt. Han var faktisk på veg til å flytte til Estland (tallin) da jeg tok kontakt. Planen var å dra etter nyttår. Ja, det er en mening med alt!!!!!!!!!!!

Vet at arbeidskolegaene synes han er så snill, og de sier at han får sin lønn i himmelen. Vet ikke om jeg fortjener han........ jeg er ikke så snill. Jeg er for ego, mener jeg selv!!!!!! Jeg tror også jeg er psykisk ustabil.....Har hørt det, og oppfattet meg slik.

Kan bli helt rasende, og kjøre på med trusler og skriking!!!

Vet ikke om jeg er helt 100........ jeg vet at jeg tør mer en andre! men det er fordi jeg har god selvtilitt, og liker oppmerksomhet!!!!

jeg elsker at andre beundrer meg! AT jeg tør!!!

Jeg drikker ikke, og tar heller ikke stoff!

Jeg er avholds, og det er fordi:

- Jeg blir kontrolert av alkoholen:(Jeg blir rolig, mer deppa, og tenker negative tanker)

-Alkohol gjør at man legger på seg!

-Jeg kan kjøre hjem når det passer meg!

-Alkohol koster!

-Alkohol gjør at folk åpner seg, og man kan snakke med såkalte A4 mennesker, og oppleve at de har andre formater!

-Alkohol gjør at man mister alle salter og mineraler i kroppen, som skylles ut.

- Mister dømmekrafte. (Gjør ting man ikke skal gjøre) -Spesielt for A4 mennesker, som ikke tør å gjøre ekstraordinære ting når man er edru!

Men du verden så gøy det er å se på alle fulle folka, og snakke med dem. de er jo helt andre mennesker når de er fulle/eller godt på h*n!!!!!

:ler::ler::ler:

Ellers så skal jeg være julenisse til nabobarna her. -Jeg spiller så godt julenisse, at jeg er ugjennkjennerlig!!!!

-Kanskje jeg skal søke meg inn på teaterskolen??????

Eller jeg kan lage meg min egen teaterskole!!!!:):sjarmor: -Rollespill med sexy sykepleier uniform eller noe...... ;);) :briller:

Hm, kommer inn på sex uansett jeg........ :):)

*Det sitter i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei vennen!!

Tusen takk for fin julehilsen :D

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår. Hører kjærlighetslivet ditt begynner å ordne seg, så du må bare stoooooorkose deg i jula, du :wink:

Susser og klemmer i massevis fra lille mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften i dag........! jeg har ingen glede over det, eller alle pakkene. har glemt hva jeg har fått. -Uten om et par sokker og superundertøy!

Gleden som var og er, er at søstra mi har kommet hjem fra nord-norge.

Hu er kos!!!

Ellers så var vi i kirka i dag, og traff gamle klassekammerater/festere.

De har jeg ikke sankka med på lenge. men jeg reiser bort 2.juledag til kjæresten min, og hans familie.!!!

Det blir godt å komme dit. Der er de så avslappa og nedroa!

Blir helt tilbakelent og tankefull.

Neste jul så reiser jeg og datteren min reise bort, og bruker ikke ei krone på julegaver!!!!!!!!!1

Bruker heller jula som en ferie til meg selv og kjæresten! Det er bare tull å kjøpe gaver! Kjøper og får gaver som man ikke vil ha/ønsker seg! - Og det er jo mest materielle ting som man ikke vet hvor man skal plassere, eller gir vidre til eventuelle insammlinger til fattige land.

Skremmende å tenke på at mange bruker lengre tid på å planlegge jula, en de bruker på å planlegge et helt år!!!!!

Julekort er kos å få. Iallefall de med bilde på av mine venner. Lager selv kort m bilde av datteren min!

-Men nå har jeg lyst til å legge meg. trøtt etter alt ståket!

Ha en god jul dere som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Heeeeeiiii! Nytt år med nye muligheter!!!!

-Det er bare å ta mulighetene og gjøre noe med dem!!

Jeg har funnet igjen min første, største og eneste store kjærlighet etter 10 års pause! :)

-Og vi planlegger å flytte sammen i nærmeste fremtid!

Har noen betenkeligheter da, men er det ikke slik alle har? -HÆ? Noen fler+

*Ser etter håndsopprekning* :)

Men vi har allerede et husprosjekt på gang. Huset skulle de forige eierne ha 150 000 kr for.

- Og det er en grunn til det ettersom det ble en vannskade etter at de flyttet ut.

-så det blir mye oppussing, og det er gøy!!

Da kan en forme det slik en vil selv, og jeg er jo møbelsnekker! -Og han er altmuligmann. -Og veeeeeeeldig flink med hendene sine!!!!!!

mmmmmmmmmm, Siterer calijenta: Best sex EVER!!!!!

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hei Vilja!

Hilser på naboer. Tar runden.

Men samboer skal boote serveren, så jeg må nesten bare stikke igjen. (maser i bakgrunnen, tenker han er sulten jeg, har lovet omelett, men sitter og sitter og sitter her på kg...)

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

Ett år har nesten godt og jeg har ingen gledesutbrudd lengre. Julegavene som jeg ikke skulle kjøpe dette årert kom igjen. men ikke så mye penger som sist håper jeg. Det ser dålig ut da sambo har planlagt DEN feiringen med dresskjøp til broren sin og mm.

Tror jeg har forandret meg. Jeg har en ustabil sambo. Han har hømør som været. Jeg er avventende. Jeg er snill. Altfor snill. Blåser ut når det berømte glasset har runnet over, og da surer han seg og det smeller ikke ordet i han etter kjeft fra han.

Jeg er trist minst en gang i uka. ( Eller vi kjekkler minst en gang i uka) Jeg får ikke sove påfølgende natt.

Jeg vet han er ustabil. Han vil gifte seg med meg, men jeg vil ikke. Elkler jeg vil, men jeg er redd for det som kan hende. Eller jeg er redd for å binde meg til han, for jeg mener han er ustabil.

Han slår meg aldri, men han er kortsynt mht barneoppdragelse især.

AAAAAAAAAAAAArrrrrrrgggggggggg!!!!!!!

Jeg er så lei av å gå på tåhev, og sitte for meg selv og gråte over denne episoden i kveld, og de episodene som kommer til å komme. - Og de som har vært.

Jeg ser jo at dette ikke er sund. Jeg har det bedre alene.

Jeg vil heldst at han ikke skal være med på fødtselen heller. Jeg tror han blir utolmodig, og kommer til å kjefte på meg, eller ikke kjefte da, men iallefall vise seg usympatisk.

Jeg vil ha med meg en god venninde. Hu har tvillinger fra før.

Mulig jeg vil ta keisersnitt. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Bundet på henner og føtter. Har kjøpt hus. Gjeldslave i 15 år fra nå.

Har fått en sønn med han. Det gikk bra på føden. Han var med, masserte ryggen min, og klaget ikke over at jeg knuste isbiter med tennene mine. :kul: Han er ikke så veldig hjelpende med han da!

Det er frustrerende å sitte hjemme med et barn, til tider to, uten at han tar opp ungen når han skriker. Jeg må ta han. Vet han er på jobb, og han er sliten. Men det er en jobb med barn 24 timer i døgnet. Det vet jeg jo selv, men godt å føle at han bryr seg. Han er inge djevel, men han er hardhudet.

Men eiendommer stiger i verdi. Driver å pusser opp. Mye kjeft å få for at man går feil veg ol. Har lært meg å glefse tilbake. Har blitt mer harhudet en før. Vet ikke om jeg liker det.

Jeg har forandret meg. Eller ikke med mine venner. Men når han er der er jeg rolig, snill, medgjørlig. Liker ikke sinnet hans. Eller oppgiddheten hans som han sier.

Har kjøpt ringer. De kommer på fingeren på Fredag. Lørdag drar jeg på fest. Hehe. Han skulle jobbe i huset sa han.

Vi har det veldig bra når vi har det bra, og veldig dårlig når vi har det dårlig.

Men jeg bryr meg ikke så hardt om at han er "oppgitt" som han sier, når jeg sier han er sur.

Når vi krangler (såogsi hver 10. dag,) så skal ikke han i huset og jobbe mere. Og han skal flytte ut, bla bla bla.

Før trødde jeg han mente forever, nå vet jeg at det er skittsnakk.

Men for meg så burde han stå for det han sier, og flytte, om det er så forbanna viktig å si alt det der. Kaller meg stygge ting ol. Eneste jeg har sagt er "Den onde stefar og møkkamann".

:ler: :evil: - og da buste det i ørene mine. Da hadde jeg fått nokk av han på en stund.

Ellers så sier jeg ingenting stygt.

Liker ikke helt disse ringene..........Føler at han eier meg da. Det er han som har mast om ringer og gifting. Lurer på om han føler seg trygg da, at han har en familie?

Han var snar ute med å ville ha meg som sin kjereste, samboer og nå kone. Hm. Han er vel usikker på seg selv. og vil ha noe anker kanskje, vel, jeg er mer som er virvelstorm da. :sjarmor: Iallefall var jeg det.

Meg i et eggeskall (vet det er nøtteskall, men plommen er så god) Jeg er uberegnelig, men jeg er til å stole på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sukkerert

Hei Vilja.

Et par innlegg i dagboken din over noen år. Du skriver sjelden. Heller årsbok enn dagbok.

:-)

Håper det blir mange av de bra dagene hvor du og mannen din har det veldig bra. Og færre av de vonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jaja, årbok er også noe.

Skulle ønske samboeren min kunne være i strålende humør hver dag, slik som meg. Føler meg som en kvinnelig Arne Gjeltnes. :)

Skulle ønske samboer var:

Hjelpsom,

Leste mellom linjene,

Tok mere ansvar ovenfor barna uten at jeg sa noe,

Så av seg selv hva som skal/må gjøres i huset.

Ikke så stor i kjeften, Innestemme

Mer "barnevennlig i barneoppdragelsen"

Ikke røyka,

Effektiv,

Ikke likte fotball,

Ikke perlevenner i dag!

Helt ærlig så skulle jeg greid meg uten kar, men har ikke råd!

Bare armod med dem.

De er akkurat likedann allesammen, mer eller mindre.!!!!!!!!!

- Men det er noe med oss alle sammen. Han er psyko, og jeg er distre.

Akkurat nå kunne han dratt sin veg.

Forbanna kødd!

Han har lurt meg.

Da vi møttes var han så snill og sjarmerende, og kunne snakke om slikt som interiserte meg: livet, døden, ufo folk, osv, men nå er det kun fotball som kan lyse opp øynene hans.

Det har det sikker altid vært. Han liker ikke at jeg er på dataen, og kvinneguiden er vist pesten selv for han. Han sier at jeg er inne her og lyver??????? Hva er det å lyve om?

Han er en fjott og en ufordragelig person -akkurat nå.

-Fikk beskjed om at jeg kunne gå på kvinneguiden, og bli der til jeg dør.

-Snill han sjø. Sier ikke mye unnskyld. Helvetes tosk.

Håper han dør selv, men vi skal jo dø alle sammen.

Eneste som er positvt med han (Akkurat nå), er at han er far til "Gullet"!

Hvor finner man stabile personer? Hva ser man etter? Om de ikke har lett for å finne seg dame, fordi de er for snille?

Nå kommer han til å være påottsurdeig i to-tre dager, fordi jeg sier at han må se ting å gjøre selv!

Faens selvoppatte fyr! Når jeg spør om hjelp fra han, da drøyer det time på time, mens jeg må springe som ei "tykje" når han skal ha hjelp på øyeblikket!

-Om det i det heletatt blir gjort. Ikke i dag iallefall, for han ligger og gjærer i surdeigen i senga. Lagt seg han sjø. Synd på jævla surmelka!

Hehehe, godt å være ond akkurat nå! -Og litt senere!

Men jeg vil ikke ha det slik, oppriktig talt, og det har jeg sagt til han flereganger tidligere. Møkkamann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...