Gå til innhold

På tide med forandring (Inverto)


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Gjest Inverto

Jeg velger å lage denne tråden her siden det er i denne delen av forumet jeg har vært mest aktiv.
Jeg sanser at mange på KG vet hvem jeg er nå, og det er ikke på en god måte haha. "Inverto the weirdo" XD
Så her kommer noe annerledes. Denne tråden vil muligens bli oppdatert og utvidet
hver gang jeg gjør en milepæl i livet

Dere vet at jeg har vært veldig grublete og pessimistisk når det kommer til dating og forhold.
Jeg har vært så urolig og overanalysert hvordan dating skal være, hva jeg skal si og gjøre på det og det tidspunktet.
Gjøre riktig dialogvalg og avgjørelser, slik som i et RPG-videospill. Robotisk og veldig autistisk.
Dating-coaches og Youtubere gjorde bare ting verre. Uansett hva folk på KG sa, funket det ikke.
Jeg er den type person som kun kan forandres av egen vilje, gjerne etter en tragedie eller måneder i elendighet.
Derfor kan jeg med glede fortelle at noe klikket på plass....

På Onsdag forrige uke laget jeg denne tråden her.
Ganske komisk at senere den dagen så klikket bare noe på plass i huet som jeg ikke kan forklare.
Akkurat like abrupt som da jeg gikk fra aromantisk til romantisk i April,
så kom denne forandringen uten at jeg kunne forklare hvorfor.
Jeg er ikke religiøs, men man kan trygt si at disse 2 episodene har fått meg til å undre.
Det var bare som om jeg ble ganske apatisk og careless, på den positive sunne måten.
Senere den uken snakket jeg også med en dame. Jeg merket at jeg var helt avslappet.
Dialogen var flytende, karismatisk og morsom, og jeg tenkte ikke på "regler" og struktur i det hele tatt.
Jeg innså at det var alt for slitsomt å være så analytisk og dommedagstenkende om dating og damer.
Så jeg har nå valgt å bare faile miserably ved å være meg selv istedet for å fake det,
og forhåpentligvis, så funker dette for en spesiell dame.
Når det gjelder dating-rådgivere og influencere, likte jeg veldig godt denne artikkelen her
Jeg har også innsett at internett akkurat nå, fremstår som om der er en krig mellom menn og kvinner.
Til en minimal grad, er selvsagt dette sant om vi snakker om spesifikke individer man ikke burde omgås med.
Men heldigvis, representerer ikke dette hva som foregår i virkeligheten.
Det som er så farlig og provoserende med dette, er at det er desse videoene/artiklene som skaper incels/femcels

Ikke misforstå,
det er mulig jeg oppretter noen tråder her i fremtiden om der er vitale spørsmål og viktige avgjørelser
jeg trenger litt råd om. Men tiden for pessimisme og dommedagsteorier er over.
Du står fritt til å spørre spørsmål her om du har det.
TLDR: bare les det


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...